Dat lijktquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige actieveling ben hier.
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:59 schreef Charmian het volgende:
iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
vertel danquote:
Uiteraard, maar moeten we het daar over gaan hebben?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:59 schreef Charmian het volgende:
jahquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar moeten we het daar over gaan hebben?
Ja ik begon lasagne te maken en ik eet gewoon tricolore pastaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:59 schreef Charmian het volgende:
Everyone sees it, but nobody cares.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
jahmijne was saai, maar wat is het onderwerp dan?
want je dacht halverwege 'wtf ik heb geen zin om zo'n hele ovenschaal te maken, maar heb de saus al klaar'?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begon lasagne te maken en ik eet gewoon tricolore pasta
Nee volgens mij is dat ensaladilla (kartoffelsalat) Ik hoorde ze er over pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijs is dat toch niet, wat is dat kenn je dat?
[ afbeelding ]
Ja leuk tochquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
want je dacht halverwege 'wtf ik heb geen zin om zo'n hele ovenschaal te maken, maar heb de saus al klaar'?
koud? meer hebben ze niet gegeten betje weinigquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat ensaladilla (kartoffelsalat) Ik hoorde ze er over praten
ow over zwerversquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Everyone sees it, but nobody cares.
Niet per se, maar zou goed kunnen.quote:
quote:
ik moest toch wat verzinnenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet per se, maar zou goed kunnen.
Maak je niet druk om Spanjaarden en te weinig etenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
koud? meer hebben ze niet gegeten betje weinig
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk om Spanjaarden en te weinig eten
Ik vond hem goed, stond er zelf niet bij stil.quote:
Ik heb een paar dingen die al een poosje liepen eindelijk positief afgesloten vanochtend en daarna hardlopen bos/duinenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
jahmijne was saai, maar wat is het onderwerp dan?
Misschien maak ik van wat ik nog over heb aan saus morgen wel lasagne... Het was nu gewoon te veel sausquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]ikhoudurvan van moeilijk naar makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |