abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 februari 2019 @ 23:06:58 #226
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185057292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef mschol het volgende:

[..]

en iedereeen die je raar aankijkt dat je geen koffie drinkt
Vind ik op zich geen vreemd iets, en dat terwijl ik zwaar cafeïne verslaafd ben.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 16 februari 2019 @ 23:08:37 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185057334
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Lust je wel drinkbouillon?

Ik ken verschillende mensen die geen drankjes gebaseerd op warm water blieven. Geen thee, geen koffie, geen bouillon, geen cup-a-soup.
Alles behalve thee gaat er prima in.
pi_185057569
Groene thee vind ik nog wel te doen, verder eens met Kreator (over thee althans - bananen zijn fantastisch). Veel theeën geprobeerd, allemaal een zeer matig bakje warm water met treurig bijsmaakje bevonden. Niet lusten, zo zou ik het niet willen noemen. Ik kan het theoretisch best opdrinken. Maar ik vind er geen klap aan.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185057610
Ik vind thee niet choor. Maar ik vind er gewoon niets aan. Doe mij maar koffie.
Thee maak je me niet blij mee. En smaakjes hoef ik al helemaal niet.
Definitely not CIA
pi_185057636
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:27 schreef soapie het volgende:
Koffie!
Dit.

Ik krijg het wel weg, maar ik ben zeker geen liefhebber. Daarnaast begon ik ook helemaal te trillen en me opgejaagd te voelen toen ik een bak zwart koffie op m’n werk had opgedronken. Het leek bijna alsof ik drugs had gebruikt. Ik ging echt heel hard op die cafeïneboost. ;(
pi_185057713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dit.

Ik krijg het wel weg, maar ik ben zeker geen liefhebber. Daarnaast begon ik ook helemaal te trillen en me opgejaagd te voelen toen ik een bak zwart koffie op m’n werk had opgedronken. Het leek bijna alsof ik drugs had gebruikt. Ik ging echt heel hard op die cafeïneboost. ;(
Als drugs meetelt, dan nomineer ik de smaak van ketamine; die afterdrip is weerzinwekkend smerig. Huuu.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185057879
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Als drugs meetelt, dan nomineer ik de smaak van ketamine; die afterdrip is weerzinwekkend smerig. Huuu.
Keta, MDMA, coke, pep: alemaal een nare medicijnsmaak. :r En ik kan het weten, want ik heb alles gebruikt wat God verboden heeft.
pi_185057890
Bananen, smerig smeuiig stinkend goedje, en dan heb ik het nog niet gehad over die slappe schil die achter blijft :r
hardcoholic
pi_185057896
Drugs telt niet mee :Y)
Spoilers!
pi_185057930
Op vis na lust ik Alles.
En wil geen enkele vis eten, ook niet de forellen die ik zelf vang.
pi_185057989
Komijnekaas dan! Bleerrgh.
Ik vind komijn als specerij in heel veel gerechten fantastisch maar in kaas: bah.
Let me see you stripped down to the bone
pi_185058089
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:46 schreef minilot het volgende:
Komijnekaas dan! Bleerrgh.
Ik vind komijn als specerij in heel veel gerechten fantastisch maar in kaas: bah.
Ja! Deze vergeet ik helemaal. En corned beef ook :r
pi_185059602
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef mschol het volgende:

[..]

en iedereeen die je raar aankijkt dat je geen koffie drinkt
:Y
pi_185059650
Zure haring - groente en dergelijke vind ik wel ok op zuur maar vis niet.

Leverpastei - vleesspread is niet mijn ding.

Dubbele espresso - zeer vaak gedronken maar kreeg er eens hartkloppingen van en sindsdien zie ik t als vergif.

Cassava - smaakt ongeveer zoals een aardappel maar heeft een dradige en groffe structuur met taaie delen.

sigarettenrook- ik voeg 'm maar even toe. Ik rook zelf niet en was vroeger niet heel erg tegen de lucht en vond dat rokers moesten kunnen roken. Maar sinds ik weet dat je als roker / meeroker blootgesteld wordt aan grotere hoeveelheden cadmium blijf ik liever ver uit de buurt. Helaas was de maatschappij er vroeger op ingericht dus voor de meeste rokers / meerokers is het al gebeurd maar voor de huidige generatie is 't beter.

[ Bericht 10% gewijzigd door Beathoven op 17-02-2019 08:21:43 ]
pi_185060870
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o

Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen groenten lust. Zoveel soorten thee, zoveel smaakjes O+
Ik drink maar 1 soort thee; English Breakfast, met schepje suiker.
Qua eten hou ik van alles, qua drinken vind ik heel veel niet lekker. Koffie, appelsap, bier, wijn...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_185060927
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik drink maar 1 soort thee; English Breakfast, met schepje suiker.
Ik ook, liefst met een beetje melk...
pi_185061514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:40 schreef Ferdii het volgende:
Bananen, smerig smeuiig stinkend goedje, en dan heb ik het nog niet gehad over die slappe schil die achter blijft :r
Je moet de schil ook niet opeten, bij mandarijnen is die ook niet lekker en bij kokosnoten te taai.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_185076737
Rucola. Al ben ik van pure walging naar enigszins acceptabel gegaan omdat je er niet omheen kunt, het zit echt overal op. Thuis gebruik ik het nooit, 1 blaadje rucola in een gerecht of op een broodje en ik proef ook alleen nog maar rucola.
Blauwschimmelkaas. Met enige regelmaat probeer ik het weer omdat ik er eigenlijk niet tegen kan dat ik iets echt niet lust. Maar nee, het smaakt precies zoals ik me een voorstelling maak bij de meest vieze zweetvoeten die er bestaan.
En oesters, snot dat naar zeewater smaakt :r
E.
pi_185076996
Roerei met ui en tomaat. Dit aten we vroeger wel eens en vond ik altijd zo smerig.

Waarschijnlijk lust ik het nu wel, want eieren, tomaten en uien eet ik regelnatig los of in andere gerechten.

Maar als ik aan vroeger denk dan wil ik het niet eens proberen.
pi_185083816
Nepboter (margarine). Door er alleen aan te denken ga ik al kokhalzen. :r.
  maandag 18 februari 2019 @ 14:20:48 #246
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185084064
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:21 schreef minilot het volgende:
Groene thee vind ik nog wel te doen, verder eens met Kreator (over thee althans - bananen zijn fantastisch). Veel theeën geprobeerd, allemaal een zeer matig bakje warm water met treurig bijsmaakje bevonden. Niet lusten, zo zou ik het niet willen noemen. Ik kan het theoretisch best opdrinken. Maar ik vind er geen klap aan.
Dit ja, ik zou echt geen reden kunnen verzinnen om thee te drinken, heb liever een glas koud water. Maar hetzelfde geldt voor mij voor koffie, ik krijg het wel weg, maar lekker ga ik het niet vinden, ik blijf het maar proberen, maar ik snap dus echt dat verafgoden van het fenomeen koffie niet.
Don't let my username fool you...
pi_185084202
Chocola met munt erin. Chocola en munt zijn beide erg lekker, maar de combinatie :r.
pi_185084233
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:30 schreef thabit het volgende:
Chocola met munt erin. Chocola en munt zijn beide erg lekker, maar de combinatie :r.
VOnd ik eerst ook goor, nu eet ik ze. Ha eet er nu zelfs een.
pi_185084606
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:06 schreef thabit het volgende:
Nepboter (margarine). Door er alleen aan te denken ga ik al kokhalzen. :r.
*;
Let me see you stripped down to the bone
pi_185085904
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:30 schreef thabit het volgende:
Chocola met munt erin. Chocola en munt zijn beide erg lekker, maar de combinatie :r.
After eight!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')