gewoon doen eet je vanavond een broodjequote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:14 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik heb nog heerlijke paella van gisterenavond, en een halve fles manzanilla. Die is bedoeld als diner maar ik heb er nu heel erg zin in.
Ik ben streng voor mezelf, en ik wil nog niet aan de wijn. Dus een salade maar, met tonijn en sla en wat ik verder nog tegenkomquote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon doen eet je vanavond een broodje
Klopt, dat was altijd leuk bij de projecten waarbij je af en toe naar Madrid of Milaan mocht. Zelfs in Brussel was wijn bij de lunch heel gewoon. Iets doen we toch niet goed hier in Nederlandquote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:53 schreef Karzai het volgende:
Wijntje bij lunch in zuid europa doen ze niet anders
Via Ziggo of Fox?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:13 schreef Karzai het volgende:
Ik trek nu ook een biertje open en voetbal kijken![]()
![]()
Thanks voor de vrouwen. Wist ik niet. Had Ziggo aanstaan. Rust bij Wolves - Leicester. Net een kort item met Locadiaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
sbs6, de vrouwen, straks liverpool kijken op ziggo. Fox heb ik niet
Ik kijk sex education en drink een mangosapjequote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:13 schreef Karzai het volgende:
Ik trek nu ook een biertje open en voetbal kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon doen eet je vanavond een broodje
ook leuk en lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk sex education en drink een mangosapje
ik maakte ook iets bizars mee vannacht, dit nummer van Robert Long kwam in mijn hoofd, ik deed de radio aan en verdomd het werd afgespeeldquote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:55 schreef Bos81 het volgende:
Eerder vandaag een gevalletje van WTF/telepathie
Iemand van de begeleiding was hier voor hulp in de huishouding. Op de radio Go Your own Way van Fleetwood Mac.
Bij de tekst "Yesterday is gone" zong zowel zij als ik onafhankelijk van elkaar. "Gisteren is geweest"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bizar. En ook niet echt een nummer dat je heel vaak hoortquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik maakte ook iets bizars mee vannacht, dit nummer van Robert Long kwam in mijn hoofd, ik deed de radio aan en verdomd het werd afgespeeld![]()
Nee daarom, was ook meteen het eerste nummer. maja toevalquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Bizar. En ook niet echt een nummer dat je heel vaak hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |