SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste negen weken zijn ingedeeld, na deze weken vallen er twee spelers af en zal het schema voor de tweede helft van het seizoen bekend worden gemaakt.
*Uitgezonden op RTL7, vanaf 20.00. Tenzij er Europaliek aids is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Speelronde 1:
James Wade v Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Chris Dobey v Mensur Suljovic
Michael van Gerwen v Michael Smith
Peter Wright v Rob Cross
Bonusvraag: Wie gooit het laagste gemiddelde?
Bonusvraag: Wie gooit het laagste gemiddelde?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 5-7
Gerwyn Price v Daryl Gurney 5-7
Gary Anderson v Mensur Suljovic 3-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-3
Peter Wright v Rob Cross 7-4
Laagste gemiddelde: RayBarquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:11 schreef Szura het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-3
Peter Wright v Rob Cross 5-7
Klopt, heb het aangepast.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij heb ik 6 punten?
Wade - Raya
MvG - Smiss
Bonusvraag
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
15 man hebben uiteindelijk een voorspelling ingeleverd, een mooi aantal. De kampioen van vorig jaar (franklop) schiet ook dit jaar meteen weer uit de startblokken. Bij eNgine10 moet het motortje nog even warmdraaien. Er was onder de deelnemers maar weinig vertrouwen in Raybar(terecht) en Dobey (onterecht). Enkel Max23 en Dr_flash zagen Dobey een puntje pakken tegen Suljovic.
De stand na de eerste speelronde:
[ afbeelding ]
Winnaar goed voorspeld. Staat allemaal in OP uitgelegdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofd
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winnaar goed voorspeld. Staat allemaal in OP uitgelegd
Hoeveel punten tel jij? Ik tel er 2 exclusief bonusvraag.quote:James Wade v Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v Mensur Suljovic 2-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-4
Peter Wright v Rob Cross 7-4
Raybar
2+2 jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 7-3 (1)
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6 (0)
Chris Dobey v Mensur Suljovic 2-7 (0)
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-4 (1)
Peter Wright v Rob Cross 7-4 (0)
Raybar (2)
Ik zal het nog even narekenen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofd
Oke dan snap ik dat tenminste. Ik vind het niet erg om een beetje op te lettenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het nog even narekenen.Edit: Frank had er 4 ipv 7 inderdaad.. Die punten van jou kloppen verder gewoon hoor. Wade uitslag goed = 2 punten, Mvg en Price goed = 2 punten en bonusvraag =2. Totaal 6.
sluit ik mij graag bij aan voor spek en bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:59 schreef T3hTommay het volgende:
In week 2 instromen en bovenaan* eindigen, ik ga het doen. Als het mag.
Speelronde 2:
Peter Wright-Michael Smith 5-7
Rob Cross-James Wade 7-4
Raymond van Barneveld-Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney-Glen Durrant 6-6
Mensur Suljovic-Michael van Gerwen 4-7
Bonusvraag: Wie gooit het hoogste finish percentage?
Mensur Suljovic
* Waarschijnlijk onderaan maar hoop doet leven etc.
Correct, ik kan dit beter niet 's ochtends doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo kan ik 2 punten hebben maxi?Qua partijen vgs mij maar 1 (MvG winst) en bonusvraag is 2, dus als ik die goed zou hebben, dan 3 pt, anders 1. Toch?
Gerwyn Price v James Wade 4-7quote:
bonusvraag deze week?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Correct, ik kan dit beter niet 's ochtends doen.(1 punt dus, bonusvraag was Gurney)
Bijzondere uitslag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef Machielovic het volgende:
Mensur Suljovic v Raymond van Barneveld 6-7
4 puntjes voor mij:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Michael Smith - Rob Cross 6-6
Daryl Gurney - James Wade 4-7
Mensur Suljovic - Gerwyn Price 5-7
Raymond van Barneveld - Peter Wright 7-5
Michael van Gerwen - John Henderson 7-2
*Bonusvraag: Gooit John Henderson het laagste gemiddelde van de avond?
Nee.
Ik ga dit inlijstenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben een nieuwe koploper, jawel. Frozen-Assassin is nu de lijstaanvoerder. Voormalig leider Max23 zag als enige Henderson het laagste gemiddelde gooien en dat kwam hem duur te staan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Week 6
Nathan Aspinall 6-6 Michael Smith
James Wade 5-7 Mensur Suljovic
Rob Cross 7-4 Raymond van Barneveld
Gerwyn Price 3-7 Michael van Gerwen
Peter Wright 7-4 Daryl Gurney
Bonusvraag: Wie staat na deze speelronde 3e?
James Wade
Ty!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vergeet het woensdagprogramma niet jongens.
@:Szura @:wimderon @:maan_man @:Max23 @:franklop @:Frozen-assassin @:Machielovic @:Sporttv @:Yosander @:Dr_flash @:Mc-Morgan
Dat zeg ik net ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef franklop het volgende:
Die bonusvraag bij donderdag is niet echt heel handig als Barney zo verliest
En ik heb hem nog fout ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef franklop het volgende:
Die bonusvraag bij donderdag is niet echt heel handig als Barney zo verliest
Je mag nog aanpassen tot de eerste wedstrijd begint hequote:
Nee joh, er zal toch wel een nieuwe vraag komen gewoon?quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Je mag nog aanpassen tot de eerste wedstrijd begint he
Wijzig:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Donderdag 28 maart
Daryl Gurney 5 – 7 Mensur Suljovic
Peter Wright 4 – 7 Gerwyn Price
Rob Cross 7–5 Jeffrey de Zwaan
Raymond van Barneveld 5– 7 Michael van Gerwen
James Wade 6 –6 Michael Smith
*Bonusvraag:Wie gaat er degraderen?
-Raymond van Barneveld
Ja, wel hoger dan 144quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
@:szura @:wimderon @:eNgine10 @:maan_man @:Max23 @:Franklop @:Frozen-Assassin @:Machielovic @:Sporttv @:Yosander @:Dr_flash @:Mc-Morgan @:slechtewoordgrappen
* Dankzij Barney is de bonusvraag al niet meer rullevant, want de degradatiestrijd is al beslist. BOEEEEEEEEEEEE
* De nieuwe bonusvraag voor vanavond is: Wordt er een finish van 145 of hoger gegooid?
Nee. Iedereen zegt al ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
* De nieuwe bonusvraag voor vanavond is: Wordt er een finish van 145 of hoger gegooid?
JA DAT SNAP IK JAquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:00 schreef maan_man het volgende:
Price bezorgt iedereen met ja een bonus.
Oh, oeps.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef yosander het volgende:
@:maxi-mus
@:maan_man
@:dr_flash
@:mc-morgan
@:wimderon
Vanaf deze week wordt er best of 14 gespeeld
Week 10 – donderdag 4 april
Mensur Suljovic 5 – 8 James Wade
Michael Smith 7 - 7 Peter Wright
Rob Cross 6– 8 Daryl Gurney
Michael van Gerwen 8 – 3 Gerwyn Price
-Mensur Suljovic
ik dacht eerst dat er een wedstrijd mistequote:
Ik lees het nu pas. Is dat nieuw sinds dit jaar of was dit altijd al zo?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef yosander het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat er een wedstrijd miste(rip barney
)
volgens mij nieuw idd, vind die uitslagen ook raar om te zienquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Is dat nieuw sinds dit jaar of was dit altijd al zo?
Ja komt mij niet bekend voor ook. Enfin, bedankt voor de oplettendheid!quote:Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
volgens mij nieuw idd, vind die uitslagen ook raar om te zien
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja komt mij niet bekend voor ook. Enfin, bedankt voor de oplettendheid!
Dat gevoel had ik al, daarom even flashscore geraadpleegd en daar stond best of 12. Dacht dat die normaal redelijk accuraat waren, maar ik zal morgen even een nieuwe voorspelling invullen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef yosander het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef yosander het volgende:
Week 10 – donderdag 4 april
Mensur Suljovic 5 – 8 James Wade
Michael Smith 7 - 7 Peter Wright
Rob Cross 6– 8 Daryl Gurney
Michael van Gerwen 8 – 3 Gerwyn Price
-Mensur Suljovic
Oh kutquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef yosander het volgende:
Nie best gok ikquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:18 schreef Szura het volgende:
Kun je niet beter 52,5 of 51,5 nemen? Dat is duidelijker.
8-7 kan ik niet goed rekenen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rob Cross 8-5 Peter Wright
Gerwyn Price 8-7 Mensur Suljovic
James Wade 5-8 Daryl Gurney
Michael Smith 5-8 Michael van Gerwen
Bonusvraag: Worden er meer of minder dan 52,5 legs gegooid deze avond?
Meer
Coolcoolquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er aan, heb drukke paasdagen gehad.
Ook frappant, een gelijkspel voorspellen in de enige wedstrijd die geen gelijkspel werdquote:Op donderdag 25 april 2019 18:53 schreef franklop het volgende:
Week 13 – donderdag 25 april
Mensur Suljovic 8 – 4 Michael Smith
Rob Cross 8 – 4 Gerwyn Price
Daryl Gurney 7 – 7 Peter Wright
James Wade 4 – 8 Michael van Gerwen
Bonusvraag: Gooit er iemand lager dan 90.00 gemiddeld? Nee
En de rest 8-4 voorspellen terwijl de wedstrijd die ik als gelijkspel had 8-4 werdquote:Op donderdag 25 april 2019 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook frappant, een gelijkspel voorspellen in de enige wedstrijd die geen gelijkspel werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |