Misschien bedoelt ie de Griekse god wel.quote:
Die schoonmaker? Of brandweerman?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie de Griekse god wel.
Patatquote:Op zondag 20 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel over wat ik vanavond ga eten; nog weinig zin om te koken.
Friet.quote:
Net op. Mjamquote:Op zondag 20 januari 2019 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee breng me nou niet op ideeën
De wat?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:01 schreef Faxie het volgende:
Vandaag ook een half uurtje op de MTB geweest, eigenlijk best wel een leuk bos hier...
MTB.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik noem dat 'overdreven moeilijk interessant doen'
Ja? Ik dacht dat t iets voor luie typers was.quote:
Dat is elke afkorting.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat t iets voor luie typers was.
Ja dat dacht ik ook...quote:
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik noem dat 'overdreven moeilijk interessant doen'
Het was toch een mountainbike? Of is het dan wel hetzelfde? Waarom zeg je dan niet gewoon fiets?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat een fiets je geen zak interesseert. Logisch.
Heb al genoeg calorieën verbrand vandaagquote:Op zondag 20 januari 2019 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat t iets voor luie typers was.
Fiets zonder bagagedrager. Zo onhandig.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was toch een mountainbike? Of is het dan wel hetzelfde? Waarom zeg je dan niet gewoon fiets?
Romeins brood is toch ook gewoon brood?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was toch een mountainbike? Of is het dan wel hetzelfde? Waarom zeg je dan niet gewoon fiets?
Alle mountainbikes zijn fietsen, maar niet alle fietsen zijn mountainbikes.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Stil.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alle mountainbikes zijn fietsen, maar niet alle fietsen zijn mountainbikes.
Nee maar mtb is wel iets gangbaarder dan dat. Heeft niet zo veel met interesse te makenquote:Op zondag 20 januari 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt bijvoorbeeld ook nog CX (cyclocross), XC (crosscountry mountainbike) en DH (downhill mountainbike), maar als je daar geen interesse in hebt dan weet je het ook niet
Nee het is speciaal brood. Want er zitten kruiden, honing, en olie in. En je bakt m op laurierbladeren.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Romeins brood is toch ook gewoon brood?
Fokkers zijn autisten, maar niet alle autisten zijn Fokkersquote:Op zondag 20 januari 2019 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alle mountainbikes zijn fietsen, maar niet alle fietsen zijn mountainbikes.
Er zullen vast ook gangbare afkortingen zijn die ik niet ken.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar mtb is wel iets gangbaarder dan dat. Heeft niet zo veel met interesse te maken
En dat was toch de hele discussie of het gangbaar was of niet
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fokkers zijn autisten, maar niet alle autisten zijn Fokkers
Mtb is een speciale fietsquote:Op zondag 20 januari 2019 18:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is speciaal brood. Want er zitten kruiden, honing, en olie in. En je bakt m op laurierbladeren.
MTB is een speciale fietsquote:Op zondag 20 januari 2019 18:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is speciaal brood. Want er zitten kruiden, honing, en olie in. En je bakt m op laurierbladeren.
quote:
Zo'n driewielerquote:Op zondag 20 januari 2019 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met het woord speciaal.
Voor speciale mensenquote:Op zondag 20 januari 2019 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de zaak is een afdeling gestart die heet: "specials" nou die gasten lachen we inderdaad ook steeds uit. Slecht ik weet het.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:52 schreef Belsezar het volgende:
Koffer en handbagage ingepakt, nog 4 daagjes werken, aftellen
gaat dat niet stinken, nu al ingepakt?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:52 schreef Belsezar het volgende:
Koffer en handbagage ingepakt, nog 4 daagjes werken, aftellen
Wat?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gaat dat niet stinken, nu al ingepakt?
Mag aannemen dat hij geen lijken meesmokkeltquote:Op zondag 20 januari 2019 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij heeft ingepakt dan? Natte washandjes?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn SC gejat.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:56 schreef Faxie het volgende:
Die andere sc is wel behoorlijk kusjekroel geworden zeg, tering
HuisvrouwenSC.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:56 schreef Faxie het volgende:
Die andere sc is wel behoorlijk kusjekroel geworden zeg, tering
Wat. Waarom zou t gaan stinken? Stinkt jouw kast?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er posten toch ook alleen maar vrouwen?quote:Op zondag 20 januari 2019 18:58 schreef Q. het volgende:
Ik moest na 2 posts al overgeven. Even aan mijn pik sjorren om me weer een beetje mannelijk te voelen na zoveel ballenloosheid.
Ja maar geen vrouwen met ballen. Zoals hier.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er posten toch ook alleen maar vrouwen?
Je bedoelt Faxie?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar geen vrouwen met ballen. Zoals hier.
Neequote:Op zondag 20 januari 2019 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Cindarelladinges is dat niet dezelfde griet die budda verkracht heeft?
Wat wat wat wat?!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Cindarelladinges is dat niet dezelfde griet die budda verkracht heeft?
Nou idd, zit meteen op de punt van m'n stoel.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:06 schreef Allures het volgende:
[..]
nou nog een paar van die soort roddels en dan is dat wel over hoor
Ik sta er voor open om hosti in te ruilen hoorquote:Op zondag 20 januari 2019 19:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten een nieuwe kutnijdapp met Faxie erbij. Volgens mij weet hij wel veel roddels hoor.
Nee Hosti houden we voor de drankmeetsquote:Op zondag 20 januari 2019 19:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik sta er voor open om hosti in te ruilen hoor
Is daar wel plek voor vrouwen met ballen?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten een nieuwe kutnijdapp met Faxie erbij. Volgens mij weet hij wel veel roddels hoor.
Dates met iemand anders? Wat?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:07 schreef Faxie het volgende:
Ik neem aan dat hij doelt op de dates met iemand anders
Jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh die ene die nu waarschijnlijk niet meer weetr dat ze een date had?
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij heeft ingepakt dan? Natte washandjes?
Heeft "die ene" geheugenverlies?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh die ene die nu waarschijnlijk niet meer weetr dat ze een date had?
In bepaalde periodes wel regelmatig ja.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft "die ene" geheugenverlies?
snap ik wel hoor. Heb ook wel dates die ik me liever niet herinnerquote:Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
In bepaalde periodes wel regelmatig ja.
Ik heb een relatie die ik me liever niet herinnerquote:Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
snap ik wel hoor. Heb ook wel dates die ik me liever niet herinner
Ik ookquote:Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
snap ik wel hoor. Heb ook wel dates die ik me liever niet herinner
ja ik doe ook maar geen fokkers meerquote:Op zondag 20 januari 2019 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een relatie die ik me liever niet herinner
Vertel me alles.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:13 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik doe ook maar geen fokkers meer
Lesson learned
Misschien moet je gewoon even je toetsenbord wegleggen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal getriggert door een grapje.
Maar weten wij veel wat daar gebeurd is, zogenaamd asexueel voordoen maar ondertussen iemand nemen met een voorbinddildo.
Uiteraard.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik bij jou ook biechten?
Ja sorry jullie verveelden je, dacht maak een mooi verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even je toetsenbord wegleggen.
Misschien zit je nog dichtbij de waarheid ook.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja sorry jullie verveelden je, dacht maak een mooi verhaal.
Een mooi verhaal is wel wat anders dan ongegronde insinuaties het internet op gooien.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja sorry jullie verveelden je, dacht maak een mooi verhaal.
Ja jij doet al weken geheimzinnig over je FOK exenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik bij jou ook biechten?
Ex'en'?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jij doet al weken geheimzinnig over je FOK exen
Noem toch geen namen?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mooi verhaal is wel wat anders dan ongegronde insinuaties het internet op gooien.
Hihi grapjequote:Op zondag 20 januari 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal getriggert door een grapje.
Maar weten wij veel wat daar gebeurd is, zogenaamd asexueel voordoen maar ondertussen iemand nemen met een voorbinddildo.
beetje lullig ook als zulke shit een eigen leven gaat leiden (lijden?)quote:Op zondag 20 januari 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mooi verhaal is wel wat anders dan ongegronde insinuaties het internet op gooien.
Daarom hou ik van jou, Q!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar geen vrouwen met ballen. Zoals hier.
Ja nogal.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje lullig ook als zulke shit een eigen leven gaat leiden (lijden?)
Oh daar zou ik een autistische stuip van krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een eeuwigheid geleden Dark Shadows opgenomen. Van tv. Heel stom van me, ik weet het. Slechte film. Maar het eind stond er dus niet op.
Ja ik ben aan het ontspullen. Daarom heb ik gister een bloempot en een pyjama gekocht.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een nieuwe vaas voor mijn bandwilgtakken. Ik vind geen mooie.
Misschien maar goed ook, ik wil de komende maand niks uitgeven aan snuisterijtjes en nonsensdingen.
Rustig maar, het is platonisch. We daten niet in deze SC, weet je nog?quote:
Whahaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het ontspullen. Daarom heb ik gister een bloempot en een pyjama gekocht.
