Dat gaan die angsthazen toch nooit laten zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Is er een cam in het hok, ik wil het kunnen zien.
Aangezien ik al vanaf het begin betaal voor de streams EIS ik een cam in het hok!
We hebben de bevalling van Klaver ook kunnen zien dussssssss.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat gaan die angsthazen toch nooit laten zien.
nope. jessie was het ook met m eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef Koesjes het volgende:
Niet gevolgd maar Timmie weer een error zie ik.
Oh gelukkig. Als Jessie het ermee eens is was het een heel klein errortje.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
nope. jessie was het ook met m eens.
hiske en christel waren net weer aan het liegen.
oh wat is dit ergquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Kom er maar uit jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Tranny met een paar pillenstrips, live OD? SL
Een mens mag hopen, toooooch?quote:
De nieuwe Andrea joepie.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Tranny met een paar pillenstrips, live OD? SL
wat hebben ze in totaal betaald voor deze top avond in utopia?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lampen in de siloods uit.
Iedereen bedankt voor de transciptie.
Had hier alleen beeld, audio van Veronica inside aan. ( en natuurlijk beeld.)
B&B mogen hok uit
Staan er nu wel een paar in de siloods ziet ik
'Ik ben getrouwd geweest met een huisarts, ik was zijn assistente'quote:
De tyfus voor ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ik ben getrouwd geweest met een huisarts, ik was zijn assistente'
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De enige keer dat ik de TV heb aangezet voor Utopia.quote:
Ja Haha, maar hij doet er in elk gebal meer moeite voor dan Timquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie: we hebben ook wijn en bier.
Komt ie nu pas mee.
Mannelijke bnb gast had dat graag iets eerder gehad.
Ongemakkelijk gelach.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De enige keer dat ik de TV heb aangezet voor Utopia.
En ik heb een huis op Aruba.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was niet eens thuis, ik heb een ander verplicht het kassie op 6 te zetten.quote:
Dellie zou een klant gehad hebben om 1400h.. maar Griepstel zegt dat Dellie de hele dag voor de kachel gezeten heeft..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Wilde Sjellie weer gaan knippen in de Iglo en dat mocht niet van Brenda?
Beginnen ze weer tegen me.quote:
tuurlijk...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:27 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ja Haha, maar hij doet er in elk gebal meer moeite voor dan Tim
Wat best wel lullig is,want Shelley heeft vanmiddag voor Jessie geplotterd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dellie zou een klant gehad hebben om 1400h.. maar Griepstel zegt dat Dellie de hele dag voor de kachel gezeten heeft..
merel, mede dinger voor top-nietserquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel is echt fucking druk geweest met allerlei mode-bedrijven.
adriaans zakgeld is officieel -5000quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjellie krijgt waarschijnlijk sportschoenen van Adriaan zijn zakgeld.
A3 zou toch producten gaan maken om die veel te dure bokstraining af te betalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:32 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
adriaans zakgeld is officieel -5000
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:38 schreef Angelique61 het volgende:
Moet frutsel niet afwassen met Jessy
Franny?quote:
Jij denkt dat er centrale verwarming voor de dieren is op een kinderboerderij?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:42 schreef ES... het volgende:
Willen ze die beesten buiten laten slapen in de vrieskou?![]()
Een hok waar ze niet buitengesloten worden zou fijn zijn. Maar die maken ze nu dus dicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jij denkt dat er centrale verwarming voor de dieren is op een kinderboerderij?
Nope de geiten zitten er al in, dat plankje is om te zorgen dat het varken er niet in kan, die moet in dat plastic geval.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:45 schreef ES... het volgende:
[..]
Een hok waar ze niet buitengesloten worden zou fijn zijn. Maar die maken ze nu dus dicht.
De geiten zijn ook nog buiten, maar die kunnen wellicht over het plankje heen stappen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope de geiten zitten er al in, dat plankje is om te zorgen dat het varken er niet in kan, die moet in dat plastic geval.
Nope die sprongen er net soepeltjes overheen toen Tim nog bezig was met het plankje.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:47 schreef ES... het volgende:
[..]
De geiten zijn ook nog buiten, maar die kunnen wellicht over het plankje heen stappen?
Heb geen plastic geval gezien. Mag hopen dat ze voor dat varken ook nog een mooi houten hok maken.
Is een rare plastic kubus waar een gat in is gezaagd,ik snap dat varken wel .quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:47 schreef ES... het volgende:
[..]
De geiten zijn ook nog buiten, maar die kunnen wellicht over het plankje heen stappen?
Heb geen plastic geval gezien. Mag hopen dat ze voor dat varken ook nog een mooi houten hok maken.
Go geitjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope die sprongen er net soepeltjes overheen toen Tim nog bezig was met het plankje.
Plastic geval staat rechts naast het geitenhok.
Maak dan voor het varken ook een normaal hok.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is een rare plastic kubus waar een gat in is gezaagd,ik snap dat varken wel .
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:50 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maak dan voor het varken ook een normaal hok.
Het moest van plastic omdat dat beter schoon te maken is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:50 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel erg kleinquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Het moest van plastic omdat dat beter schoon te maken is.
Ik kan me ook zo voorstellen dat de poep van een varken smeriger is dan dat van geiten...
Hij kan toch gewoon bij merel in bed?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:50 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat de poep van een varken smeriger is dan dat van geiten...
Tsk wat een onzin weer van die luie lui. Varkens worden op heel veel plaatsen gewoon in houten verblijven gehouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat wel.quote:
Dat dus,dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:53 schreef ES... het volgende:
[..]
Tsk wat een onzin weer van die luie lui. Varkens worden op heel veel plaatsen gewoon in houten verblijven gehouden.
Ohw echtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:54 schreef ES... het volgende:
En varkens poepen meestal gewoon buiten, niet waar ze slapen.
Ik denk dat de meeste dieren hun eigen nest niet bevuilen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:54 schreef ES... het volgende:
En varkens poepen meestal gewoon buiten, niet waar ze slapen.
Hebben ze geen oogmaskertje over.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat wel.
Het varken wil er niet in omdat het er niet donker is. Het plastic laat licht door.
mooie gedachtequote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dieren hun eigen nest niet bevuilen.
Ze hebben er net een dekbed of zoiets overheen gelegd, maar of dat genoeg is...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:56 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hebben ze geen oogmaskertje over.![]()
Ziet er denk ik schoner uit dan die matrassen daar.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dieren hun eigen nest niet bevuilen.
Dat vinden de geitjes vast ook lekker om te eten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze hebben er net een dekbed of zoiets overheen gelegd, maar of dat genoeg is...
Ja, meestal op dezelfde plek als ze een buitenverblijf hebben. Hoeven ze maar stukje schoon te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw echt![]()
Ik weet ook niets van varkens, ik typ wat ik op stream gehoord heb
Idd ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat vinden de geitjes vast ook lekker om te eten.
Weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ziet er denk ik schoner uit dan die matrassen daar.
Voor maar 200 euro.quote:
Oh ja, inclusief eten van Jessie of zoiets. En voor dat geld mag je dus ook nog eens een uur opgesloten zitten.quote:
Dat zou echt nooit wat worden maar voor het verhaallijntje?????quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Worden die twee zou steeds closer? Ben benieuwd hoe Gerrit erop reageert
En het eten was een aangebrande schnitzel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:05 schreef ES... het volgende:
[..]
Oh ja, inclusief eten van Jessie of zoiets. En voor dat geld mag je dus ook nog eens een uur opgesloten zitten.
Schreef ik net maar dan zal hij wel te vroeg moeten plotteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef ES... het volgende:
Meneer wacht al 3 weken op een bestelling.
Alles is vandaag binnen gekomen zegt Jessie. Dus dan gaat het maandag met de post mee.
Hoezo kunnen ze het morgen dan niet meteen meegeven?![]()
Zou ook nog eens verzendkosten besparen!
Njam njam njam!!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het eten was een aangebrande schnitzel.
Vanavond in de uitzending zei Shelly nog tegen Jens dat ze dat niet wou.En Gerrit kon het weinig schelen.Er werd weer een verhaaltje van gemaakt in de uitzending.Sloeg weer nergens op.Brandon en Jessie die de bedden van Jens en Shelly bij elkaar wilden zetten.Echt wat een slecht acteerwerk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Worden die twee zou steeds closer? Ben benieuwd hoe Gerrit erop reageert
Heeft ie zo gedaan toch? En hij zegt nu dat ie om 6:00 uur opstaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Schreef ik net maar dan zal hij wel te vroeg moeten plotteren.
eikol schrikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim spuit voor hij in bed stapt deo op.
Hij liegt,want het is gisteren binnen gekomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef ES... het volgende:
Meneer wacht al 3 weken op een bestelling.
Alles is vandaag binnen gekomen zegt Jessie. Dus dan gaat het maandag met de post mee.
Hoezo kunnen ze het morgen dan niet meteen meegeven?![]()
Zou ook nog eens verzendkosten besparen!
Of gewoon tot ze in bed liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:12 schreef Angelique61 het volgende:
Belachelijk voor die gasten om zo te martelen in het donker hou gewoon het licht aan tot een uurtje of 12
Voor dat geld kun je met twee personen een nacht bij de witte bergen slapen, met bubbelbad.quote:
Leeftijdsdiscriminatie?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie zou toch alleen vrouwen van 20 tot 45 jaar accepteren als gast van de boot bnb?
Ja maar, schuimpjes...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dan spoor je toch ook niet om voor 200 euro op die ralle dieselboot te liggen?
Ik kan voor zo`n bedrag wel wat leukers bedenken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
He je dat ouwe lijk met die bril gezien die daar is aangemonsterd?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hij laat steekjes vallen die lapzwans. Liegen en bedriegen!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij liegt,want het is gisteren binnen gekomen.
Voor 108 euro per persoon heb je het volledige pakket:quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je met twee personen een nacht bij de witte bergen slapen, met bubbelbad.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
He je dat ouwe lijk met die bril gezien die daar is aangemonsterd?
Opvang waar ze zat is waarschijnlijk blij dat ze een avondje onder zijl is
Wat een oplichters in utopiaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Voor 108 euro per persoon heb je het volledige pakket:
You wil enjoy a comfortable night in one of our beautiful Suites, a beautiful suite with XL Jacuzzi, rainshower and kingsize bed. This beautiful 2-person suite with four-star comfort and standard amenities such as an espresso machine, large bathroom with jacuzzi, toilet, hairdryer, sitting area, safe, minibar and TV.
- 1x overnight stay in a suite with XL jacuzzi
- 1x Live Cooking breakfast buffet
- 1x 3-Course dinner
- 1x Romantic decoration with rose petals
- 1x bottle of Prosecco
Weekendverlof?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
He je dat ouwe lijk met die bril gezien die daar is aangemonsterd?
Opvang waar ze zat is waarschijnlijk blij dat ze een avondje onder zijl is
Denk eerder personeels-tekort in de zorg.quote:
nopequote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:12 schreef Angelique61 het volgende:
Belachelijk voor die gasten om zo te martelen in het donker hou gewoon het licht aan tot een uurtje of 12
misschien voor 200 euro geld toe..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Neuh, zo gaan de dingen in Utopiaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit er nou een B&B gast in de telefooncel te schijten of neemt mijn fanatasie een loopje met me?
GG doet al 7 maanden niks andersquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een slijmbal, Hij zoekt steeds de inwoner op die het meest op de streams is.Je merkt het gelijk aan zijn babbels...
[ afbeelding ]
alss je mot, dan doe jequote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zit er nou een B&B gast in de telefooncel te schijten of neemt mijn fanatasie een loopje met me?
Weer voor haarzelf waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:34 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Merel staan er morgen een paar leuke dingen te gebeuren.
Da klopt, en ik zal de COS besparen met de details waar/wanneer en waarom ik wel eens de afgelopen halve eeuw een zak tuinaarde heb opengescheurd in het wild, maar kan je vertellen dat dit nog nooit in een telefooncel is geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
alss je mot, dan doe je
wild kakkeh
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da klopt, en ik zal de COS besparen met de details waar/wanneer en waarom ik wel eens de afgelopen halve eeuw een zak tuinaarde heb opengescheurd in het wild, maar kan je vertellen dat dit nog nooit in een telefooncel is geweest
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da klopt, en ik zal de COS besparen met de details waar/wanneer en waarom ik wel eens de afgelopen halve eeuw een zak tuinaarde heb opengescheurd in het wild, maar kan je vertellen dat dit nog nooit in een telefooncel is geweest
Vertel maar tijdens een SL.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zie hem op een bankje liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:41 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is Brandon dwars met dat matras, is hier een reden voor?
Brandon is door prorail afgekeurd als dwarsligger.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:41 schreef Angelique61 het volgende:
Slachtofferrol om straks tegen Tim weer een punt te gebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:41 schreef Angelique61 het volgende:
Nope, dat was Tim.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:59 schreef Yaksa het volgende:
Kabouters hebben een hoop begroeiing weggehaald bij de boot.
er ligt toch gewoon nog een matras achter het bankje?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:11 schreef okklaarpasta het volgende:
brandon principieel op een bankje slapen in plaats van een matras, om moeilijk te kunnen doen in de toekomst.
wanneer heeft hij voor het laatst afgewassen?
jep, geregeld door alle lieve mede utopianen die er serieus wel aan dachten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt toch gewoon nog een matras achter het bankje?
Yep dat heeft Jessie voor hem neergelegd, maar meneer houdt vol dat ie prima ligt op die houten bankjesquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt toch gewoon nog een matras achter het bankje?
En morgen vast klagen over pijn omdat HIJ op een bankje moest liggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat heeft Jessie voor hem neergelegd, maar meneer houdt vol dat ie prima ligt op die houten bankjes
Dat zou me idd niets verbazen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En morgen vast klagen over pijn omdat HIJ op een bankje moest liggen.
matras is van lotus. die heeft hem naar beneden gedaan? dat was de planningquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat heeft Jessie voor hem neergelegd, maar meneer houdt vol dat ie prima ligt op die houten bankjes
ik probeer je te volgen. wat bedoel je?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voordat ik gaat slapen vraag ik mij nog 1 ding af.
Voor de kolonisatie door meikie en lotus van de zolder in de siloods hadden velen hun eigen slaap cq plek waar ze de nacht door brachten.
Nu komen er 5 B&B gasten en wat schets mijn verbazing?
Jes, Brandon, Geile Geert, Sheldel, meikie. Lotus en Jens slapen ergens anders?
Nu ben ik mij er ter degen van bewust dat niks is wat het lijkt daar.
Maar ik vin RAAR
Gerrit heeft nieuwe vriendjes nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een slijmbal, Hij zoekt steeds de inwoner op die het meest op de streams is.Je merkt het gelijk aan zijn babbels...
[ afbeelding ]
Mike en Lotus liggen as we speak te krikken op de 1e verdieping van de silo.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voordat ik gaat slapen vraag ik mij nog 1 ding af.
Voor de kolonisatie door meikie en lotus van de zolder in de siloods hadden velen hun eigen slaap cq plek waar ze de nacht door brachten.
Nu komen er 5 B&B gasten en wat schets mijn verbazing?
Jes, Brandon, Geile Geert, Sheldel, meikie. Lotus en Jens slapen ergens anders?
Nu ben ik mij er ter degen van bewust dat niks is wat het lijkt daar.
Maar ik vin RAAR
Jessie was wel degene die het niet oké vond dat Brandon op die bankjes ligt. Hij vroeg aan Lotus om een matras omdat Brandon aangaf er niet om te gaan vragen. Daarom gaf Lotus het matras aan Jessie en die legde het matras naast de bankjes waar Brandon op ligt. Brandon gaf vervolgens aan dat hij de voorkeur aan de houten bankjes gaf.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:18 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
matras is van lotus. die heeft hem naar beneden gedaan? dat was de planning
2e planing was anders de matras van shelley. dat kon ook nog.
jessie schoof de matras die er al lag nog wat dichter naar brandon. jessie is niet degene die de matras geregeld heeft.
maar ze dachten er wel allemaal aan.
gewoon dom doen van brandon
daar was hij gisteren ook weer, zo lang als buiten gewerkt werd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit heeft nieuwe vriendjes nodig.
Het is uit met Sjellie. Joa is pleite. Vriendschap met Tim is voorbij.
Met de rest heeft hij ook geen klik.
Eigenlijk is hij alleen nog welkom in de likhut.
Nou dat er dus 5 gasten zijn en 7 man ergens anders slapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:19 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ik probeer je te volgen. wat bedoel je?
quote:
Hiske weer zo overdreven nep lachen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, we hebben beeld EN geluid.
Chripsel slingers ophangen voor Hipske
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit licht is wel heel gunstig voor haar.
Mag dat de volgende keer onder een spoiler aub.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]daglicht daarentegen...
[ afbeelding ]
Als er iemand is van daar waarvan ik zeg, die mag wel eens naar de dokter dan is zij hetquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op de nieuwe IT clown, maar no worries, hij is te verslaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mag dat de volgende keer onder een spoiler aub.
Nu slaap ik niet lekker meer.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mag dat de volgende keer onder een spoiler aub.
Nu slaap ik niet lekker meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal dan shift 2 wezen van Hipske der bezoek?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:59 schreef Yaksa het volgende:
Om 10 uur komt er ook iets leuks voor de groep.
Niet meegekregen, maar zou best kunnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik hoorde Chrispel ook het woord militair noemen?
Klopt dat Yaksa?
binnenkort crematie ?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer is dat ook al weerquote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:02 schreef Yaksa het volgende:
16.00 uur komt Kor ook nog om de tent voor het boksgala te bespreken.
26 januari, dag voor de markt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:07 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
wanneer is dat ook al weer
Het is me ontschoten
ah bedanktquote:
Ja, die geen flikker doet, alleen maar lijntjes uitzet en mensen daarop gaat controleren met zijn mapje onder z'n arm.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike en Lotus liggen as we speak te krikken op de 1e verdieping van de silo.
En vanavond werd weer gezegd een maand misschien had ik het verkeerd verstaan toen ik vanmiddag tikte in meiquote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee in mei werd er vanmiddag gezegd
Dan is het toch een stuk luxer en spannender om voor 200 euro een nachtje in Utopia te gaan slapen in een vieze smeerboel. Op Matrassen waar op gekrikt wordt door smerige Utopianen die zich niet wassen, ook niet na de daad.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Voor 108 euro per persoon heb je het volledige pakket:
You wil enjoy a comfortable night in one of our beautiful Suites, a beautiful suite with XL Jacuzzi, rainshower and kingsize bed. This beautiful 2-person suite with four-star comfort and standard amenities such as an espresso machine, large bathroom with jacuzzi, toilet, hairdryer, sitting area, safe, minibar and TV.
- 1x overnight stay in a suite with XL jacuzzi
- 1x Live Cooking breakfast buffet
- 1x 3-Course dinner
- 1x Romantic decoration with rose petals
- 1x bottle of Prosecco
Nu maakt Hiske een enorme herrie.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
De lampen zijn aan, Hiske aan het praten maar geluid nog uit
[ afbeelding ]
Morguh Disanaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 07:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maakt Hiske een enorme herrie.
Goedemorgen.
Mike? Lotus? Oh Jessie. Die begint weer vroeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 07:40 schreef Dotteke het volgende:
O nee, er is er een wakker waarvan ik liever heb dat die nog even was blijven slapen
Zie fotoquote:
Ja, bang om tv tijd te missen,quote:Op zaterdag 19 januari 2019 07:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mike? Lotus? Oh Jessie. Die begint weer vroeg.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 07:49 schreef formule het volgende:
Mike heeft zijn gereedschap weer aan in zijn broek hangen, zo mannelijk
Das een b&berquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze een Kabautertje gekregen met een haardroger?
Katsjinggg... ik hoor ze ook nooit meer over de watermeterstandenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
De kraan moet blijven lopen anders bevriest het weer
[ afbeelding ]
DIe gaan wel schrikken, we hebben een vooruitzicht van 14 dagen vorst.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Katsjinggg... ik hoor ze ook nooit meer over de watermeterstanden
In de boot van Jes is 200 euro toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Wat willen jullie ontbijten..
Doe maar wat Adrie eet...
Water met havermout en appel![]()
¤100 betaald en over 2 uur moeten ze oprotte
[ afbeelding ]
Ja, een paar weken, en dan is het nieuwtje erafquote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:10 schreef 5thencounter het volgende:
"Mooie damehhh..."
Wacht maar tot de boel gaat stinken ....en stront geschept moet worden
[ afbeelding ]
En blij dat die Gasten waren... jaja een echte Utopia-Experiencequote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de boot van Jes is 200 euro toch?
En vergeet niet, ze hebben aangebrande snitzel gehad, een kamer die nog niet op orde was toen ze aankwamen. Opgesloten in een hokje omdat de Utopianen ineens een presentatie moesten geven over proto kolen. En er was geen drinken. Maar laat het maar aan Jessie over, die weet hoe het hoort
En het mooie is nog, wij konden streamen en zien waar die geweldige presentatie van broekie Brandon over ging.............. die lui zaten zo dicht bij, konden het bijna aanraken en kregen niets meequote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En blij dat die Gasten waren... jaja een echte Utopia-Experience
Dat was nog de schandaligste actie.... "zulle we ze maar weer loslate" Aldus Kletsiequote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het mooie is nog, wij konden streamen en zien waar die geweldige presentatie van broekie Brandon over ging.............. die lui zaten zo dicht bij, konden het bijna aanraken en kregen niets meega je ook naar Utopia om het eens van dichtbij mee te maken
Dat ze dat pikken he voor zoveel geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 08:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was nog de schandaligste actie.... "zulle we ze maar weer loslate" Aldus Kletsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |