quote:
Oké, duidelijk. Misschien was hij daadwerkelijk wel veel slechter dan De Jong hoor, dat kan ik niet helemaal beoordelen. Maar ik zou zo'n jongen altijd willen zien spelen. Nu ontwikkelt hij zich goed bij Heerenveen, maar dan ben je wel afhankelijk van andere clubs.quote:
Hij had misschien wat eerder verhuurd kunnen worden. Maar dat hij geen basisplek boven Luuk heeft gekregen was niet zo gek.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Oké, duidelijk. Misschien was hij daadwerkelijk wel veel slechter dan De Jong hoor, dat kan ik niet helemaal beoordelen. Maar ik zou zo'n jongen altijd willen zien spelen. Nu ontwikkelt hij zich goed bij Heerenveen, maar dan ben je wel afhankelijk van andere clubs.
daarom wordt hij verhuurd Hans; om hem altijd te zien spelen. Tis nie zo heel moeilijk allemaal toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Oké, duidelijk. Misschien was hij daadwerkelijk wel veel slechter dan De Jong hoor, dat kan ik niet helemaal beoordelen. Maar ik zou zo'n jongen altijd willen zien spelen.
Laten we niet overdrijven. Die jongen heeft een paar potjes goed gespeeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Lammers nauwelijks kansen kreeg bij PSV t.o.v. de marginaal betere Luuk?
Uh, PSV is 2 jaar bezig geweest met Frenkie. Volgens mij ging Ruud van Nistelrooij zelfs op bezoek.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
90 miljoen voor Frenkie. Kunnen we er net zo goed mee stoppen als onze concurrent dit soort bedragen ontvangt. Waar gaat het nog over.
Brands had deze speler allang binnen kunnen hebben als ie beter/sneller had gehandeld en meer had betaald.
Maarja dan nog zou ie bij PSV hoogstwaarschijnlijk maar 20 miljoen waard zijn. Want wij verkopen alleen voor Aldi prijzen.
Zolang Ajax het nog niet kan winnen van clubs als Betis als het om het binnenhalen van grote talenten gaat zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ajax heeft dan wel gigantisch veel geld maar gaan natuurlijk nooit echte topspelers kunnen halen door onze aidscompetitie.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:54 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee. Maar Ajax is voor PSV nu gewoon niet meer bij te benen. Tel daarbij op dat de Ligt ook voor 70 miljoen ofzo vertrekt. Daar zouden wij tien jaar voor moeten verkopen dat bedrag in huis te halen.
Het zal een beetje blijven hangen rond het niveau Tadic neem ik aan, wat voor de ED gewoon top is maar waar PSV echt wel bij kan blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang Ajax het nog niet kan winnen van clubs als Betis als het om het binnenhalen van grote talenten gaat zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ajax heeft dan wel gigantisch veel geld maar gaan natuurlijk nooit echte topspelers kunnen halen door onze aidscompetitie.
Het is meer dat je nu voor nog meer posities zulke spelers kan halen, maar goed Tadic en Blind waren ook "gelukjes" omdat ze al een band hadden met Nederland en Ajax dus het is nog niet zeker dat dat niveau spelers gehaald kan blijven worden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:43 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het zal een beetje blijven hangen rond het niveau Tadic neem ik aan, wat voor de ED gewoon top is maar waar PSV echt wel bij kan blijven.
Kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang Ajax het nog niet kan winnen van clubs als Betis als het om het binnenhalen van grote talenten gaat zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ajax heeft dan wel gigantisch veel geld maar gaan natuurlijk nooit echte topspelers kunnen halen door onze aidscompetitie.
Zolang Ajax blijft schutteren in de eredivisie zou ik mij geen zorgen maken hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 00:54 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee. Maar Ajax is voor PSV nu gewoon niet meer bij te benen. Tel daarbij op dat de Ligt ook voor 70 miljoen ofzo vertrekt. Daar zouden wij tien jaar voor moeten verkopen dat bedrag in huis te halen. Lozano zal ook wel voor 25 ofzo verkassen terwijl Neres die nooit speelt voor 43 miljoen weg kan.
in dat geval had je ook de taalfactor nog, natuurlijk is de competitie minder maar dat betekent ook weer dat zo'n talent makkelijker meer speelt. Ze zien het allemaal als een tussenstap naar het betere werk maar er zijn meer clubs en landen die dat bieden, het is maar net hoe de speler (en zijn management) het zelf denkt te bereiken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 02:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
Als je kijkt naar de talenten die bij PSV staan te trappelen, dan ziet de toekomst er zonnig uit. Niet dat dit een reden is om achterover te leunen, want bij Ajax zitten ze ook niet stil.
natuurlijk dat heeft PSV afgelopen zondag wel laten zienquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Kunnen ze wel heel veel cash binnenhalen maar daar win je geen prijzen mee. Titel gaat gewoon weer naar Eindhoven.
Ja, want Ajax heeft wel goed spel laten zien zondag.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk dat heeft PSV afgelopen zondag wel laten zien
ik ook hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want Ajax heeft wel goed spel laten zien zondag.
Ik vind de kansen zolang PSV voor blijft staan ongeveer 50/50
Ik vind het ook wel een leuk seizoen, maar bovenin juist totaal niet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:09 schreef Marsenal het volgende:
PSV en Ajax hebben wat mij betreft allebei één mankement, PSV mist wat ervaring en ritme op de bank, wat wel spannend kan worden verderop in de competitie, en Ajax is in staat van zichzelf te verliezen zodra het spannend wordt. Ik hoop op Ajax, maar 50/50 is het inderdaad. Jammer dat de rest van de Eredivisie afhaakt, maar ik vind het tot nu toe het leukste seizoen in tijden.
Blind is een "gelukje" voor PSV, werd afgelopen weekend weer te kijk gezet door een spits die niet goed genoeg is voor ons eerste elftal.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer dat je nu voor nog meer posities zulke spelers kan halen, maar goed Tadic en Blind waren ook "gelukjes" omdat ze al een band hadden met Nederland en Ajax dus het is nog niet zeker dat dat niveau spelers gehaald kan blijven worden.
Maar als Ajax en PSV achter dezelfde speler aanzitten kan Ajax nu wel fors meer betalen, dat is wel een voordeel.
Blind is een uitstekende speler en heeft zijn investering allang terug verdiend, één mindere wedstrijd doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:31 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Blind is een "gelukje" voor PSV, werd afgelopen weekend weer te kijk gezet door een spits die niet goed genoeg is voor ons eerste elftal.
Als hij een andere achternaam had gehad had hij nooit in de PL gespeeld. Zijn enige goede actie die iedereen zich kan herinneren was eigenlijk een pass die net niet goed genoeg was maar door de klasse van Van Persie toch een goal werd.
Dit is wel een beetje te makkelijk, het is nou ook weer niet alsof Blind onmisbaar was voor de run van Ajax in de CL. Volgens de 'statistieken' van Whoscored was hij namelijk de 11de beste speler van Ajax in de CL. 10de als je die ene wedstrijd van Eiting niet meerekent.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is een uitstekende speler en heeft zijn investering allang terug verdiend, één mindere wedstrijd doet daar niks aan af.
In de voorrondeduels tegen Kiev was hij al heel erg goed, dus ja hij heeft zijn waarde gehad. Is samen met De Ligt ook gewoon de beste centrale verdediger van de competitie.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje te makkelijk, het is nou ook weer niet alsof Blind onmisbaar was voor de run van Ajax in de CL. Volgens de 'statistieken' van Whoscored was hij namelijk de 11de beste speler van Ajax in de CL.
Ja nee, nu zie ik het ook inderdaad. Duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de voorrondeduels tegen Kiev was hij al heel erg goed, dus ja hij heeft zijn waarde gehad. Is samen met De Ligt ook gewoon de beste centrale verdediger van de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |