abonnement Unibet Coolblue
pi_184522124
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al ligt dat ook aan de rest van de verdediging hoor, die gaven ook teveel weg.
De Ligt die denkt dat hij a la Messi wel even mee moet doen met het rondotje rondom de 16 van de tegenstander :') die is alvast aan het oefenen lijkt het.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 20 januari 2019 @ 22:30:46 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522189
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De Ligt die denkt dat hij a la Messi wel even mee moet doen met het rondotje rondom de 16 van de tegenstander :') die is alvast aan het oefenen lijkt het.
Dat deed hij al in eerdere thuiswedstrijden, dus een gevalletje overmoed bij een 3-1 voorsprong. Kan gebeuren :+
Oh.
pi_184522227
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de mensen die nu al doen alsof het seizoen verloren is.
Als je zoals Ajax in de achtervolging bent en je weet de misstappen van je tegenstander niet uit te buiten zoals dat nu al een paar jaar het geval is, dan ben ik er inderdaad alweer snel klaar mee. Tot nu toe zien we al een aantal jaren hetzelfde tafereel afspelen; we laten een paar dure punten liggen bij een nietszeggende middenmotor op een knullige wijze, halen onze schouders op en denken 'er komt wel weer een volgende keer' om aan het einde van de rit 1 of 2 punten te kort te komen. En dan roepen we weer gezellig in koor dat het echt niet gelegen heeft aan wedstrijd A of B waarin je die punten hebt laten liggen. Newsflash; dat is precies waar je het hebt laten liggen.

Ik voorzie alweer dat deze pot terug komt in het rijtje van wedstrijden zoals tegen Sparta, de Graafschap en al die andere potjes die je eigenlijk had moeten winnen om een betere uitgangspositie of zelfs de schaal te pakken maar waar je het na laat.

Aan het einde van het seizoen zullen we zien of ik gelijk heb.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184522232
Zul je zien dat je er donderdag wel makkelijk van wint
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184522244
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je zoals Ajax in de achtervolging bent en je weet de misstappen van je tegenstander niet uit te buiten zoals dat nu al een paar jaar het geval is, dan ben ik er inderdaad alweer snel klaar mee. Tot nu toe zien we al een aantal jaren hetzelfde tafereel afspelen; we laten een paar dure punten liggen bij een nietszeggende middenmotor op een knullige wijze, halen onze schouders op en denken 'er komt wel weer een volgende keer' om aan het einde van de rit 1 of 2 punten te kort te komen. En dan roepen we weer gezellig in koor dat het echt niet gelegen heeft aan wedstrijd A of B waarin je die punten hebt laten liggen. Newsflash; dat is precies waar je het hebt laten liggen.

Ik voor alweer dat deze pot terug komt in het rijtje van wedstrijden zoals tegen Sparta, de Graafschap en al die andere potjes die je eigenlijk had moeten winnen om een betere uitgangspositie of zelfs de schaal te pakken maar waar je het na laat.

Aan het einde van het seizoen zullen we zien of ik gelijk heb.
Helemaal mee eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184522245
Ik wist niet eens dat Sinkgraven nog aan voetballen deed :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 20 januari 2019 @ 22:34:26 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522266
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat je er donderdag wel makkelijk van wint
Ach en wellicht als we vandaag simpel hadden gewonnen gingen we er dan donderdag lullig uit.
Oh.
pi_184522306
Wel fijn voor die gasten dat ze meteen revanche kunnen nemen. Hopelijk lukt dat en nemen ze dat mee naar rotterdam
pi_184522358
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je zoals Ajax in de achtervolging bent en je weet de misstappen van je tegenstander niet uit te buiten zoals dat nu al een paar jaar het geval is, dan ben ik er inderdaad alweer snel klaar mee. Tot nu toe zien we al een aantal jaren hetzelfde tafereel afspelen; we laten een paar dure punten liggen bij een nietszeggende middenmotor op een knullige wijze, halen onze schouders op en denken 'er komt wel weer een volgende keer' om aan het einde van de rit 1 of 2 punten te kort te komen. En dan roepen we weer gezellig in koor dat het echt niet gelegen heeft aan wedstrijd A of B waarin je die punten hebt laten liggen. Newsflash; dat is precies waar je het hebt laten liggen.

Ik voorzie alweer dat deze pot terug komt in het rijtje van wedstrijden zoals tegen Sparta, de Graafschap en al die andere potjes die je eigenlijk had moeten winnen om een betere uitgangspositie of zelfs de schaal te pakken maar waar je het na laat.

Aan het einde van het seizoen zullen we zien of ik gelijk heb.
Ik vind dit fundamenteel anders dan wanneer je met je sterkste opstelling op een dergelijke manier verliest. Met Sinkgraven en Lamprou weet je gewoon dat je twee enorm kwetsbare plekken in je verdediging hebt. In mijn ogen kun je het de rest van de ploeg en de trainer ook wel aanrekenen dat de speelwijze daar niet op wordt aangepast, maar het betekent natuurlijk niet dat de ploeg er opeens geen kut meer van kan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184522369
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:36 schreef Ramboetan het volgende:
Wel fijn voor die gasten dat ze meteen revanche kunnen nemen. Hopelijk lukt dat en nemen ze dat mee naar rotterdam
En dat ze allemaal heel blijven, in ieder geval Onana
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184522420
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind dit fundamenteel anders dan wanneer je met je sterkste opstelling op een dergelijke manier verliest. Met Sinkgraven en Lamprou weet je gewoon dat je twee enorm kwetsbare plekken in je verdediging hebt. In mijn ogen kun je het de rest van de ploeg en de trainer ook wel aanrekenen dat de speelwijze daar niet op wordt aangepast, maar het betekent natuurlijk niet dat de ploeg er opeens geen kut meer van kan.
Dan hebben we dus helemaal niet 'de breedste selectie' zoals iedereen in de media aan het roepen is, en zijn we dus ook niet favoriet voor de titel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184522465
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan hebben we dus helemaal niet 'de breedste selectie' zoals iedereen in de media aan het roepen is, en zijn we dus ook niet favoriet voor de titel.
Lamprou is de zwakste backup van de basiself, ik durf er wel iets op te zetten dat Onana minimaal 2 van de 4 tegengoals had gehad... maar daar heb je dus geen kut aan nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 20 januari 2019 @ 22:43:55 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522468
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan hebben we dus helemaal niet 'de breedste selectie' zoals iedereen in de media aan het roepen is, en zijn we dus ook niet favoriet voor de titel.
PSV heeft ook geen brede selectie, als die wat blessures en schorsingen achterin hebben moeten ze ook een beroep doen op net niet gehandicapte spelers.
Oh.
pi_184522510
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan hebben we dus helemaal niet 'de breedste selectie' zoals iedereen in de media aan het roepen is, en zijn we dus ook niet favoriet voor de titel.
Sinkgraven is geen selectieprobleem maar een opstellingsprobleem. Daar zijn alternatieven voor, maar hij zal het wel leuk doen op de training ofzo, want de fout om hem op LB te zetten wordt door elke trainer weer gemaakt. Dat je tweede keeper erg zwak is, betekent natuurlijk niet dat je daarmee automatisch niet de breedste selectie hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 20-01-2019 22:51:26 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184522660
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In de meeste Eredivisiepotjes kom je er wel mee weg.
Hopelijk is dit een act.
Gino ♥
pi_184522672
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In de meeste Eredivisiepotjes kom je er wel mee weg.
Gooi jezelf weg
AFCA!
pi_184522714
Het teamprestige zat niet lekker vandaag
  zondag 20 januari 2019 @ 22:53:55 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522727
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hopelijk is dit een act.
Nee gewoon een blinde vlek voor dat soort type spelers, had ik ook met Andersen ;).

Ik vind speeltijd voor types De Wit of Ekkelenkamp veel erger.
Oh.
pi_184522729
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:53 schreef Vollenhoven het volgende:
Het teamprestige zat niet lekker vandaag
_O_
Gino ♥
pi_184522751
Altijd als wij zo'n kans krijgen laten we hem liggen. Al-tijd. Ik word hier zo moe van. Slapzakken. Laat het eens zien wanneer het er echt toe doet! :r hoe vaak is dit in de afgelopen jaren wel niet gebeurd? Godverdomme man. Flikker toch eens op.
  zondag 20 januari 2019 @ 22:55:51 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522770
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:55 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Altijd als wij zo'n kans krijgen laten we hem liggen. Al-tijd. Ik word hier zo moe van. Slapzakken. Laat het eens zien wanneer het er echt toe doet! :r hoe vaak is dit in de afgelopen jaren wel niet gebeurd? Godverdomme man. Flikker toch eens op.
Het is niet alsof dit elftal kan leren van de fouten in seizoen 2014-15 hè.
Oh.
pi_184522778
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee gewoon een blinde vlek voor dat soort type spelers, had ik ook met Andersen ;).

Ik vind speeltijd voor types De Wit of Ekkelenkamp veel erger.
Super knap dat je ziet dat hun geen Ajax niveau zijn. :)
Gino ♥
  zondag 20 januari 2019 @ 22:58:09 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184522813
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Super knap dat je ziet dat hun geen Ajax niveau zijn. :)
Ik kan zo scout bij Feyenoord worden.
Oh.
pi_184522819
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is niet alsof dit elftal kan leren van de fouten in seizoen 2014-15 hè.
Er zit met Tadic, Blind, Ziyech en Schone wel genoeg ervaring in de basis van vandaag om dit niet te laten gebeuren, zelfs met een pigmee in het doel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184522851
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan zo scout bij Feyenoord worden.
of td bij Ajax
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')