Waren vooral veel PSVers die nogal boos waren.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:26 schreef Bolasie het volgende:
Dus om dit penalty moment zat heel Nederland te zeiken? Toch nooit een penalty joh
Volgens Caland vond iedereen dit een penalty, behalve GGMM en ik. Daarom neemt hij ons niet meer serieus.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:26 schreef Bolasie het volgende:
Dus om dit penalty moment zat heel Nederland te zeiken? Toch nooit een penalty joh
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:26 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens Caland vond iedereen dit een penalty, behalve GGMM en ik. Daarom neemt hij ons niet meer serieus.
Dit, geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 20 januari 2019 19:29 schreef leolinedance het volgende:
Die botsing was natuurlijk wel een 100% pingel. Ajax komt goed weg.
Klopt, dit zal morgen bij VI bevestigd worden.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:29 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:29 schreef leolinedance het volgende:
Dit inderdaad. Ook altijd een leuke sfeer.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Graafschap Goden.
Vind dat toch wel een leuke aanwinst in de Eredivisie. Echt gras en leuk stadion. Mogen van mij wel blijven.
En zorgen voor leuke upsets.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook altijd een leuke sfeer.
Traditionsverein, hoort erbij.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Graafschap Goden.
Vind dat toch wel een leuke aanwinst in de Eredivisie. Echt gras en leuk stadion. Mogen van mij wel blijven.
Gefeliciteerd met Willem IIquote:Op zondag 27 januari 2019 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk ook mee. Ik heb serieus nog niks gezien van de klassieker.
Ik vond hem ook wel makkelijk maar goed, ook gewoon gigantisch dom gedaan om hem daar beet te pakken. Dolberg had nergens heen gegaan met die bal en je weet dat Schone hem er vrijwel zeker in schiet vanaf die plek.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwah. Niet echt een vrije trap waard
De Ligt ziet het licht even niet meer met zoveel klasse voor hem.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van Persie.
Wat een klasse heeft die man nog steeds.
En het was gewoon een overtreding, geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:07 schreef Coco. het volgende:
Waarom is Frenkie zo mad? Hij gaat naar Barcelona met een zak geld.
Dat denk je en dat hoop je.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke wedstrijd worden.
Dat zei Gio ook na de Klassieker in Amsterdam.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
Ten Hag:
"Goed aan de wedstrijd begonnen" (3x)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |