abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 januari 2019 @ 03:09:43 #101
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184505940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:51 schreef GeenKVG het volgende:

[..]

*uit lurkstand komt* Ik erger me al een paar dagen lang aan je. Dat JIJ niet gelooft dat dat kind in die put is gevallen is tot daar aan toe, maar je gunt anderen niet eens de hoop dat het joch nog wel leeft. Je probeert de mensen hier te dwingen jouw mening te volgen, en dat is nogal irritant om te lezen tussen de normale discussie door.
Succes met ergeren en irriteren, het lurkstadium ben ik al lang gepasseerd hoor. Ik geef mijn mening en of jij het daarmee eens bent of niet zal me aan m'n reet roesten, om maar eens een mooi spreekwoord te gebruiken.

Hopen dat het kind nog leeft, wat moet je daarmee? Ik hoop eigenlijk dat het kind helemaal niet in die put zit, want een ergere situatie om in te verkeren kan ik me amper voorstellen. En als ie al in die put zit hoop ik dat de uk snel is gestorven zodat hem deze afschuwelijke ellende en leed bespaard is gebleven. Dus ja, ik denk en daarnaast hoop ik dat die kleine nooit in die put is gevallen. En als ie al in die put is gevallen is de kleine inmiddels echt wel overleden
"Hoka Hey!"
  Moderator zondag 20 januari 2019 @ 08:37:25 #102
138438 crew  Pizzakoppo
pi_184506527
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Net op het NOS journaal werd al gezegd dat ze “paniek-voetbal” spelen. Door verkeerde keuzes begin deze week lopen ze nu vertraging op.

Maar wie kan zich voorbereiden op zoiets? Iedereen doet zijn best.

Vraag me wel af of de eigenaar van de grond/ degene die de put heeft laten bouwen al wat van zich heeft laten horen.

Volgens de NOS waren ze daar voor een bruiloft...

Ondertussen hebben ze de halve berg al afgegraven.
Kan niet, fake news. Volgens alle fokkertjes gaat het altijd fantastisch in Spanje en is er niks fout gegaan of kon het niet sneller.
pi_184506584
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kan niet, fake news. Volgens alle fokkertjes gaat het altijd fantastisch in Spanje en is er niks fout gegaan of kon het niet sneller.
Langs de zijlijn staan is nu eenmaal altijd makkelijker.
pi_184506663
Ik zie echt niet voor me hoe een kind van 2 in een gat van 25 cm valt. En al helemaal niet dat je dan 110 meter doorvalt en niet ergens blijft steken...

Maar goed, als dat mannetje niet in die put zit; waar is hij dan wel?

En als hij er wel in zit; wat een nachtmerrie. Zelfs het meest gunstige scenario, dat hij er door een wonder levend uitkomt, is een nachtmerrie.

En dan die arme ouders; Het idee dat je kind een week dag en nacht op nog geen 150 meter van je vandaan vast zit in een donker gat zonder eten en water en je er met geen mogelijkheid bij kan. :'(
pi_184506834
Het is al een keer langsgekomen, maar het verhaal van Alfredo Rampi is ook zo'n drama:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Rampi

Hij zakte steeds verder. Ze konden hem wel bereiken en zelfs een harnas omdoen. Maar ze hebben hem er niet levend uit weten te krijgen. Hij heeft het zo'n 2,5 dag overleefd. En in zijn geval konden ze hem nog water geven. Ik sluit echt uit dat Julen nu nog leeft.
  zondag 20 januari 2019 @ 09:38:29 #106
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184507209
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Langs de zijlijn staan is nu eenmaal altijd makkelijker.
En waarom precies in dit geval?
  zondag 20 januari 2019 @ 09:42:22 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184507258
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 09:06 schreef GewoonKees het volgende:
Het is al een keer langsgekomen, maar het verhaal van Alfredo Rampi is ook zo'n drama:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Rampi

Hij zakte steeds verder. Ze konden hem wel bereiken en zelfs een harnas omdoen. Maar ze hebben hem er niet levend uit weten te krijgen. Hij heeft het zo'n 2,5 dag overleefd. En in zijn geval konden ze hem nog water geven. Ik sluit echt uit dat Julen nu nog leeft.
Zoals ik al eerder zei geldt dat in die beginfase elke minuut de overlevingskansen kleiner worden. Er had gewoon een alles of niets poging moeten worden gedaan. Stoppen en weer wat anders proberen is gewoon niet de manier op zo'n moment.
pi_184507439
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 09:06 schreef GewoonKees het volgende:
Het is al een keer langsgekomen, maar het verhaal van Alfredo Rampi is ook zo'n drama:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Rampi

Hij zakte steeds verder. Ze konden hem wel bereiken en zelfs een harnas omdoen. Maar ze hebben hem er niet levend uit weten te krijgen. Hij heeft het zo'n 2,5 dag overleefd. En in zijn geval konden ze hem nog water geven. Ik sluit echt uit dat Julen nu nog leeft.
Ook een vaag verhaal. Als je die wiki goed leest had dat kind een harnas aan toen ze zijn lichaam eindelijk konden bergen, maar hoe hij dat aan heeft gekregen is een raadsel?
En bereiken is een groot woord; er ging een reddingswerker op zn kop de put in. Die heeft 45 minuten daar gehangen en geprobeerd dat kind een harnas om te doen, wat niet lukte. (En later had dat mannetje dus ineens wel een harnas aan?)
pi_184507582
hij heeft dat harnas later omgekregen, toen hij al overleden was:
van die wiki:
quote:
It was another volunteer, Donato Caruso, who realized that he was dead while trying once again to secure a harness on him. His body was finally recovered on 11 July, 28 days after his death.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 20 januari 2019 @ 10:10:59 #110
65918 IBAZ
broeinest
pi_184507637
Momenteel (10.00) uur zijn ze op 35 meter, halverwege de voorgenomen boring van 70 meter dus. Ze verwachten als alles meezit maandagavond bij de bewuste plek te zijn. Maar met alle tegenslagen vermoed ik dat het realistischer is om uit te gaan van op zijn vroegst dinsdagmiddag / avond.
  zondag 20 januari 2019 @ 10:24:57 #111
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_184507845
Ik hoopt dat het kind vandaag al gered zou worden! Het schiet niet op.
  Moderator zondag 20 januari 2019 @ 10:48:49 #112
138438 crew  Pizzakoppo
pi_184508228
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:10 schreef IBAZ het volgende:
Momenteel (10.00) uur zijn ze op 35 meter, halverwege de voorgenomen boring van 70 meter dus. Ze verwachten als alles meezit maandagavond bij de bewuste plek te zijn. Maar met alle tegenslagen vermoed ik dat het realistischer is om uit te gaan van op zijn vroegst dinsdagmiddag / avond.
Reken maar op volgende week woensdag dat ze mogelijk iets meer weten.
pi_184508229
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:06 schreef Eenskijken het volgende:
hij heeft dat harnas later omgekregen, toen hij al overleden was:
van die wiki:

[..]

Je moet even het kopje “mystery” lezen. Want er staat “trying to secure”. Dat zal dan nog niet gelukt zijn, gezien het toen nog 28 dagen duurde voor ze hem uit die put hadden...
  zondag 20 januari 2019 @ 10:54:08 #114
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_184508308
Toch opvallend hoe lastig het blijkt om realistische inschattingen te maken van hoe lang dit gaat duren. Uiteindelijk is dit een correctie van 500% ofzo, op de initiele inschatting.

Nou snap ik best dat het op de eerste dag hiervan moeilijk te verkopen is dat men er een week over gaat doen, maar had men dat niet minstens kunnen zien aankomen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 20 januari 2019 @ 10:55:38 #115
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_184508337
Het blijft een bijzonder verhaal. Dat hij precies met 2 benen bij elkaar armen omhoog naar beneden gevallen is. Als je erover heen rent blijf je toch maar met 1 been steken zou je denken. Hij moet er al bijna ingesprongen of gegooid zijn. Je mag zo niet denken maar ergens klopt het niet.
pi_184508380
Is er nog hoop? Mocht er evt. water zijn om te drinken, een kind van twee zal dat nooit uit zichzelf doen.
  zondag 20 januari 2019 @ 10:57:54 #117
65918 IBAZ
broeinest
pi_184508390
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het blijft een bijzonder verhaal. Dat hij precies met 2 benen bij elkaar armen omhoog naar beneden gevallen is. Als je erover heen rent blijf je toch maar met 1 been steken zou je denken. Hij moet er al bijna ingesprongen of gegooid zijn. Je mag zo niet denken maar ergens klopt het niet.
Je mag gerust denken wat je wil. Sterker nog, ik denk dat je niet de enige bent die het gevoel heeft dat er iets niet helemaal klopt.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:00:58 #118
80382 manny
30 is best veel
pi_184508454
Hallo experts, ik volg het een beetje via de zijlijn, maar het is wel een verhaal dat je natuurlijk blijft tegen komen. De 2 onnozele vragen die ik heb (en die ongetwijfeld al ergens voorbij zijn gekomen)

- waarom lukt het niet wat eten en drinken naar beneden te laten zakken met een touw ofzo ?
- idem met een camera / microfoon / sensor ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184508510
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het blijft een bijzonder verhaal. Dat hij precies met 2 benen bij elkaar armen omhoog naar beneden gevallen is. Als je erover heen rent blijf je toch maar met 1 been steken zou je denken. Hij moet er al bijna ingesprongen of gegooid zijn. Je mag zo niet denken maar ergens klopt het niet.
En dan lagen er ook nog stenen op die put. Ik las ergens dat daar een “spleet” tussen was ontstaan waar dat mannetje dan “tussen” zou zijn gegleden. Daar snap ik dus ook niks van.

En dan even terug naar dat voorbeeld van dat andere mannetje in die put; die bleef ook steken. Oke, hij viel gaandeweg steeds verder bij reddingspogingen, maar hij bleef dan ook weer steeds opnieuw steken. Julen zou in 1x 110 meter naar beneden zijn gevallen.

En niet uit zichzelf drinken; dat weet ik niet hoor. Een kind van 2 zal bij dorst denk ik instictief ook gewoon proberen te drinken.
  Spellchecker zondag 20 januari 2019 @ 11:06:53 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184508564
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:57 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Je mag gerust denken wat je wil. Sterker nog, ik denk dat je niet de enige bent die het gevoel heeft dat er iets niet helemaal klopt.
Ik vind het ook een beetje ongeloofwaardig ....
pi_184508566
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:00 schreef manny het volgende:
Hallo experts, ik volg het een beetje via de zijlijn, maar het is wel een verhaal dat je natuurlijk blijft tegen komen. De 2 onnozele vragen die ik heb (en die ongetwijfeld al ergens voorbij zijn gekomen)

- waarom lukt het niet wat eten en drinken naar beneden te laten zakken met een touw ofzo ?
- idem met een camera / microfoon / sensor ?
Omdat er steen tussen het kind en het gat zit:
https://www.diariosur.es/(...).html?autoStart=true
Blijkbaar is dat ingestort oid nadat het kind er doorheen is gegaan. Erg onduidelijk nog.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_184508757
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het blijft een bijzonder verhaal. Dat hij precies met 2 benen bij elkaar armen omhoog naar beneden gevallen is. Als je erover heen rent blijf je toch maar met 1 been steken zou je denken. Hij moet er al bijna ingesprongen of gegooid zijn. Je mag zo niet denken maar ergens klopt het niet.
Peuters van die leeftijd maken over het algemeen niet zo'n grote stapjes dus dat met die 2 benen erin op 25 cm zie ik nog wel gebeuren. Benen recht naar beneden en armen omhoog is apart, maar het kan.
Laten we er nou maar vanuit gaan dat hij er in zit en mocht het tegendeel bewezen zijn kijken we verder.
pi_184508773
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:57 schreef Cupasoep het volgende:
Is er nog hoop? Mocht er evt. water zijn om te drinken, een kind van twee zal dat nooit uit zichzelf doen.
Dat denk ik wel hoor, althans als het in een bekertje of flesje op tafel staat doen ze dat wel.

Denk echter al komt het überhaupt in hem op grondwater te drinken, hij niet kan bewegen in die tunnel.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:19:45 #124
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184508798
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:00 schreef manny het volgende:
Hallo experts, ik volg het een beetje via de zijlijn, maar het is wel een verhaal dat je natuurlijk blijft tegen komen. De 2 onnozele vragen die ik heb (en die ongetwijfeld al ergens voorbij zijn gekomen)

- waarom lukt het niet wat eten en drinken naar beneden te laten zakken met een touw ofzo ?
- idem met een camera / microfoon / sensor ?
Dat zijn geen vragen die hier zijn gesteld.

edit: Sorry verkeerd gelezen

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 20-01-2019 11:30:18 ]
pi_184508817
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Omdat er steen tussen het kind en het gat zit:
https://www.diariosur.es/(...).html?autoStart=true
Blijkbaar is dat ingestort oid nadat het kind er doorheen is gegaan. Erg onduidelijk nog.
Dat komt daar door een aanverschuiving door/ tijdens de val. Niet erg onduidelijk dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')