Ik heb het er ook een beetje moeilijk mee.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh daar zou ik een autistische stuip van krijgen.
Ik geloof niets meer. Allemaal leugens.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rustig maar, het is platonisch. We daten niet in deze SC, weet je nog?
Daten?? wasda?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rustig maar, het is platonisch. We daten niet in deze SC, weet je nog?
Oh droomvrouw!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dol op ontspullen, als dat betekent weggooien.
Daar ga ik ook niet veel meer over vertellenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jij doet al weken geheimzinnig over je FOK exen
En naar de kringloop brengen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dol op verspullenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Daarvoor hoef ik alleen maar in de spiegel te kijkenquote:
Wanneer gooi je Kaneel weg?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
doe maar even dmmen danquote:Op zondag 20 januari 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet veel meer over vertellen
Dat! Voelt echt super zuiverend om allerlei shit in de container te gooien en minder troep te hebbenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Spreek je ook Hebreeuws en Jiddisch?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar in de spiegel te kijken
Geen ideequote:
Netflixquote:
Ik heb geen troep.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat! Voelt echt super zuiverend om allerlei shit in de container te gooien en minder troep te hebben
Duwtje uit het venster?quote:
Nopequote:Op zondag 20 januari 2019 19:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Spreek je ook Hebreeuws en Jiddisch?
Dan is er dus wel verschilquote:Op zondag 20 januari 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Drie shoppers met boeken uit de kast gehaald. Ik zie geen verschil. Al liggen er nu geen boeken meer op en naast de kast.
Jammer danquote:
Dit is echt zo alsof er een feestje is waarvoor ik dan niet ben uitgenodigdquote:Op zondag 20 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
Iedereen hier heeft seks met elkaar maar is er gewoon discreet over
🤫quote:Op zondag 20 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
Heb ik seks met jou?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
Wie is iedereenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
לכל אחד יש תחביבquote:
quote:
Niet echt, alleen de duolingo cursus gedaanquote:Op zondag 20 januari 2019 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je het goed lezen en schrijven?
Elke zaterdagavond is er een grote orgie. Alleen Elvi en Allures zijn niet uitgenodigd. Want die roddelen.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, alleen de duolingo cursus gedaan
En hoe noem je onze rendez vous dan?!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef Lotusss het volgende:
Trouwens, mijn ex-man heb ik ontmoet via Fok!...
Nog wel goed contact hoor.
Maar verder, daten via Fok! ? Nah, doe ik niet aan
Je hebt gelijk over het roddelen ja.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond is er een grote orgie. Alleen Elvi en Allures zijn niet uitgenodigd. Want die roddelen.
Over het algemeen vind ik Israëliërs die ik tegenkom als ik voor mijn werk op pad ben echt verschrikkelijke mensen. Weinig sympathiek, luidruchtig, ongeduldig en voelen zich vaak verheven boven anderen. Als ze op hun plek gezet worden dan beginnen ze meteen te jankbakken dat de hele wereld tegen ze is.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een Israëlische vriend. Jaloers wel als hij Hebreeuws spreekt
SSSST!!!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hoe noem je onze rendez vous dan?!
Je mag niets negatiefs zeggen over joden.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Israëliërs die ik tegenkom als ik voor mijn werk op pad ben echt verschrikkelijke mensen. Weinig sympathiek, luidruchtig, ongeduldig en voelen zich vaak verheven boven anderen. Als ze op hun plek gezet worden dan beginnen ze meteen te jankbakken dat de hele wereld tegen ze is.
Een oud-collega van me die uit Israel komt die herkende zich wel in dat beeld.
Echt niet? Maar ik vind die krulletjes er zo stom uitzienquote:Op zondag 20 januari 2019 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag niets negatiefs zeggen over joden.
Ik vind die keppeltjes ook maar raarquote:Op zondag 20 januari 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt niet? Maar ik vind die krulletjes er zo stom uitzien
Wa's dat?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb too good to go geïnstalleerd. Uiteraard niks hier in de buurt, pas op 25 km richting Brugge.
Hier op randje van de randstad... één bakker. Dus het ligt (nog) niet aan locatie denk ik...quote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb too good to go geïnstalleerd. Uiteraard niks hier in de buurt, pas op 25 km richting Brugge.
Hmmm, apart.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier op randje van de randstad... één bakker. Dus het ligt (nog) niet aan locatie denk ik...
Is een app waar restaurants, supermarkten, bakkers e.d. etenswaren dat nog goed is maar niet meer verkocht wordt aanbieden tegen een kleine vergoeding.quote:
Ow dacht een datingappquote:Op zondag 20 januari 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een app waar restaurants, supermarkten, bakkers e.d. etenswaren dat nog goed is maar niet meer verkocht wordt aanbieden tegen een kleine vergoeding.
hier kei veelquote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier op randje van de randstad... één bakker. Dus het ligt (nog) niet aan locatie denk ik...
Toepasselijke plek welquote:Op zondag 20 januari 2019 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt je ontmoet elkaar bij de vuilcontainers van restaurants.
Ik dacht een dating appquote:Op zondag 20 januari 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een app waar restaurants, supermarkten, bakkers e.d. etenswaren dat nog goed is maar niet meer verkocht wordt aanbieden tegen een kleine vergoeding.
Tenminste houdbaar tot 1999quote:Op zondag 20 januari 2019 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, daar zitten ook alle restjes ter aanbieding...
Lading granaatappel er overquote:Op zondag 20 januari 2019 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel graag naar Israel. Ga ik elke dag brood met hummus eten.
Hier zit de dichtstbijzijnde op 11 km. Maar dat is dus in Vlissingenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
21 hier en 15 waar ik werk
Ik vind het een heel leuke app
Wel lastig tussen komen soms of plannen
Mijn vriend is gelukkig heel andersquote:Op zondag 20 januari 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Israëliërs die ik tegenkom als ik voor mijn werk op pad ben echt verschrikkelijke mensen. Weinig sympathiek, luidruchtig, ongeduldig en voelen zich vaak verheven boven anderen. Als ze op hun plek gezet worden dan beginnen ze meteen te jankbakken dat de hele wereld tegen ze is.
Een oud-collega van me die uit Israel komt die herkende zich wel in dat beeld.
In the middle of nowhere wonenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zit de dichtstbijzijnde op 11 km. Maar dat is dus in Vlissingen.
Goede manier om vrouwen tegen te komen wel; gewoon tegen sluitingstijd van de winkels daar staan posten.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken op de play store
Ik ook, maar ik durf nietquote:Op zondag 20 januari 2019 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel graag naar Israel. Ga ik elke dag brood met hummus eten.
Hier hebben we ook gewoon bakkers, slagers en supermarkten. Maar die doen blijkbaar (nog) niet mee.quote:
Weten ze ook dat er iets bestaat als het internet?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier hebben we ook gewoon bakkers, slagers en supermarkten. Maar die doen blijkbaar (nog) niet mee.
Mijn collega ook, maar die had wel last van het algemene beeld dat mensen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn vriend is gelukkig heel anders
Je mist haar?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is helemaal van het forum af volgens mij.
Ja klopt... na de zoveelste meltdown was dat ook wel verstandiger denk ik. Als je zoveel stress krijgt van een forum kun je beter iets anders opzoeken.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is helemaal van het forum af volgens mij.
Jup ik wil ook wel eens een potje ergeren of bekvechten hier maar mijn dag wordt er iig niet minder van.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja klopt... na de zoveelste meltdown was dat ook wel verstandiger denk ik. Als je zoveel stress krijgt van een forum kun je beter iets anders opzoeken.
Honger 3 uur na het eten, laat ze dat in Afrika niet horen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
Krijg hier honger voor een tweede ronde
Te vroeg gegeten
Vaak alleen maar beterquote:Op zondag 20 januari 2019 20:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup ik wil ook wel eens een potje ergeren of bekvechten hier maar mijn dag wordt er iig niet minder van.
Tijd voor de tweede ronde.quote:
ik gok dat ze niet mee lezenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Honger 3 uur na het eten, laat ze dat in Afrika niet horen.
Hier lasagne in de oven... heb best honger.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
Krijg hier honger voor een tweede ronde
Te vroeg gegeten
Ik snap vooral niet dat ze er zoveel tijd in willen steken.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige users kunnen zo caught up raken in de feedbacktopics. Ik vraag me soms af of ik nou echt zo apathisch ben, begrijp niet waar ze die passie vandaan halen.
Daar is Happn wel goed voor; hele lijst mensen om doorheen te scrollen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:14 schreef Allures het volgende:
Tegenover een hippe kroeg wonen is wel nice met happn
Niet dat iemand mij liked maar het geeft je wat te doen in de reclames van de tv
Daarnaast is de kans groot dat hun maag na 3 uur ook weer wat pruttelt.quote:
Toen ik pakweg 10jr terug depressief bleek te zijn, werd ik ook zwaar getriggerd door posts enzo. Tsja, dan ben je gewoon ietwat labieler... (ik dan).quote:Op zondag 20 januari 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat ze er zoveel tijd in willen steken.
Wat is het verschil tussen Happn en Tinder?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:14 schreef Allures het volgende:
Tegenover een hippe kroeg wonen is wel nice met happn
Niet dat iemand mij liked maar het geeft je wat te doen in de reclames van de tv
Dat zijn niet de mensen die in FB lopen te klagen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik pakweg 10jr terug depressief bleek te zijn, werd ik ook zwaar getriggerd door posts enzo. Tsja, dan ben je gewoon ietwat labieler... (ik dan).
Ik ben meestal wel van een paar minuten af die ik anders op een andere niet nuttige manier had gespendeerd.quote:
happn is minder overzichtelijk en op basis van waar je allebei tegelijk wasquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Happn en Tinder?
dat weet je natuurlijk nietquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mensen die in FB lopen te klagen.
Happn laat je mensen zien op plekken waar jezelf geweest bent, die mensen krijg je allemaal te zien.; bij Tinder trek je een cirkel om je heen en krijg je die mensen 1 voor 1 te zienquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwaquote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mensen die in FB lopen te klagen.
Ja dat is ook weer zo. Laat ik t zo zeggen, die komen niet depressief over.quote:
Eerder narcistischquote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Laat ik t zo zeggen, die komen niet depressief over.
Voor happn moet je over het algemeen de deur uit om mogelijke matches te krijgen, tinder kan je als eckte fokker ook volledig vanaf de zolderkamer doen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
LOL beste omschrijvingquote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor happn moet je over het algemeen de deur uit om mogelijke matches te krijgen, tinder kan je als eckte fokker ook volledig vanaf de zolderkamer doen.
Ik kwam ook niet depri over. Alleen zwaar over de zeik, boos en mijn gelijk willen halen. Zie FB topic...quote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Laat ik t zo zeggen, die komen niet depressief over.
Topleven als je gezond bent, maar als je wat krijgt woon je denk ik toch liever in NL.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
3 op reis. Lui die wonen in een grot op een berg, >70 jaar super vitaal (werken nog) en ziels gelukkig.
quote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor happn moet je over het algemeen de deur uit om mogelijke matches te krijgen, tinder kan je als eckte fokker ook volledig vanaf de zolderkamer doen.
Behoorlijk labiel dus. Lijkt me frustrerend.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet depri over. Alleen zwaar over de zeik, boos en mijn gelijk willen halen. Zie FB topic...
Daarom zie je ook alleen de vitale mensen, de rest is dood.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topleven als je gezond bent, maar als je wat krijgt woon je denk ik toch liever in NL.
Jij komt precies op het goede moment hier... Neuken?quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom zie je ook alleen de vitale mensen, de rest is dood.
De vorige keer dat je mij dit vroeg bleek het een valstrik te zijn, hier trap ik niet meer in, pop.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij komt precies op het goede moment hier... Neuken?
Yup. It was. Blij dat ik daar geen last meer van heb. Is best kut. Voor je omgeving, maar helemaal voor jezelf.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behoorlijk labiel dus. Lijkt me frustrerend.
Precies geen gehannes met kwijlende dementen en zorgkostenquote:Op zondag 20 januari 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom zie je ook alleen de vitale mensen, de rest is dood.
Kindersterfte is ook wel een dingetjequote:Op zondag 20 januari 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies geen gehannes met kwijlende dementen en zorgkosten
Nog steeds last van je kringspier?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat je mij dit vroeg bleek het een valstrik te zijn, hier trap ik niet meer in, pop.
Die geloven in godswil, niks aan het handje.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kindersterfte is ook wel een dingetje
Ik kneep hem wel even de volgende keer dat ik hier mijn gezicht liet zien, maar moeder en kind maken het inmiddels goed.quote:
Klopt.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup. It was. Blij dat ik daar geen last meer van heb. Is best kut. Voor je omgeving, maar helemaal voor jezelf.
Ik heb een stapel overhemden klaarliggen voor je ontspanning.quote:
Ditquote:Op zondag 20 januari 2019 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een stapel overhemden klaarliggen voor je ontspanning.
Kom maar brengen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een stapel overhemden klaarliggen voor je ontspanning.
Na al die jaren heb je nog steeds je adres niet aan mij gegeven...quote:
Is toch te ver weg.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na al die jaren heb je nog steeds je adres niet aan mij gegeven...
Je weet half niet wat ik allemaal voor je overheb blijkbaar.quote:
Blijkbaar...quote:Op zondag 20 januari 2019 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet half niet wat ik allemaal voor je overheb blijkbaar.
Dat is dom van je.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat het altijd te lang liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |