abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184967999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, dat is hetzelfde als die kermismeuk van Da Tweekaz. Dta heeft ook niks meer met hardstyle te maken. Tis aan beide kanten van het spectrum een beetje uit de klauwen gelopen.

Maar je doet alsof er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, wat natuurlijk onzin is ;)
Da Tweekaz ben ik ook geen fan van, maar vind ik minder erg dan de andere kant van het spectrum.

en naar mijn mening wordt er weinig goede hardstyle meer gemaakt ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:57:17 #27
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_184968246
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, dat is hetzelfde als die kermismeuk van Da Tweekaz. Dta heeft ook niks meer met hardstyle te maken. Tis aan beide kanten van het spectrum een beetje uit de klauwen gelopen.

Maar je doet alsof er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, wat natuurlijk onzin is ;)
Toen ik 20 was moest ik ook niks hebben van die kermishardstyle van Brennan Heart e.d. Toen luisterde ik ook liever naar bijvoorbeeld Crypsis :P
Nu wil ik op een feestje gewoon plezier hebben en met vrolijke melodien lukt dat gewoon wat beter dan wanneer ik tussen de stoere pubers sta die de pinsir doen en je boos aankijken :+
Ligt er natuurlijk ook aan wat de rest van je vrienden leuk vinden :Y)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')