Ze hebben er net een dekbed of zoiets overheen gelegd, maar of dat genoeg is...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:56 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hebben ze geen oogmaskertje over.![]()
Ziet er denk ik schoner uit dan die matrassen daar.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dieren hun eigen nest niet bevuilen.
Dat vinden de geitjes vast ook lekker om te eten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze hebben er net een dekbed of zoiets overheen gelegd, maar of dat genoeg is...
Ja, meestal op dezelfde plek als ze een buitenverblijf hebben. Hoeven ze maar stukje schoon te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw echt![]()
Ik weet ook niets van varkens, ik typ wat ik op stream gehoord heb
Idd ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat vinden de geitjes vast ook lekker om te eten.
Weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ziet er denk ik schoner uit dan die matrassen daar.
Voor maar 200 euro.quote:
Oh ja, inclusief eten van Jessie of zoiets. En voor dat geld mag je dus ook nog eens een uur opgesloten zitten.quote:
Dat zou echt nooit wat worden maar voor het verhaallijntje?????quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Worden die twee zou steeds closer? Ben benieuwd hoe Gerrit erop reageert
En het eten was een aangebrande schnitzel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:05 schreef ES... het volgende:
[..]
Oh ja, inclusief eten van Jessie of zoiets. En voor dat geld mag je dus ook nog eens een uur opgesloten zitten.
Schreef ik net maar dan zal hij wel te vroeg moeten plotteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef ES... het volgende:
Meneer wacht al 3 weken op een bestelling.
Alles is vandaag binnen gekomen zegt Jessie. Dus dan gaat het maandag met de post mee.
Hoezo kunnen ze het morgen dan niet meteen meegeven?![]()
Zou ook nog eens verzendkosten besparen!
Njam njam njam!!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het eten was een aangebrande schnitzel.
Vanavond in de uitzending zei Shelly nog tegen Jens dat ze dat niet wou.En Gerrit kon het weinig schelen.Er werd weer een verhaaltje van gemaakt in de uitzending.Sloeg weer nergens op.Brandon en Jessie die de bedden van Jens en Shelly bij elkaar wilden zetten.Echt wat een slecht acteerwerk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Worden die twee zou steeds closer? Ben benieuwd hoe Gerrit erop reageert
Heeft ie zo gedaan toch? En hij zegt nu dat ie om 6:00 uur opstaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Schreef ik net maar dan zal hij wel te vroeg moeten plotteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |