Gvd...quote:
Bizar toch? Kun je nu dan door defensie betaald gaan studeren en je het laatste jaar laten afkeuren? En moet je dan terugbetalen? Of niet?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd...Hoezo propaganda...
_!
Anyway, een stage garantie geloof ik nog wel maar een baangarantie gaat natuurlijk nergens over aangezien in het laatste studiejaar de keuringen pas om de hoek komen kijken...
Ja, maar dit soort noodsprongen werkt op lange termijn vaak averrechts.quote:
Ik weet niet wat voor uitvoeringsbepalingen er verzonnen zijn...quote:Op zondag 20 januari 2019 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar toch? Kun je nu dan door defensie betaald gaan studeren en je het laatste jaar laten afkeuren? En moet je dan terugbetalen? Of niet?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:42 schreef detaris het volgende:
Hoor net dat er een vernieuwde gedragscode is. "Ik werk in een professionele organisatie" is eruit gehaald zeker.
Ik had 0 euro pensioenpremie deze maand.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:38 schreef detaris het volgende:
Zucht. Beetje veel pensioenpremie deze maand.
500+quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik had 0 euro pensioenpremie deze maand.
Nee, gewoon voor een paar honderd euro teveel aangeslagen door uitbetaalde toelagen in januari.quote:
Ook al? DCHR heeft er een potje van gemaakt er zijn lui bij die op papier 33.000 euro meer jaarsalaris hebben...quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:38 schreef detaris het volgende:
Zucht. Beetje veel pensioenpremie deze maand.
Dat heeft iedereen hier ook. VVHO van dec en jan meegerekend voor het abp jaarinkomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook al? DCHR heeft er een potje van gemaakt er zijn lui bij die op papier 33.000 euro meer jaarsalaris hebben...![]()
Tammetjes... Anyway, ik zit naar jouw onderschrift te kijken en zie dat die opmerking van Yvonne alweer iets van 7 jaar geleden is...quote:
Je bent oud aan het worden opper.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tammetjes... Anyway, ik zit naar jouw onderschrift te kijken en zie dat die opmerking van Yvonne alweer iets van 7 jaar geleden is...
Yup...quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef detaris het volgende:
Bijzonder tarief voor de VVHO. Lekker dan
Scheelt meer dan 150 euro netto ten opzichte van december.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup...
Het enige land ter wereld wat belasting blijft heffen op het salaris van militairen op het moment dat ze op uitzending zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |