100% niet nee. Maar als hij nog leeft, dan zal dat zijn omdat hij ergens anders zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er kan niet met 100% zekerheid gesteld worden dat hij dood is. We weten precies niets.
Een mening ontnemen? Als iemand zijn mening geeft, diskwalificeert hij/zij toch niet een andere mening. Het mooie van een nieuwsforum is dat iedereen zijn kijk op het nieuwsfeit mag geven. Ook jij hebt een mening waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn. En daar ga ik mij niet aan ergeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef GeenKVG het volgende:
[..]
Je gunt anderen niet eens de hoop dat het joch nog wel leeft. Je probeert de mensen hier te dwingen jouw mening te volgen.
Die twijfel kan ook geuit worden zonder anderen hun mening te ontnemen. Ik hoop nog steeds van harte dat er idd een loze ruimte onder de verstopping zit en dat ze hem er levend uithalen, al ben ik de eerste om toe te geven dat die kans met de minuut slinkt. Maar toch: hoop doet leven en zolang hij niet dood gevonden is, is er hoop.
Zonet wordt op het nieuws verteld dat er weer vertraging is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
Als het allemaal goed gaat, zijn ze om 05:00 op de geplande diepte.
Goddomme.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonet wordt op het nieuws verteld dat er weer vertraging is.
Wat is er nu weer dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonet wordt op het nieuws verteld dat er weer vertraging is.
Als het blijft bij het 'mening geven op een nieuwsitem' heb ik er ook geen moeite mee, maar matspontius blijft zijn mening dusdanig hardnekkig opdringen aan de rest dat er geen eens ruimte is voor discussie, want alleen zijn mening is waarheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Een mening ontnemen? Als iemand zijn mening geeft, diskwalificeert hij/zij toch niet een andere mening. Het mooie van een nieuwsforum is dat iedereen zijn kijk op het nieuwsfeit mag geven. Ook jij hebt een mening waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn. En daar ga ik mij niet aan ergeren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet op de schaal waarop dat nu gebeurt. Op dit moment is het zo erg dat het nieuws van bijvoorbeeld Antena 3 regelmatig de 'live-beelden' van de graafplek in de hoek van het scherm houdt terwijl het andere nieuws wordt verteld.
We weten allemaal dat juist de hoop het zo'n mooi verhaal maakt voor de media.
Op dit moment is het gewoon valse hoop en dat doet meer kwaad dan goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:29 schreef Mamavaneenschatje het volgende:
Ik heb hoop ook al is de kans klein, hoop is beter dan niets! Ik volg het nieuws vanaf zondag en elke dag denk ik eraan. Ik moet echt niet aan denken, ik hou van mijn zoontje en ik weet zeker dat zijn ouders dat ook! Laten we aub met zn alle hopen.
[..]
Ik waardeer je emotie, maar of wij wel of niet hopen zal verder geen invloed hebben op de uitkomst. Waar we wel wat aan hebben is dat de professionals ter plaatse kunnen werken zonder een hijgende mensenmassa die over de schouders meekijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:29 schreef Mamavaneenschatje het volgende:
Ik heb hoop ook al is de kans klein, hoop is beter dan niets! Ik volg het nieuws vanaf zondag en elke dag denk ik eraan. Ik moet echt niet aan denken, ik hou van mijn zoontje en ik weet zeker dat zijn ouders dat ook! Laten we aub met zn alle hopen.
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waardeer je emotie, maar of wij wel of niet hopen zal verder geen invloed hebben op de uitkomst. Waar we wel wat aan hebben is dat de professionals ter plaatse kunnen werken zonder een hijgende mensenmassa die over de schouders meekijkt.
Wat is nou echt belangrijk? Dat wij per minuut op de hoogte worden gehouden of dat de professionals in relatieve rust hun werk kunnen doen?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:40 schreef Mamavaneenschatje het volgende:
Dat klopt,maar door mensen massa komen we te weten hoe het met kindje gaat. We zijn zelf niet daar, we willen toch allemaal weten hoe het met het kindje gaat? Ik snap het wel dat voor het ouders niet leuk zijn maar we leven er allemaal mee. 😢
[..]
Uhm, alsof dat invloed heeft. Je komt sowieso wel te weten hoe het allemaal verloopt, het is zo ongeveer het meest besproken nieuws van Europa op dit moment.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:40 schreef Mamavaneenschatje het volgende:
Dat klopt,maar door mensen massa komen we te weten hoe het met kindje gaat. We zijn zelf niet daar, we willen toch allemaal weten hoe het met het kindje gaat? Ik snap het wel dat voor het ouders niet leuk zijn maar we leven er allemaal mee. 😢
[..]
Doet het hebben van hoop kwaad?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Op dit moment is het gewoon valse hoop en dat doet meer kwaad dan goed.
Als jij als ouders valse hoop hebt ben je jezelf alleen maar aan het martelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doet het hebben van hoop kwaad?
Wtf
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Als jij als ouders valse hoop hebt ben je jezelf alleen maar aan het martelen.
Ben je zelf ouder?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Als jij als ouders valse hoop hebt ben je jezelf alleen maar aan het martelen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is nou echt belangrijk? Dat wij per minuut op de hoogte worden gehouden of dat de professionals in relatieve rust hun werk kunnen doen?
En ik ben het eens met illusions: Valse hoop doet meer kwaad dan goed. Het zou verstandiger zijn om de betrokkenen de ruimte te geven zich langzaam voor te bereiden op slecht nieuws.
Je moet er toch niet aan denken dat ze "onvoorzichtig" te werk gaan en het kindje beschadigen ......quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:52 schreef woxxel het volgende:
Het is alleen maar goed dat de media erboven op zit. Ik denk niet dat ze zo doorgaan en voorzichtig te werk gaan als de hele wereld niet meekeek
Wat voor idee heb jij in vredesnaam over de Spaanse hulpdiensten!?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:52 schreef woxxel het volgende:
Het is alleen maar goed dat de media erboven op zit. Ik denk niet dat ze zo doorgaan en voorzichtig te werk gaan als de hele wereld niet meekeek
Wil je aub onder de quotes reageren en niet erboven ....quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:54 schreef Mamavaneenschatje het volgende:
En dat je hier zit wilt je wel toch weten hoe het gaat toch?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |