abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 september 2019 @ 20:58:59 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189197859
10 jaar Q toen tijdens het WK was awesome. Ondanks dat het toen een broeikas was door de regen en de temperatuur.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189198257
100% Aanwezig. Bij mij om de hoek, en als het in de buurt komt van de Q-dance Feestfabriek & X-Qlusive Legends wordt het geweldig.

Verwacht sowieso genoeg classics deze dag.

Ook fijn dat het overdag en in de avond is. Heb je nog wat aan je zondag.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 07:22:18 #203
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189240137
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189248614
Ik merk sinds Xqlusive Holland dat ik toch wel sterk terug verlang naar de hardstyle van 2005-2010. Publiek was destijds anders (volwassener?), maar misschien ligt dat omdat ik zelf nu ouder ben dan de meeste op zulke feesten en je dan toch anders naar het publiek kijkt.

Daarom heel erg benieuwd naar Dediqated. En vaker classic feestjes gaan bezoeken :)

Meer mensen van de "oude garde" die dit zo voelen?

Edit: naarmate zo'n feest vordert merk je met dat de sfeer iets omslaat, zodra de muziek harder wordt. Of de pillen beginnen bij iedereen uit te werken waardoor het feestje meer rauw dan gezellig wordt :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Neo-Mullen op 03-10-2019 21:09:52 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:37:51 #205
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189260726

_O_

[ Bericht 22% gewijzigd door mstx op 04-10-2019 15:08:38 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:57:41 #206
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189299926
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189310793
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk sinds Xqlusive Holland dat ik toch wel sterk terug verlang naar de hardstyle van 2005-2010. Publiek was destijds anders (volwassener?), maar misschien ligt dat omdat ik zelf nu ouder ben dan de meeste op zulke feesten en je dan toch anders naar het publiek kijkt.

Daarom heel erg benieuwd naar Dediqated. En vaker classic feestjes gaan bezoeken :)

Meer mensen van de "oude garde" die dit zo voelen?

Edit: naarmate zo'n feest vordert merk je met dat de sfeer iets omslaat, zodra de muziek harder wordt. Of de pillen beginnen bij iedereen uit te werken waardoor het feestje meer rauw dan gezellig wordt :')
Ik vind 9 / 10x ook de sfeer in de eerste uurtjes het gezelligst / leuk. Dan is iedereen ook nog lekker met elkaar bezig, muziek vaak iets vrolijker, iedereen is nog fris. Ik geniet daarom meer van de eerste uurtjes dan van de laatste uurtjes.

A.s. zaterdag Vroeger was alles beter. Best zin in, en ik denk perfect voor jou. Classics, ouder publiek (ik ben zelf 30), overdag-tijden. Allemaal prima!
pi_189313291
Dediqated zeker aanwezig! Nu al benieuwd :Y

Misschien ook nog naar Noisecontrollers in Tilburg eind december, blijft toch een all-time hero. O+
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:30:52 #209
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189313740
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:52 schreef Welten het volgende:

[..]
A.s. zaterdag Vroeger was alles beter. Best zin in, en ik denk perfect voor jou. Classics, ouder publiek (ik ben zelf 30), overdag-tijden. Allemaal prima!
Ideaal is dat voor ons oude lullen. Zaterdagochtend op je gemak die kant op en op een normale tijd weer naar huis zodat je nog wat aan je zondag hebt en je ritme niet naar de klote is. 8-)
Ik heb er ook zin in :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189317071
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk sinds Xqlusive Holland dat ik toch wel sterk terug verlang naar de hardstyle van 2005-2010. Publiek was destijds anders (volwassener?), maar misschien ligt dat omdat ik zelf nu ouder ben dan de meeste op zulke feesten en je dan toch anders naar het publiek kijkt.

Daarom heel erg benieuwd naar Dediqated. En vaker classic feestjes gaan bezoeken :)

Meer mensen van de "oude garde" die dit zo voelen?

Edit: naarmate zo'n feest vordert merk je met dat de sfeer iets omslaat, zodra de muziek harder wordt. Of de pillen beginnen bij iedereen uit te werken waardoor het feestje meer rauw dan gezellig wordt :')
de muziek van die tijd was ook veel melodieuzer, voor mijn gevoel zat er veel meer "sfeer" in de nummers. en denk dat het publiek ook anders is geworden, helemaal nu de raw (met alle variaties) een groot deel van de scene is.

al heeft het denk ik ook te maken dat in die jaren de piek zat van mijn festival-bezoek, muziek-kennis e.d. ik zat er toen echt "middenin", pakte ook veel regionale feesten/feestjes mee. dat werd op een gegeven minder, ook weer deels omdat de raw op kwam zetten.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_189317603
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:52 schreef Welten het volgende:

[..]

Ik vind 9 / 10x ook de sfeer in de eerste uurtjes het gezelligst / leuk. Dan is iedereen ook nog lekker met elkaar bezig, muziek vaak iets vrolijker, iedereen is nog fris. Ik geniet daarom meer van de eerste uurtjes dan van de laatste uurtjes.

A.s. zaterdag Vroeger was alles beter. Best zin in, en ik denk perfect voor jou. Classics, ouder publiek (ik ben zelf 30), overdag-tijden. Allemaal prima!
Sterker nog, ik kan er op de fiets naartoe :') maar ik was te laat met kaarten regelen en ik moet een beetje op de centen leggen, dus ik sla 'm over. Ben op de eerste editie wel geweest en dat was echt een mooi feestje :)

Je hebt idd gelijk over die eerste en laatste uurtjes. In het begin is alles lekker sociaal bezig, en op 't einde heb je 2 soorten mensen: mensen met vermoeid gezicht die geen zin meer hebben, en mensen die keihard staan te raggen :D en dat is prima hoor, maar ik prefereer toch de eerste uurtjes.

Ik ben zo te zien niet de enige die het zo ervaart, dat is ook wel een geruststelling :')

Maar blij te lezen dat er meer mensen de feesten zodanig ervaren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189317949
de mensen om mee heen boeien me weinig op feestjes, ik kom voor de muziek :@

maar als mensen lomp gaan doen vanwege de pillen, of omdat ze op een feestje zijn zonder te weten wat voor feestje het eigenlijk is, dan ben ik er snel klaar mee.

net als mensen die vooraan staan en je dan stom aan gaan kijken als je los staat te gaan :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_189318240
quote:
Deze plaat he, je eerste hardstyle plaat, en dan precies "in het midden" uitkomen. Alles klopt aan deze plaat, maar met zo'n generieke melodie en afwerking springt hij niet er boven uit. Wie zou hier aan meegeholpen hebben?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_189318259
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
de mensen om mee heen boeien me weinig op feestjes, ik kom voor de muziek :@

maar als mensen lomp gaan doen vanwege de pillen, of omdat ze op een feestje zijn zonder te weten wat voor feestje het eigenlijk is, dan ben ik er snel klaar mee.

net als mensen die vooraan staan en je dan stom aan gaan kijken als je los staat te gaan :')
Ik vind het wel sfeerverlagend als je dan bijvoorbeeld helemaal uit je stekker gaat bij Ctrl Alt Del en de mensen voor je schaapachtig aan zitten te kijken. Niet dat ik dan minder hard ga stampen :P

Edit: ik val in herhaling, simpelweg eensch met je post!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_189319351
niet dat iedereen persé los moet gaan, ik sta soms ook rustig te genieten van een set :) maar iemand raar aankijken omdat hij lekker uit z'n dak gaat slaat nergens op.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_189319525
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:35 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik vind het wel sfeerverlagend als je dan bijvoorbeeld helemaal uit je stekker gaat bij Ctrl Alt Del en de mensen voor je schaapachtig aan zitten te kijken. Niet dat ik dan minder hard ga stampen :P

Edit: ik val in herhaling, simpelweg eensch met je post!
Dan moet je naast mij staan :P
  maandag 7 oktober 2019 @ 22:40:25 #217
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189323569
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:34 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Deze plaat he, je eerste hardstyle plaat, en dan precies "in het midden" uitkomen. Alles klopt aan deze plaat, maar met zo'n generieke melodie en afwerking springt hij niet er boven uit. Wie zou hier aan meegeholpen hebben?
D-block en Isaac
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189328815
Ik ga dit jaar nog naar Vroeger Was Alles Beter, Qlimax, (Rotterdam Rave, maar da's geen hardstyle), Noisecontrollers #200.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in VWAB nog niet heel veel zin heb. Ik ga niet met mijn "vaste" feestgroep maar met wat aanhang etc. en dat is altijd net even anders. Ik kom inmiddels niet meer voor de muziek (en zeker niet op classics-feesten aangezien ik soms "classics-moe" ben en alle nummers toch al live 10x of vaker gehoord heb). Ik kom voor het sociale gebeuren, vrienden zien die ik anders niet zie, er even een dagje uit, etc. En vooruit, tussendoor dans ik (ik ben wel een type dat dan wel compleet uit zijn stekker gaat).

Ik weet wel dat a.s. zaterdag VWAB gewoon gezellig etc. gaat worden en ik ga écht wel een leuke dag hebben maar ik vind het de laatste jaren toch niet meer zo leuk als de eerste editie(s).
pi_189332500
Ik ben aan het twijfelen om naar VWAB te gaan, in de hoop dat er niet alleen maar de bekendste hitjes voorbij komen. Ga ik bedrogen uitkomen?
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:09:25 #220
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_189332810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:50 schreef T-Force het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om naar VWAB te gaan, in de hoop dat er niet alleen maar de bekendste hitjes voorbij komen. Ga ik bedrogen uitkomen?
Is dit een retorische vraag? :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_189334859
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:09 schreef mstx het volgende:

[..]

Is dit een retorische vraag? :+
Eigenlijk was ik serieus, maar ik begrijp dat het antwoord 'JA' is :s)
pi_189335236
de meeste DJ's op de grote/bekende classic-feesten draaien inderdaad redelijk voorspelbaar helaas...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_189335682
quote:
hoorde hem vanmorgen in de set van Outsiders op XQ Holland, lekker plaatje :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:34 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Deze plaat he, je eerste hardstyle plaat, en dan precies "in het midden" uitkomen. Alles klopt aan deze plaat, maar met zo'n generieke melodie en afwerking springt hij niet er boven uit. Wie zou hier aan meegeholpen hebben?
inderdaad niet super bijzonder, de standaard "spring" kicks. beetje Brennan Heeft, beetje Sound Rush, beetje (oude) Wildstylez.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_189335701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
de meeste DJ's op de grote/bekende classic-feesten draaien inderdaad redelijk voorspelbaar helaas...
Ik vind deze line up nog wel redelijk origineel
pi_189336286
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik vind deze line up nog wel redelijk origineel
de meeste namen komen vaker op classic-feesten en draaien daar vaak dezelfde nummers. een DBSTF en J&W doen soms echt copy-paste...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')