quote:Op maandag 11 maart 2019 18:24 schreef Seven. het volgende:
Zie hier onze casa!Wat is het gaaf geworden! Het behang vind ik ook heel tof, mooie kleuren, netjes afgewerkt. En je inloopkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Lokquote! De buurman staat hier net te hengelen of wij ook interesse hebben in een nieuw dak, ze willen met meerdere buren EPDM niet-bazenzeil gaan doen. Weet jij iets over het prijsverschil?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, wat denk ik ervan.. Ik was ooit dakdekker, dakdekken is voor ekte mannen, met rook, en vuur en teerdampen..
Dit is kunststof troep, dat wordt zonder vuur gelegd door, hommo's met een föhn. Nuff said.
Kijk even naar het bitumineuze bazendak van de buren, dat heeft gewoon plezier met dat rotbeetje water wat er valt, hihihihi, het kietelt.. En dan zie je dat rare hangmatterige zwembadlike excuse voor een tafelzeiltje..
Deraf met die meuk, en een fatsoenlijk dak erop branden.
Raar, ik kan 'm zelf nog gewoon aanklikken enzo. Lukt het als je zoekt op renovation: done?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
Er staat bij mij 'video niet beschikbaar'.
Zie hier onze casa!Heel mooi sfeertje in je filmpje! Wat ik echt waanzinnig vind is ook hoe de wc slim is weggewerkt. Chapeau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Neuwp, ik ik echt geen zinnig woord over zeggenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lokquote! De buurman staat hier net te hengelen of wij ook interesse hebben in een nieuw dak, ze willen met meerdere buren EPDM niet-bazenzeil gaan doen. Weet jij iets over het prijsverschil?
Hopelijk gauw een oplossing..!quote:Op maandag 11 maart 2019 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh hou op over epdm.. Ik heb vandaag maar eens filmpjes gestuurd naar het bedrijf wat het gelegd heeft nadat een andere dakdekker hier uit de buurt Ei dat dat toch niet helemaal goed zit.
quote:
Thanksquote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heel mooi sfeertje in je filmpje! Wat ik echt waanzinnig vind is ook hoe de wc slim is weggewerkt. Chapeau!
Lijkt erop dat bitumen goedkoper is. EPDM zou langer meegaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuwp, ik ik echt geen zinnig woord over zeggen, maar gezien veel partikulieren voor EPDM kiezen, zal het best goedkoper zijn als APP.
Ik kan nog steeds niet kiezen wat ik het mooiste vind. De lijst van toffe dingen is best langquote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is het gaaf geworden! Het behang vind ik ook heel tof, mooie kleuren, netjes afgewerkt. En je inloopkast
Wat fijn he? Ik vind de tuin ook zo geweldig!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet kiezen wat ik het mooiste vind. De lijst van toffe dingen is best lang.
Dankjewelquote:Op maandag 11 maart 2019 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat fijn he? Ik vind de tuin ook zo geweldig!
En het mooiste is natuurlijk dat jullie dit zelf gedaan hebben. Dat vind ik echt super!
Weet je wat grappig is?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kwam van de week deze tegen toen ik op zoek was naar epdm en waarom het los op mijn garage ligt![]()
https://www.dakdekker-weetjes.nl/kosten-dakbedekking/
Zie hier onze casa!Lollig detail met Seven en Naomi Wildman op de beamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
Ik denk niet dat ik daar iemand een plezier mee doequote:Op maandag 11 maart 2019 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Six of seven niet in haar badpak onder de douche te zien
Hehe, je wil niet weten hoe héérlijk het is om Star Trek te kijken. Dikke home cinema zo, met enorme subwoofer onder het bed en noem maar op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:39 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Lollig detail met Seven en Naomi Wildman op de beamer
Zie hier onze casa!pareltje erbij in ApenheuldorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |