quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
Ik heb oppaskinderen. Gister bedachten ze wat magische dingen om hun vader te foppen. De jongste was bang dat hij het zo door zou hebben. Zegt de achtjarige oudste "ach, jongens begrijpen dingen toch lang niet zo snel als meisjes" Dat lachje op haar gezicht, vol plezier en ook ondeugend,
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
Ik heb oppaskinderen. Gister bedachten ze wat magische dingen om hun vader te foppen. De jongste was bang dat hij het zo door zou hebben. Zegt de achtjarige oudste "ach, jongens begrijpen dingen toch lang niet zo snel als meisjes" Dat lachje op haar gezicht, vol plezier en ook ondeugend,
En ze heeft verkering met een meisje. Leuk vind ik dat, want ze vindt dat heel natuurlijk. En dat is goed.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ze heeft verkering met een meisje. Leuk vind ik dat, want ze vindt dat heel natuurlijk. En dat is goed.
Te hopen maar dat dat zo blijft en dat niet kapot gemaakt wordt door mensen met een mening. Schattig wel sowieso.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ze heeft verkering met een meisje. Leuk vind ik dat, want ze vindt dat heel natuurlijk. En dat is goed.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Al die buitenspelers hier, kennen jullie ook nog "stand in de man en de bal is voor....." ?
Bok,bok hoeveel hoorns ken ik wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Al die buitenspelers hier, kennen jullie ook nog "stand in de man en de bal is voor....." ?
Komt me wel bekend voor ja, maar wat dat precies voor spel was weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Te hopen maar dat dat zo blijft en dat niet kapot gemaakt wordt door mensen met een mening. Schattig wel sowieso.
Schipper mag ik over varen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
scheide toch niet schedequote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
Mario is in de war met Scheide en Schede.
Vage Inaquote:
https://nl.scoutwiki.org/Stand-in-de-mandquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ja, maar wat dat precies voor spel was weet ik niet meer.
Slinger tikkertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |