Bedanktquote:Op zondag 20 januari 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)t&q=%23VTBL&src=typd
Elke week shinen bij skysportsquote:Op zondag 20 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende: Hasselbaink heeft nog geen interessante uitspraak gedaan
![]()
Je dacht ik herhaal het even in het nieuwe topic?quote:
Bedanktquote:Op zondag 20 januari 2019 20:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je dacht ik herhaal het even in het nieuwe topic?
Nog niemand verkracht in Italie. Dat scheelt.quote:
Woont wel in de stad van de paus, dus kan nog komenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog niemand verkracht in Italie. Dat scheelt.
Ik denk dat er best wel eens iemand is verkracht in Italië.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog niemand verkracht in Italie. Dat scheelt.
Danny suicide voor die tijd waarsch wel.quote:
Zo dan.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Danny suicide voor die tijd waarsch wel.
Welkom allen. Tan moet kapoet.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die hebben zich gespaard vanmiddag voor woensdag
Dat ze het samen kunnen hebben over 'die tijd dat ze vreemdgingen'. Aldus Humberto en Jimmy, theo en Viggie.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat is nou de kracht van dit programma?
Een redactie in beeld.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
21:30.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot hoelaat duurt dit jongens?
Wat als het geen kracht heeft?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Daar checken ze constant het laatste nieuws op nu.nl en voetbalprimeur.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij die redactietafel uitleggen?
quote:Gözübüyük legt beslissing uit: ‘De ene vindt het een penalty, de andere niet’
„Ik vond het te licht”, zei Gözübüyük bij FOX Sports over de botsing tussen doelman Kostas Lamprou van Ajax en de Friese spits Sam Lammers. „Hij raakte ’m, er was contact. Maar Lammers kon niet meer bij de bal. Daarom kan ik er mee leven dat ik geen strafschop gaf, dat was een te zware straf geweest.”quote:
Eerste aflevering.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom ben ik hier naar toe gelokt....
ik heb nog nooit naar die shit gekeken van tan
De voormalig arbiter laat bij FOX Sports weten dat Gözübüyük de bal op de stip had moeten leggen. "Het is een terechte ingreep van de VAR, want die doet zijn werk. De VAR laat het vervolgens over aan de scheidsrechter. De scheidsrechter vindt het kennelijk niet voldoende voor een strafschop, maar daar ben ik het niet mee eens", is Van Egmond duidelijk. "Hij heeft waarschijnlijk de afweging gemaakt of hij het wel of geen overtreding vond. Dat kan allemaal. Hij heeft recht op een eigen mening. Daar staan de arbiters ook voor op het veld: ze moeten de wedstrijd goed leiden. Dat doe je op basis van je eigen kwaliteiten en competenties, maar uiteindelijk vinden we er ook wat van en in dit geval vind ik dit een verkeerde beslissing", vervolgt de scheidsrechtersbaas.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
„Ik vond het te licht”, zei Gözübüyük bij FOX Sports over de botsing tussen doelman Kostas Lamprou van Ajax en de Friese spits Sam Lammers. „Hij raakte ’m, er was contact. Maar Lammers kon niet meer bij de bal. Daarom kan ik er mee leven dat ik geen strafschop gaf, dat was een te zware straf geweest.”
&
Een hoop mensen zullen zeggen: het was een penalty. Er zullen ook een hoop mensen zeggen dat het een voetbalduel was."
Nou ik ben er niet blij mee.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:47 schreef Wuwwa het volgende:
Zou wel klasse zijn als ze Viggy in de pauze van de tafel hebben gehaald.
GENOT.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DIT INTERESSEERT TOCH HELEMAAL NIEMAND IETS
Culturele diversiteit aan tafel.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef Doublepain het volgende:
De sponsor is wel blij.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt voor lul daar in je voetbaltenue
met jack spijkermanquote:Op zondag 20 januari 2019 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis dat programma met die 2 geile Italiaanse vrouwen in een scheidsrechters tenue
Ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker 10 minuten over een kleedkamer praten, interessant zeg
Meestal is dat rond de 35 euro.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel zal het publiek betaald krijgen?
Echtquote:Op zondag 20 januari 2019 20:55 schreef Wuwwa het volgende:
De drie laptopmannetjes lezen hier ook mee zag ik net op een scherm.
Uh.. dank je?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek ik met de Zelfmoordlijn?
quote:
De kindertelefoonquote:Op zondag 20 januari 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
''Maar heeft Feyenoord nog een kans op de titel Dennis ?''quote:Op zondag 20 januari 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nu eerst De Week.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar heeft Feyenoord nog een kans op de titel Dennis ?''
Zeggen ze ook over jou.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet zij weten.
Waarom vinden mensen het opeens belangrijk wat dat wijf vindt
Inderdaad. Wat een verschrikkelijk wijf is dat zeg.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet zij weten.
Liever dat dan zo’n Levchenko.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:59 schreef Wuwwa het volgende:
Als Janssen er niet zo verschrikkelijk onverzorgd en naar de klote uit zou zien zou hij best een toegevoegde waarde aan het analistengilde kunnen zijn.
quote:
Angela, vriendin van de show, vertegenwoordigt televisiekijkend Nederland. Als zij iets slecht vindt, dan is het ook slecht.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet zij weten.
Wie is Angelaquote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Angela, vriendin van de show, vertegenwoordigt televisiekijkend Nederland. Als zij iets slecht vindt, dan is het ook slecht.
Ze is sowieso een hype die ik niet snapquote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef VeX- het volgende:
[..]
Alsof die Angela wat voorstelt. Zij heeft al helemaal niks over voetbal te zeggen.
Door Igor?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lev is ontmaagd in de nachttrein van Kiev naar Moskou.
Ze riep toen toch dat Johan stonk?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Angela, vriendin van de show, vertegenwoordigt televisiekijkend Nederland. Als zij iets slecht vindt, dan is het ook slecht.
Nee dat was een ander. Saskia Noort toch?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze riep toen toch dat Johan stonk?
angela schijfquote:
Al die wijven, ik weet het soms ook niet meerquote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dat was een ander. Saskia Noort toch?
Edit:quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jezus man, er zijn er drie die daar 24/7 kaartjes gaan posten van hoe koud het wel niet gaat worden.quote:
Marianne Zwagermanquote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie dit is
Nee, dat was dat figuur die claimt dat lageropgeleiden niet bestaan (lol)quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent mod, zet je powers in doe een goed woordje.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus man, er zijn er drie die daar 24/7 kaartjes gaan posten van hoe koud het wel niet gaat worden.
Zij is 1 van de weinigen die Johan heeft verdedigd in Zwarte Piet en homo-gate.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen huis en tuin fantopicquote:Op zondag 20 januari 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent mod, zet je powers in doe een goed woordje.
Ze had wel vieze tanden geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2019 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dat was dat figuur die claimt dat lageropgeleiden niet bestaan (lol)
Van haar tv-recensies.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar moet ik haar van kennen?
Beter dan nicki m.quote:
leuk deze actquote:Op zondag 20 januari 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar moet ik haar van kennen?
FC Afkicken?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:06 schreef JanCees het volgende:
hoe heet ook alweer dat youtube programma met voetbalanalyses nederlands
FC Afkicken, prima showtje.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:06 schreef JanCees het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCxvQFgr1AcMbS1rheMrn4uwquote:Op zondag 20 januari 2019 21:06 schreef JanCees het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flodder trekt meer kijkers dan 6 Inside allen. FlodderGoden.
Zit daar ook iemand random achterin aan een bureau?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ja
daar zitten ook altijd random mensen aan een tafel die niks zeggen
Ik keek het wel toen die The_Fev er zat, prima kerel.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ja
daar zitten ook altijd random mensen aan een tafel die niks zeggen
KELDERED.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die grietjes zijn tegenwoordig al moeder van pubermeiden.
wie?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek het wel toen die The_Fev er zat, prima kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |