SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste negen weken zijn ingedeeld, na deze weken vallen er twee spelers af en zal het schema voor de tweede helft van het seizoen bekend worden gemaakt.
*Uitgezonden op RTL7, vanaf 20.00. Tenzij er Europaliek aids is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Speelronde 1:
James Wade v Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Chris Dobey v Mensur Suljovic
Michael van Gerwen v Michael Smith
Peter Wright v Rob Cross
Bonusvraag: Wie gooit het laagste gemiddelde?
Bonusvraag: Wie gooit het laagste gemiddelde?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 5-7
Gerwyn Price v Daryl Gurney 5-7
Gary Anderson v Mensur Suljovic 3-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-3
Peter Wright v Rob Cross 7-4
Laagste gemiddelde: RayBarquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:11 schreef Szura het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v Mensur Suljovic 4-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-3
Peter Wright v Rob Cross 5-7
Klopt, heb het aangepast.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij heb ik 6 punten?
Wade - Raya
MvG - Smiss
Bonusvraag
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
15 man hebben uiteindelijk een voorspelling ingeleverd, een mooi aantal. De kampioen van vorig jaar (franklop) schiet ook dit jaar meteen weer uit de startblokken. Bij eNgine10 moet het motortje nog even warmdraaien. Er was onder de deelnemers maar weinig vertrouwen in Raybar(terecht) en Dobey (onterecht). Enkel Max23 en Dr_flash zagen Dobey een puntje pakken tegen Suljovic.
De stand na de eerste speelronde:
[ afbeelding ]
Winnaar goed voorspeld. Staat allemaal in OP uitgelegdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofd
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winnaar goed voorspeld. Staat allemaal in OP uitgelegd
Hoeveel punten tel jij? Ik tel er 2 exclusief bonusvraag.quote:James Wade v Raymond van Barneveld 7-3
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6
Chris Dobey v Mensur Suljovic 2-7
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-4
Peter Wright v Rob Cross 7-4
Raybar
2+2 jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
James Wade v Raymond van Barneveld 7-3 (1)
Gerwyn Price v Daryl Gurney 6-6 (0)
Chris Dobey v Mensur Suljovic 2-7 (0)
Michael van Gerwen v Michael Smith 7-4 (1)
Peter Wright v Rob Cross 7-4 (0)
Raybar (2)
Ik zal het nog even narekenen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoezo heeft franklop 7 punten? Als ik zijn voorspelling zie ik slechts 2 winnaars van partijen goed voorspeld. En hoe kom ik aan 6 punten? Telt de bonusvraag voor 2 punten? Of zie ik veel dingen over het hoofd
Oke dan snap ik dat tenminste. Ik vind het niet erg om een beetje op te lettenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het nog even narekenen.Edit: Frank had er 4 ipv 7 inderdaad.. Die punten van jou kloppen verder gewoon hoor. Wade uitslag goed = 2 punten, Mvg en Price goed = 2 punten en bonusvraag =2. Totaal 6.
sluit ik mij graag bij aan voor spek en bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:59 schreef T3hTommay het volgende:
In week 2 instromen en bovenaan* eindigen, ik ga het doen. Als het mag.
Speelronde 2:
Peter Wright-Michael Smith 5-7
Rob Cross-James Wade 7-4
Raymond van Barneveld-Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney-Glen Durrant 6-6
Mensur Suljovic-Michael van Gerwen 4-7
Bonusvraag: Wie gooit het hoogste finish percentage?
Mensur Suljovic
* Waarschijnlijk onderaan maar hoop doet leven etc.
Correct, ik kan dit beter niet 's ochtends doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo kan ik 2 punten hebben maxi?Qua partijen vgs mij maar 1 (MvG winst) en bonusvraag is 2, dus als ik die goed zou hebben, dan 3 pt, anders 1. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |