ja ik luister 80s 90squote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb best een brede smaak, lastig te vertellen. Ik hou niet van al dat commerciële muziek van nu.
Ik ook en ook soms wel ouder. Mo_Muffin heeft mij ook veel muziek leren kennen. Niet altijd mijn smaak maar soms wel.quote:
van nieuwe muziek hou ik ook bijna niet ,maar coldplay zijn wel goedquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en ook soms wel ouder. Mo_Muffin heeft mij ook veel muziek leren kennen. Niet altijd mijn smaak maar soms wel.
Zoals dit pareltje:quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en ook soms wel ouder. Mo_Muffin heeft mij ook veel muziek leren kennen. Niet altijd mijn smaak maar soms wel.
Ben ik niet zo bekend meer mee, vaak vind ik de wat minder bekende liedjes beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van nieuwe muziek hou ik ook bijna niet ,maar coldplay zijn wel goed
Duurt een beetje lang.quote:
Ik vind zijn MOOG geluid lekker.quote:
Ja ik mute ... tis niet te volgen .. alleen maar gescheld en gezeikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:14 schreef mario390 het volgende:
deze antonio is niet normal schreeuwd de hele dag
Zou zo mijn broertje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mute ... tis niet te volgen .. alleen maar gescheld en gezeik
ja maar over wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik mute ... tis niet te volgen .. alleen maar gescheld en gezeik
Moquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou zo mijn broertje kunnen zijn.
Wat doet jouw MOOG voor geluid ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind zijn MOOG geluid lekker.
Oh zijn ze daar weer .. doen ze elk jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:27 schreef mario390 het volgende:
bericht van nederlandse schatsers op weissensee in orf
Alle.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |