abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190168393
Met nog 1 ronde aan namen voor Dediqated kunnen ze het niet maken om geen Project One te boeken :o
Ik ben benieuwd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190180105
Ik verwacht niet dat ze die op de line-up bekend gaan maken. Iets als Legends Reunited zou dat kunnen zijn (alhoewel ik dan eerder denk aan Showtek). World of Madness kan iets Defqon-gerelateerds zijn (maar ik denk dat A Sacred Ritual daar over gaat) maar het kan best dat dat Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers is.
pi_190181370
Die 3 móéten toch gewoon in het laatste deel van de line-up zitten, kan gewoon niet anders. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_190181906
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

al heel wat jaren niet meer, maar vroegâh wel een stuk of 15 platen gehad. onder andere Floor Massacre, Disco Hypno / YRML en Hardhouz Generation / Wreck Thiz Place :D _O_ O+

volgens mij toen gekocht bij Fusion Records (online, niet in de winkel) en per pakketpost thuis gekregen.
Hm ik ga een snuffelen op Marktplaats, daar is nog het één en ander te vinden zag ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_190182043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die 3 móéten toch gewoon in het laatste deel van de line-up zitten, kan gewoon niet anders. :Y
Ik denk dat ze die showcases / speciale acts etc. niet gaan releasen. O.a. Belgium Finest zal nog wel komen maar ik denk dat die odes nog geheim blijven. Ik reken ook wel op wat surprise acts.
pi_190183870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:49 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm ik ga een snuffelen op Marktplaats, daar is nog het één en ander te vinden zag ik.
of wellicht via https://www.discogs.com/sell/list?genre=Electronic&format=Vinyl
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 1 december 2019 @ 23:57:36 #282
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_190224899
Gisteren naar Reactivate geweest... Er waren maar 2 DJ's die zich aan het 'classics'-concept hielden en dat waren The Prophet en Tuneboy. De rest deed gewoon waar die zin in had en hadden als goedmakertje dan wel 1 of 2 classics in een set zitten, maar voor de rest gewoon meuk.

Blij dat ik daar op vrijkaartjes ben binnengekomen...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_190228201
Ik hoorde juist heel veel positieve verhalen.
Maar wat is jouw definitie van classic? Zulke classicfeesten kijken meestal wel tot 2011 / max 2012.

Hoe laat was je binnen? Als ik de timetable zie dan kan ik er normaal gesproken wel vanuit gaan dat het bij Geck-O, AVIO and the Pitcher ook goed zit. B-Front ook maar die stond dan b2b met Alpha2 en die snappen het soms niet zo.
pi_190229556
quote:
Ook een goede tip, dankje!
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:24:42 #285
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_190252542

Josh & Wesz – Like Thiz, Technoboy - Next Dimensional World en The Pitcher - I Just Can't Stop _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_190258164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:24 schreef mstx het volgende:

Josh & Wesz – Like Thiz, Technoboy - Next Dimensional World en The Pitcher - I Just Can't Stop _O_
Heerlijk setje ja :Y
pi_190365979
https://m.facebook.com/st(...)&id=1048127408650306

Ongelofelijk wat een zieke plaat, alles klopt gewoon _O_
Lekker zweven O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190369613
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)&id=1048127408650306

Ongelofelijk wat een zieke plaat, alles klopt gewoon _O_
Lekker zweven O+
wel oké, maar vind hem niet bijzonder.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_190375374
Zo, de voting voor de hardstyle top 100 is ook weer gedaan:

B-Front & Adrenalize - Electronic Symphony
D-Block & S-te-Fan, Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
Frequencerz & Phuture Noize – Starlight
Wasted Penguinz – Heroine
Wildstylez & Sound Rush ft. Ruby Prophet – Untamable
Headhunterz ft. Sian Evans - Orange Heart
Sound Rush - Take it All
Sub Zero Project – PSYchopath
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body

Had nog wel 20 tracks neer kunnen zetten, m.a.w. 2019 was toch wel weer een mooi jaartje. ^O^
pi_190379682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zie dit nu pas. Thanks voor je reactie nog haha.
[..]

jammer idd, maar gelukkig hebben we de platen nog!

Trouwens, iemand die hier hardstyle op vinyl heeft liggen? Zo ja, waar gekocht/hoe kom je eraan?
Ik heb nog een hele verzameling van zo'n 450 vinyl-platen liggen, oudste plaat uit 2001 (Derb - In Africa) tot wanneer vinyl doodbloedde ergens in 2010/2011 ofzo (https://www.discogs.com/user/DjVero). Ze liggen al een aantal jaar stof te happen, maar wegdoen absoluut niet. :D

In de beginjaren kocht ik veel bij Mid-Town (??) in Utrecht; lekker een beetje rondhangen daar en naar nieuwe nummers luisteren middels een ouderwetse draaitafel.
Later veel (heul veul) gekocht via recess.nl en ook wel eens via zo'n Duitse site, import-records oid ik weet het niet meer precies. De prijzen liepen daar wel bizar ver uiteen, van ¤3 voor één of andere wazige plaat tot ¤80 voor High Voltage - Bombs Away of Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked. 8)7
Ik heb ook wel eens via Discogs platen overgenomen en met iemand ergens afgesproken.
pi_190380673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 09:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
2019 was toch wel weer een mooi jaartje. ^O^
Zeker, goed jaar geweest voor hardstyle.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:33 schreef DjVero het volgende:
¤80 voor High Voltage - Bombs Away
Bazen-plaat. Ik geloof dat ik die in mijn top 5 had gezet voor de Q-Dance top zoveel bij Dediqated. :7
pi_190393273
quote:

[..]

Ik heb nog een hele verzameling van zo'n 450 vinyl-platen liggen, oudste plaat uit 2001 (Derb - In Africa) tot wanneer vinyl doodbloedde ergens in 2010/2011 ofzo (https://www.discogs.com/user/DjVero). Ze liggen al een aantal jaar stof te happen, maar wegdoen absoluut niet. :D

In de beginjaren kocht ik veel bij Mid-Town (??) in Utrecht; lekker een beetje rondhangen daar en naar nieuwe nummers luisteren middels een ouderwetse draaitafel.
Later veel (heul veul) gekocht via recess.nl en ook wel eens via zo'n Duitse site, import-records oid ik weet het niet meer precies. De prijzen liepen daar wel bizar ver uiteen, van ¤3 voor één of andere wazige plaat tot ¤80 voor High Voltage - Bombs Away of Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked. 8)7
Ik heb ook wel eens via Discogs platen overgenomen en met iemand ergens afgesproken.
Leuke reactie, dankje! Ik zit de laatste tijd ook wat rond te neuzen op Discogs, sinds iemand me heir dat als tip gaf. Zit wel één en ander tussen ja.
Eens kijken of ik na de kerst wat leuks op de kop kan tikken.
pi_190401854
quote:

[..]

Recess zat volgens mij hier in Hengelo (Overijssel), nog een keer langs geweest om naar apparatuur te kijken.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_190491498
Gaat er van hier nog iemand naar het Noisecontrollers-feest #NC200 de 28e in Tilburg? Lekker avondje euforisch. *O*
pi_190586464
ai, vanavond een anti-Qlimax in de Gelredome :+ :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 21 december 2019 @ 23:06:26 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190586691
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
Lichtshow was wel tof
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190588265
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
_O-
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190610008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 09:41 schreef Welten het volgende:
Gaat er van hier nog iemand naar het Noisecontrollers-feest #NC200 de 28e in Tilburg? Lekker avondje euforisch. *O*
Deze komt er a.s. zaterdag aan, echt veel zin in.
Afgelopen vrijdag voor de verandering eens naar Rotterdam Rave geweest, (industriële) duistere techno in de Maassilo. Netjes tot het einde gebleven (10 uur 's ochtends) en het was echt héél vet. _O_
pi_190747265
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 09:41 schreef Welten het volgende:
Wat een heerlijk nachtje was dit. O+ _O_
pi_190768022
Ja, zeker. Laatste uurtje vond ik wel wat minder. Het liep al wat leeg, sfeer was wat minder, nogal wause mensen om me heen en ik vond het tempo in de hardcore wat te laag. Maar al met al leuke nacht gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')