Wilde ik net zeggen. Die moet nog gaan zwoegen om het WK te halen dit jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer niet voor Jelle Klaasen. Komt niet meer goed
Goeie jinx. Hup Geert.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb goede hoop dat het vloerkwartje is gevallen bij Dimitri.
Hoe kijk je terug op die hypetrain?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Dirk van Duijvenbode mag er ook wel de brui aan geven.
Er was geen hypetrain. Dirk en KampGod staan al jaren op mijn lijstje van de hoop, ik moet helaas concluderen dat ze allebei het niveau niet en nooit gaan hebben. Helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kijk je terug op die hypetrain?
Jouw lijst van de hoop stelt niets voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was geen hypetrain. Dirk en KampGod staan al jaren op mijn lijstje van de hoop, ik moet helaas concluderen dat ze allebei het niveau niet en nooit gaan hebben. Helaas.
Ook vreemd dat Hopp zich niet heeft ingeschreven voor de Euro Tours 1 en 2.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schindler er ook weer uit. De Duitsers gaan nog niet geweldig dit jaar.
Gemiddelde niet slecht. Maar ja daar koop je niks voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
Klaasen die zelfs verliest van Van de Pas.
♫ And now.. the end is near ♫
Nu 5-3. Robbe gooide vorige leg 2x 180.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mario Robbe gooit al ruim n jaar niks maar wel 4-2 voor tegen Van Barneveld lol
Schindi is alleen in vorm als hij in die Heimat speelt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Schindler is echt in een hopeloze vorm zeg, en het was al een kwelling om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |