Die vinden ze dan meestal zonder kleren verdoofd terug ergens.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er hangen ook overal teksten met geen foto’s aub enzo, maar toch hebben veel toeristen er schijt aan
Is dat zo? Ik zie toch wel veel mensen er gewoon mee weg komen. Of die vertellen bij hun insta foto’s niet dat er een incidentje heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die vinden ze dan meestal zonder kleren verdoofd terug ergens.
Ja, hoe later op de avond ... denk ik. Ik kom maar heel zelden in dat gebied en 's nachts al helemaal niet of alleen op de doorgaande routes waar nauwelijks ramen zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er hangen ook overal teksten met geen foto’s aub enzo, maar toch hebben veel toeristen er schijt aan
Wanneer het toevallig verkeerd valt dan ben je het haasje.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie toch wel veel mensen er gewoon mee weg komen. Of die vertellen bij hun insta foto’s niet dat er een incidentje heeft plaatsgevonden.
Zelfs Google Streetview ging op zwart daar in het begin.. Volgens mij zijn er nu beelden van 7 uur in de ochtend of zo...quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fotograferen is een no-go. Daar krijg je wel problemen mee als je dat doet als toerist.
nu muziek en alkohol in spaniequote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs Google Streetview ging op zwart daar in het begin.. Volgens mij zijn er nu beelden van 7 uur in de ochtend of zo...
ik heb brasil niet gekijkt maar de kregen geloof ik ook en party maar laat het zijn de minus 3 uurenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eens kijken wat er daarna gebeurt ....
Ik heb daar nog geen fijne streams voor gevondenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb brasil niet gekijkt maar de kregen geloof ik ook en party maar laat het zijn de minus 3 uuren
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:27 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/5ceR3KX
Paar foto's voor wie het leuk vind.
ik oog nietquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen fijne streams voor gevonden
Nice die vos is voor voxsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:27 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/5ceR3KX
Paar foto's voor wie het leuk vind.
Ja die kleintjes zaten los in een soort binnenruimte met vleermuizen erbij. Was echt heel grappig.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk die aapjesje hebt van die geinige apen ook met oude manneke's koppie's
Heb je al een baksteen laten sturen naar haar adres?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
#PresidentPelosi is wereldwijd trending op Twitter.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een baksteen laten sturen naar haar adres?
[ afbeelding ]
Ook leuk altijd vleermuizenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja die kleintjes zaten los in een soort binnenruimte met vleermuizen erbij. Was echt heel grappig.
Doodhoofdappjes ..... beetje een soort Adriaanquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk die aapjesje hebt van die geinige apen ook met oude manneke's koppie's
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Doodhoofdappjes ..... beetje een soort Adriaan
Dat is best duurquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een baksteen laten sturen naar haar adres?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |