abonnement Unibet Coolblue
pi_184638030
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:11 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat het bij Nederlanders eerder naar buiten komt en in andere culturen jarenlang kan worden voortgezet zonder dat ze er achter komen. Meestal omdat de vader/man daar totaal alleenheerser in een gezin is. Het is dus nog erger, alleen minder zichtbaar.
Dat zei ik, maar wetenschappers zijn meestal witte deugdmensen met een koloniaal verleden, die gaan dat soort dingen niet zeggen.
Daanaast, zie jij Fatima alleen naar het politiebureau van Teheran lopen om haar oom aan te geven? Hoe zal ze worden ontvangen? Wie zou de dienstdoende ambtenaar het eerste bellen?
Racist
  zondag 27 januari 2019 @ 14:34:08 #52
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_184652647
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:53 schreef FYazz het volgende:

[..]

Je hebt zeker laten zien wat je insteek is op dit forum ;)
Vinwar stak oma Toni neer.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_184652984
Een 96-jarige neersteken, wtf... hoe kun je dat doen.
Zulke 'mensen' gehakt van maken en verwerking tot dierenvoeding wat mij betreft.
Eens kijken
pi_186230728
doeidoei *O*

https://www.nu.nl/binnenl(...)ief-ingetrokken.html

quote:
Verblijfsvergunning van Irakees die vrouw (96) doodde definitief ingetrokken

De Immigratie- en Naturalisatie Dienst (IND) heeft terecht de verblijfsvergunning ingetrokken van de Irakees Vinwar H., die de 96-jarige 'oma Toni' uit Amsterdam heeft doodgestoken. Dat heeft de bestuursrechter in Groningen geoordeeld in de zaak.

De 29-jarige man had een zaak tegen de beslissing van de IND aangespannen. Hij heeft nu definitief geen verblijfsvergunning meer. Ook is een inreisverbod van tien jaar bekrachtigd.

H. kreeg in 2016 in hoger beroep voor het doodsteken van de Amsterdamse vrouw tbs met dwangverpleging opgelegd. Hij was volledig ontoerekeningsvatbaar.

De vrouw werd in 2015 in de Govert Flinckstraat neergestoken toen ze daar wandelde met haar rollator. Ze bezweek na ruim drie weken in het ziekenhuis aan haar verwondingen.

Overigens zit H. nog steeds in een kliniek. Hij zal Nederland worden uitgezet als zijn behandeling is afgerond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')