quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moet toch zomaar aan dit nummer denken.
Ik heb je vaak wel door inmiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doe ik graag. Iemand een lulverhaal op de mouw spelden. Mooiste is het als het eerst heel ongeloofwaardig lijkt maar dat mensen gaandeweg toc een beetje beginnen te twijfelen.
Hij wordt er steeds beter in.quote:
de was ook in rosenheimcopsquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doe ik graag. Iemand een lulverhaal op de mouw spelden. Mooiste is het als het eerst heel ongeloofwaardig lijkt maar dat mensen gaandeweg toc een beetje beginnen te twijfelen.
Dat duurt toch wel een uurtje of zo ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit in een state of Trance weet niet of ik dit lang ga trekken wel
Ook offline doe ik dat graag. Kan ook wel tegen je werken op je werk. Dat je een overdracht moet doen, collega's op de hoogte moet brengen van de stand van zaken en dat ze je dan niet gelovenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb je vaak wel door inmiddels
Nou ik had een buurman die iedereen altijd in de zeik nam, op een gegeven moment geloofd niemand de dingen die wel waar zijn ook niet meer neequote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook offline doe ik dat graag. Kan ook wel tegen je werken op je werk. Dat je een overdracht moet doen, collega's op de hoogte moet brengen van de stand van zaken en dat ze je dan niet geloven
Ik begrijp dat Badeendjes openingen steeds beter worden. Hij is vandaag bij de fysiotherapeut geweest, misschien dat het daar ook iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:34 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ben de rode draad een beetje kwijt inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |