Ontkenningsfasequote:Op donderdag 17 januari 2019 22:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij bent onzin, dat kan je niet ontkennen, het is een feit, iedereen weet dat hier, geen zin om het terug te zoeken, maar al meerder keren gezegd door verschillende personen.
Das een vrij accurate opsomming.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij bent onzin, dat kan je niet ontkennen, het is een feit, iedereen weet dat hier, geen zin om het terug te zoeken, maar al meerder keren gezegd door verschillende personen.
In het begin van Afrika wel te verstaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat hoorde ik nu?? Zit illusions in Spanje?
soon®quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:42 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Vaak genoeg posts moeten removen.
Ok.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Mijn posts hier zijn niet geremoved.
Heb welgeteld 1 note op dit subforum.
Ik ben een voorbeelduser, maar dat wist iedereen al.
Wil je er nog 1?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Mijn posts hier zijn niet geremoved.
Heb welgeteld 1 note op dit subforum.
Ik ben een voorbeelduser, maar dat wist iedereen al.
Dat geeft niet, dat is menselijk. Daarom vergis ik mezelf niet, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:47 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ok.
Het spijt me, ik zal me hebben vergist.
Stom ook.
Hoeveel SEAL gaat me dat kosten? Heb net al 2 euro in de pump en dump gestopt.quote:
Ja wel ff blijven opletten he, kom je nog eens van je bags afquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:51 schreef ssjgoku het volgende:
Vroeg me al af, wat die dikke spike was.
Verkeerde plek om dat te vragen, het is hier allemaal afbetaalde Lambo's wat de klok slaat hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:53 schreef ssjgoku het volgende:
Neway, kwil nieuwe auto kopen.
Iemand ervaring met private lease?
Hoe zit dat met No-claim? Kan je die meenemen van je huidige verzekering? En wat na het contract? Krijg je dan al je jaren weer mee? Vragen. vragen.
Weet je, dat zat ik me dus ook al te bedenken. Meest slechte plek om te asken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Verkeerde plek om dat te vragen, het is hier allemaal afbetaalde Lambo's wat de klok slaat hoor.
Private lease is geen nieuwe auto kopenquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:53 schreef ssjgoku het volgende:
Neway, kwil nieuwe auto kopen.
Iemand ervaring met private lease?
Hoe zit dat met No-claim? Kan je die meenemen van je huidige verzekering? En wat na het contract? Krijg je dan al je jaren weer mee? Vragen. vragen.
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Private lease is geen nieuwe auto kopen
Het is een nieuwe auto huren, aan het eind teruggeven en de onvermelde deuken afrekenen.
Het heeft beiden voor- en nadelen:quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Klopt.
Had beter kunnen zeggen, ik wil een nieuwe auto rijden
Het punt is, als ik dingen na reken, ik goedkoper een nieuwe auto kan rijden icm Private Lease, dan wanneer ik hem nieuw uit de showroom zou kopen.
Maar heb gevoel dat ik een enorme adder onder het gras mis, vandaar.
Thanks, moet hier eens goed over nadenken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft beiden voordelen.
Voordelen koop:
- geen limiet aan kilometers
- het is je bezit
- 2e hands kan je een model/uitvoering betalen wat nieuw/lease niet lukt
- je hebt nog wat om te verkopen of in te ruilen (restwaarde)
Nadelen koop:
- onderhoud
Voordelen lease:
- vast bedrag per maand
Nadelen lease:
- maximaal aantal kilometers
- wil je wat luxe, wordt het alsnog duur
- is niet van jezelf
- je kan er niet zomaar vanaf als je omstandigheden veranderen (werk / inkomen / ziekte)
- onder de streep kan het uit voor het leasebedrijf
Had nog aanvullingquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:15 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Thanks, moet hier eens goed over nadenken.
Het idee:
- is niet van jezelf, hekelt eigenlijk wel.
Kopen is echt beter, vooral de kilometer beperking is iets waar je op moet letten als je toch in de private lease trapt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:15 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Thanks, moet hier eens goed over nadenken.
Het idee:
- is niet van jezelf, hekelt eigenlijk wel.
Wij van wc eend artikel. Private lease is altijd duurder dan kopen. Als je 5 jaar 250 per maand betaald ben je 15 ruggen kwijt. Do the math en al die berekeningetjes op internet nemen 9 van de 10x mee dat igv kopen er een schuld wordt aangegaan ter financiering van de autoquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Klopt.
Had beter kunnen zeggen, ik wil een nieuwe auto rijden
Het punt is, als ik dingen na reken, ik goedkoper een nieuwe auto kan rijden icm Private Lease, dan wanneer ik hem nieuw uit de showroom zou kopen.
Maar heb gevoel dat ik een enorme adder onder het gras mis, vandaar.
Zie ook bv dergelijke vergelijking van ANWB:
https://www.anwb.nl/auto/private-lease/kopen-of-leasen
Ruslandquote:The Russian Federation — like any other country in the world — is simply not ready to combine its traditional financial system with cryptocurrencies.”
And to say that this idea can be implemented in Russia for at least the next 30 years is unlikely.
Fake news en je bent zelf ook fake news, sterker nog, in werkelijkheid bestaat die hele site niet eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 02:49 schreef kthxbye het volgende:
https://www.ccn.com/russi(...)aph-story-fake-news/
[..]
RuslandWaves
![]()
Univebsaaaahahahahnee
![]()
![]()
👍
quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had nog aanvulling
- bij kopen van een woning beperkt het je max hypotheek fors
Leasen is dus een beetje zoals not your keys, not your bitcoinquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft beiden voor- en nadelen:
Voordelen koop:
- geen limiet aan kilometers
- het is je bezit
- 2e hands kan je een model/uitvoering betalen wat nieuw/lease niet lukt
- je hebt nog wat om te verkopen of in te ruilen (restwaarde)
Nadelen koop:
- onderhoud
Voordelen lease:
- vast bedrag per maand
Nadelen lease:
- maximaal aantal kilometers
- wil je wat luxe, wordt het alsnog duur
- is niet van jezelf
- je kan er niet zomaar vanaf als je omstandigheden veranderen (werk / inkomen / ziekte)
- bij kopen van een woning beperkt het je max hypotheek fors
- onder de streep kan het uit voor het leasebedrijf
Velen collega's op mijn werk, menen wel dat hun lease auto van hun is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leasen is dus een beetje zoals not your keys, not your bitcoin
Totdat ze van baan wisselen waar ze geen lease-auto krijgen, dan blijkt 35-40k ophoesten voor een auto toch opeens best veel geldquote:Op vrijdag 18 januari 2019 08:58 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Velen collega's op mijn werk, menen wel dat hun lease auto van hun is.
Precies, dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Totdat ze van baan wisselen waar ze geen lease-auto krijgen, dan blijkt 35-40k ophoesten voor een auto toch opeens best veel geld
Been there done that
Wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 05:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fake news en je bent zelf ook fake news, sterker nog, in werkelijkheid bestaat die hele site niet eens.
Rijd je geen lambo?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Totdat ze van baan wisselen waar ze geen lease-auto krijgen, dan blijkt 35-40k ophoesten voor een auto toch opeens best veel geld
Been there done that
https://stakingrewards.com/asset/trxquote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:34 schreef Roellie80 het volgende:
TRON staken, 12.7% rendament. Ik zeg doen!
Het is aardig variabel, afhankelijk van waar je op stemt en hun aandeel. Elke 6 uur een nieuwe ronde. https://www.tokengoodies.com/quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:52 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
https://stakingrewards.com/asset/trx
Kloppen deze stats een beetje of ?
Ook die reward calculator beneden?
Grappig, ga me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is aardig variabel, afhankelijk van waar je op stemt en hun aandeel. Elke 6 uur een nieuwe ronde. https://www.tokengoodies.com/
Ik kreeg de afgelopen week voor een stem op TronwalletME 12.7% rendament
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:26 schreef ssjgoku het volgende:
Kunnen jullie stoppen met trollen.
Het is te opvallend, dat volume ineens zo toeneemt.
Wie is ermee bezig?SEAL? Kan nog wel wat gebruiken als je enigszins in de buurt van de ICO prijs wilt komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die moet je gedeeld door 8 doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:50 schreef illusions het volgende:
[..]
SEAL? Kan nog wel wat gebruiken als je enigszins in de buurt van de ICO prijs wilt komen.
Mwah nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds 6 keer de lul.
Er staat $0.08, gedeeld door 8 = $0.01.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:27 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Mwah nee.
Snap niet dat ICO price op 0.10 staat, was echt 0.08. (Door overgebleven tokens te verdelen, kan je het min of meer delen door 8)
Heb ook laatste maandjes wat trades gedaan.
Als hij nu x3/4 doet, ben ik al best content. Dat moet wel lukken met een nieuwe "bullrun" lijkt me, wat het erna doet, #care.
Inb4: Mocht die bullrun ooit komen.
Ik kan erg goed rekenen? :/quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Er staat $0.08, gedeeld door 8 = $0.01.
Huidige waarde $0.001737 USD.
Kan je rekenen? Ongeveer 6 keer zo weinig als de door jou vermeldde ICO prijs. 46 keer zo laag als de overal vermeldde ICO prijs.
Ja, die bullrun komt er bijna zo te zien.
Ok, dus 6x in waarde onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:36 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik kan erg goed rekenen? :/
Op diverse sites staat echter 0.10, dus dacht wellicht had je de verkeerde waarde gebruikt. (Op welke site kijk jij trouwens?)
Neway, door mijn trades, ben ik al content met x3 vanaf nu
Ik zie nog niets van een bull komen
Vind dat verifiëren meestal niet zo'n probleem, meer dan een paar minuten duurt het meestal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:36 schreef roislecxe het volgende:
Toch fijn dat ik nog steeds niks hoef te verifieren op Bitonic. Het kopen van 0,1 btc voor februari 2014 komt toch mooi uit zo.
En 10k Solar gekocht
Kan niet wachten tot het weer eens ontploft![]()
$0,02 gaat echt nergens over zo goedkoop.
Vandaar dat die prijs 5% omhoog is gegaan vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:36 schreef roislecxe het volgende:
Toch fijn dat ik nog steeds niks hoef te verifieren op Bitonic. Het kopen van 0,1 btc voor februari 2014 komt toch mooi uit zo.
En 10k Solar gekocht
Kan niet wachten tot het weer eens ontploft![]()
$0,02 gaat echt nergens over zo goedkoop.
SMA is wel een grote iig.quote:2019 goals
We want to go big. There. We said it. We roll out our partnership with SMA’s Sunny Portal early in 2019. This puts SolarCoin in front 25 GW of installed capacity and 300,000 potential user installations: roughly 5% of global solar energy. Our goal for 2019 is to get SolarCoin in front of 10% of global installed solar with a high percentage signing up for the program.
We are currently in talks with platforms that have 900,000 additional users and even more in the pipeline. Our efforts are now focused on direct partnerships with monitoring platforms and utilities.
We are chasing huge growth, and we need your help — the more demand solar monitoring platforms and utilities see from their users, the more likely they are to enroll their users. Tell your utility or monitoring platform that SolarCoin is a great free rewards program, or put us in touch and we’ll do the heavy lifting.
Thanks to our community
We have a strong and involved community with 2,000 users in Slack, 7,000 Twitter followers and over 2,000 Facebook fans. You are passionate about solar energy and transforming how the world generates power. We cannot achieve this without you. Thank you.
All the best for 2019,
The SolarCoin team
Ja, ik weet het, coins zonder volume en blablaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat die prijs 5% omhoog is gegaan vandaag.
Ik heb sowiso heel erg weinig last van de prijzen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, dus 6x in waarde onderuit gegaan.
Jij hebt zo weten te traden dat je geen last hebt van een 6x waardedaling?
Zat daarstraks ook een artikel te lezen met plannen voor 2019. Zag er helemaal niet verkeerd uit.quote:
Hmm? Zei je iets?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik pleit ook wel eens ergens voor. Vaak wordt er niet geluisterd.
Ben jij daar een oorzaak van?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:55 schreef illusions het volgende:
[..]
SEAL is moon gegaan. Meer dan 1 BTC volume vandaag. Baanbrekend.
twitter:CoinMarketCap twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 14:30:11CoinMarketCap will be in a movie about blockchain called 𝘛𝘩𝘦 𝘓𝘢𝘴𝘵 𝘛𝘩𝘪𝘦𝘷𝘦𝘴! The movie is currently being filmed, and will be in theaters Sept 2019! See if you spot us and a member of our CMC team in this photo! Concept film: https://t.co/c9Isj4uWFT https://t.co/TinrP4XoGH reageer retweet
Door het putje?quote:
Ik vroeg dit gisteren en ik heb exodus gedownload. Lijkt op zich goed te werken. Maar heb het pas een dag, dus kan er nog niet zoveel over zeggen...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:42 schreef metallicelmo het volgende:
Wat vinden jullie tegenwoordig de beste BTC wallet (behalve een hardwarewallet?) Electrum? Volledige BTC client?
Met hoeveel euro winst zit je er in?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:58 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik heb sowiso heel erg weinig last van de prijzen.
Zit er enkel in met winst van vorig jaar.
Meeste is 90% omlaag gegaan, dus valt dit voorbeeld erg mee.
Met 50% van destijds mn winst.quote:
Exodus is gewoon prima. Je kan wel voor elke coin hun legacy wallet gaan downloaden maar dan ben je net even een stukkie langer bezig. Ze hebben een verdienmodel, dat is wanneer je Exodus gebruikt om je ene currency in een andere te exchangen, maarja dat doen de meesten toch niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vroeg dit gisteren en ik heb exodus gedownload. Lijkt op zich goed te werken. Maar heb het pas een dag, dus kan er nog niet zoveel over zeggen...
Ik stal er gewoon wat BTC en ETH komende tijd waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Exodus is gewoon prima. Je kan wel voor elke coin hun legacy wallet gaan downloaden maar dan ben je net even een stukkie langer bezig. Ze hebben een verdienmodel, dat is wanneer je Exodus gebruikt om je ene currency in een andere te exchangen, maarja dat doen de meesten toch niet.
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan (heel die blockchain downloaden), behalve bij NavCoin omdat ik anders niet kon staken, maarja daar verdien je ook niks meer mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik stal er gewoon wat BTC en ETH komende tijd waarschijnlijk.
En mocht er toevallig iets langskomen dat ook in die wallet kan is dat mooi meegenomen.
Ik ga niet alle volledige walles downloaden, ben nu al weer anderhalve dag bezig met m'n solarwallet synchronizen.
Zal bij solar wel moeten helaas.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan (heel die blockchain downloaden), behalve bij NavCoin omdat ik anders niet kon staken, maarja daar verdien je ook niks meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:38 schreef illusions het volgende:
Tering, was helemaal vergeten dat ik nog NavCoin had. Dat is ook schrikwekkend veel omlaag gegaan zeg, fucking -87%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nice!
Helaas klopt je spoiler echter niet.
-97% sinds ATH.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
Tuurlijk neukt ie SEAL de moeder wel, hier zit nog een dergelijk volume op waarmee je kan traden zonder tot de lente te wachten voor je order wordt fulfilled. Wil je even cijfertjes vergelijken? Zo'n 9 ton volume op 24 uur tegenover, wat was het ook alweer, 79 USD met uitschieters naar een modaal maandsalaris?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:48 schreef ssjgoku het volgende:
[..], nice!
Helaas klopt je spoiler echter niet.
-97% sinds ATH.
Time will tell.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk neukt ie SEAL de moeder wel, hier zit nog een dergelijk volume op waarmee je kan traden zonder tot de lente te wachten voor je order wordt fulfilled. Wil je even cijfertjes vergelijken? Zo'n 9 ton volume op 24 uur tegenover, wat was het ook alweer, 79 USD met uitschieters naar een modaal maandsalaris?Nog steeds een shitcoin natuurlijk, maar wel een shitcoin die zeehonden voor ontbijt heeft.
Gast ga nou niet weer beginnen. Mijn percentages kloppen voor geen meter? Welke percentages? Ik sta op -87% met die shitcoin, ik noem verder geen percentages en voor de rest heb ik geen wetenschappelijk rapport uitgebracht naar mijn weten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:52 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Time will tell.
Je percentages kloppen iig voor geen meter.
Ding is er ook al jaren, appels en peren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Gast ga nou niet weer beginnen. Mijn percentages kloppen voor geen meter? Welke percentages? Ik sta op -87% met die shitcoin, ik noem verder geen percentages en vvoor de rest heb ik geen wetenschappelijk rapport uitgebracht naar mijn weten.Nee, die kloppen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIJ staat op -87%, ik pak het sinds ATH. Lijkt me ook vrij normaal
Heb even gekeken naar history van die coin, pakken we hetzelfde tijdsbestek waarmee jij het nu vergelijkt, zat die op 20 euro volume.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
Zou die crackpijp ff neerleggen als ik jou was, weet niet wat je allemaal uitkraamt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:58 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Nee, die kloppen niet.
JIJ staat op -87%, ik pak het sinds ATH. Lijkt me ook vrij normaal
Heb even gekeken naar history van die coin, pakken we hetzelfde tijdsbestek waarmee jij het nu vergelijkt, zat die op 20 euro volume.
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou die crackpijp ff neerleggen als ik jou was, weet niet wat je allemaal uitkraamt.
Beetje teleurgesteld dat ik -87% verlies op m'n enige hodlcoin sta, maar toen keek ik naar Seal en werd ik weer blij.quote:
Potver, en maar doorgaan, etter dat je bent.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Beetje teleurgesteld dat ik -87% verlies op m'n enige hodlcoin sta, maar toen keek ik naar Seal en werd ik weer blij.
Inkopen in wijnflessen ja, onbewust de enige usecase van die kutcoin nieuw leven in geblazen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:03 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Potver, en maar doorgaan, etter dat je bent.
Volgens mij heb jij sinds gister dat volume zo omhoog gehaald bij SEAL, en heb je stiekem inkopen gedaan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Inkopen in wijnflessen ja, onbewust de enige usecase van die kutcoin nieuw leven in geblazen.
Ik wacht rustig af.quote:
2019quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:36 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb echt weer helemaal zin gekregen in 2019
Heb nu 8x zoveel ingelegd als in 2014.quote:
Ik zit er nog in met wat ik over heb van december 2017quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb nu 8x zoveel ingelegd als in 2014.
Als 2019 hetzelfde rendement brengt als 2014-2017 (50eu --> +/- 17.000 eu) dan ben ik er wel voor te porren
Als het iets langer duurt is dat ook geen probleem trouwens.
Ik heb echt bijna alles verkocht tussen de koers van 10.000 en 17.000 oi.d. We gingen net een huisje kopen en dat kwam wel te goed uit om niet te cashen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit er nog in met wat ik over heb van december 2017
En dat is steeds minder
Ik ben er zo halverwege in december 2017 in gegaan met zo'n 500k, al m'n geld. Een beetje laat ok, maar ik denk dat ik nog op tijd was. Daar is verder niet zo heel erg veel meer van over maar ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna alles verkocht tussen de koers van 10.000 en 17.000 oi.d. We gingen net een huisje kopen en dat kwam wel te goed uit om niet te cashen.
Had 1000 overgelaten o.i.d. dat was nu echt niet veel soeps meer. Nog geen 100 bij elkaar denk
Heel het jaar 2018 eigenlijk niet naar omgekeken.
Nu de draad maar weer eens oppakken
Ik hoop dat dat een grap isquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben er zo halverwege in december 2017 in gegaan met zo'n 500k, al m'n geld. Een beetje laat ok, maar ik denk dat ik nog op tijd was. Daar is verder niet zo heel erg veel meer van over maar ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
Gaan trekvogels naar Spanje?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt dergelijke vogels er wel tussen.
twitter:sasha35625 twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 22:36:04I like how in "Mastering #Ethereum" book (really solid book by the way) the chapter on Solidity vulnerabilities is longer than the chapter on Solidity itself reageer retweet
Hij is weer ziek aan het burnen.twitter:sasha35625 twitterde op donderdag 17-01-2019 om 18:20:47God bless America and all the brightest minds in it!
https://t.co/bZuLgbZ1Yo https://t.co/voyGHSD4tY reageer retweet
Lease uit hoofde van een dienstverband is toch wel een heel ander gevoel dan de "ik wil wel maar ik kan niet" private leasequote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Been there done that
Eh nee.quote:Op zondag 20 januari 2019 02:16 schreef SOG het volgende:
[..]
Lease uit hoofde van een dienstverband is toch wel een heel ander gevoel dan de "ik wil wel maar ik kan niet" private lease
Het enige dat anders is is dat de ene een arbeidsvoorwaarde is (waar je via bijtelling gewoon voor betaald) en de andere betaal je direct uit eigen zak. In beide gevallen heb je geen autoquote:Op zondag 20 januari 2019 02:16 schreef SOG het volgende:
[..]
Lease uit hoofde van een dienstverband is toch wel een heel ander gevoel dan de "ik wil wel maar ik kan niet" private lease
500kquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben er zo halverwege in december 2017 in gegaan met zo'n 500k, al m'n geld. Een beetje laat ok, maar ik denk dat ik nog op tijd was. Daar is verder niet zo heel erg veel meer van over maar ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
Die zat halverwege 2017 al aan de ETH, toen die maar rond de 200-300 dollar bleef hangen terwijl de rest enorm aan het stijgen wasquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:11 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is Nattekat gewoon ingestapt in december 2017 en Hold ie nog steeds.
Als hij nou eens verkoopt kunnen we weer omhoog kijken.
Auto gekocht -> in geldnood door werk kwijt -> verkoop auto, koop desnoods knakenbak terugquote:Op zondag 20 januari 2019 08:49 schreef fathank het volgende:
Lekker boeiend of je een auto bezit of (private) least. Het is maar een stuk blik op wielen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Knakenbak gekocht om op je werk te komen -> blijkt bodemloze putquote:Op zondag 20 januari 2019 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Auto gekocht -> in geldnood door werk kwijt -> verkoop auto, koop desnoods knakenbak terug
Auto geleased -> in geldnood door werk kwijt -> leasecontract blijven betalen
Je moet ook geen Renault kopen.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Knakenbak gekocht om op je werk te komen -> blijkt bodemloze put
Auto geleased -> vast bedrag per maand en je hoeft alleen nog maar te tanken.
Die kun je inderdaad beter leasen.quote:
Je ziet de acteurs en je weet al dat het niet realistisch gaat worden.quote:
Maar je betaald wel de hoofdprijs, zonder eigenaar te zijn van de auto plus je zit vast aan een contract voor meerdere jaren.quote:Op zondag 20 januari 2019 12:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Knakenbak gekocht om op je werk te komen -> blijkt bodemloze put
Auto geleased -> vast bedrag per maand en je hoeft alleen nog maar te tanken.
quote:
Heb je al vaker gezegd hoor.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:58 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hoezo geen renault?
Ik durf niet te zeggen, wat ik 6 jaar geleden nieuw heb gekocht voor woon-werk verkeer
Zover ik heb gelezen zijn de Renaults vanaf 2011 best te pruimen qua betrouwbaarheid.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:58 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Hoezo geen renault?
Ik durf niet te zeggen, wat ik 6 jaar geleden nieuw heb gekocht voor woon-werk verkeer
quote:
Laten we het hierbij houden.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zover ik heb gelezen zijn de Renaults vanaf 2011 best te pruimen qua betrouwbaarheid.
Maar het ging om knakenbakken, dan koop je geen Renault
Daarvoor rij je wel een nieuwe auto zonder dat je voor financiële verrassingen komt te staan. Ieder z'n afweging, alsof je ineens minder bent omdat je een auto least IPV koopt. Lekker boeiend.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar je betaald wel de hoofdprijs, zonder eigenaar te zijn van de auto plus je zit vast aan een contract voor meerdere jaren.
Ik hecht nul waarde-oordeel of iemand een eigen auto heeft of een vie lease heeft. Heb zelf jarenlang een leasebak gehad en nu een eigen auto. Beide heeft zo zijn voordelen, maar private lease zou ik nooit aan beginnenquote:Op zondag 20 januari 2019 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor rij je wel een nieuwe auto zonder dat je voor financiële verrassingen komt te staan. Ieder z'n afweging, alsof je ineens minder bent omdat je een auto least IPV koopt. Lekker boeiend.
Mwoah hoofdprijs vind ik meevallen. Mits je binnen je km'ers blijft.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar je betaald wel de hoofdprijs, zonder eigenaar te zijn van de auto plus je zit vast aan een contract voor meerdere jaren.
Zal je sinds je crypto leven niet meer doen I guess?quote:Op zondag 20 januari 2019 14:37 schreef illusions het volgende:
Volgens mij gaat het er ook niet echt om hoe anderen je zien.
Ik heb jarenlang auto's gehuurd, ook top. Ene keer een Ford Focus, als ik er geen zin meer in had ruilde ik 'm in voor een Alfa Romeo Giulieta en ga zo maar door. Als er iets aan de hand is komen ze gelijk een ander brengen. Dat was echt top.
Mwa waarom niet? Crypto heeft echt geen drol aan m'n leven veranderd hoor. Heb nu een eigen auto maar zou het zo weer doen hoor. Het is overigens maar iets van 300 euro per maand hoor, all-in verzekerd en met wegenwacht enzo.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:52 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Zal je sinds je crypto leven niet meer doen I guess?
Huren is fkin duur toch.
Naja, je gaf aan al je geld, dus hoe kan je dan nog zoiets veroorloven? Zo dacht ik evenquote:Op zondag 20 januari 2019 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa waarom niet? Crypto heeft echt geen drol aan m'n leven veranderd hoor. Heb nu een eigen auto maar zou het zo weer doen hoor. Het is overigens maar iets van 300 euro per maand hoor, all-in verzekerd en met wegenwacht enzo.
Tuurlijk ben ik er niet in december 2017 ingestapt.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:59 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Naja, je gaf aan al je geld, dus hoe kan je dan nog zoiets veroorloven? Zo dacht ik even
Je vriendin rijdt in een rekenmachine ja?quote:Op zondag 20 januari 2019 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah hoofdprijs vind ik meevallen. Mits je binnen je km'ers blijft.
Ik dacht zelf dat Audi betrouwbaar was, koop Q5 en moest er al een nieuwe versnellingsbak in. En niks vergoed want er zou de verkeerde olie in hebben gezeten.
Blij dat ik nu weer lease (betaald de zaak) en mijn vriendin een zakjappaner heb gekocht.
quote:Op zondag 20 januari 2019 15:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er niet in december 2017 ingestapt.
Als dit waar isquote:As proof, the cybersecurity expert got pictures of individuals holding up a piece of paper with the word “Binance” and the date the picture was taken at. In these pictures, their faces are visible, as well as their identity cards or drivers’ licenses.
Ik geloof het zomaar, ze liegen daar niet zo vaak.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:24 schreef ChickenMan het volgende:
https://www.ccn.com/hacke(...)ale-on-the-dark-web/
[..]
Als dit waar is
Ja Casio, afschrijving van niks.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vriendin rijdt in een rekenmachine ja?
Om een idee te geven: ik heb 68 zonnepanelen op m'n dak, die produceren ~16MWh per jaar.quote:The SolarCoin Foundation then issues SolarCoins directly into the Claimant’s wallet at a rate of 1 SolarCoin per 1 MWh of electricity produced. Claimants can save, exchange,or spend their SolarCoins as they wish, and may receive ongoing grants.
Ze hebben hoge verwachtingen van hun koers.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
Wat er mis is met SolarCoin:
[..]
Om een idee te geven: ik heb 68 zonnepanelen op m'n dak, die produceren ~16MWh per jaar.
Dat zou me dus 16 SolarCoins opleveren, ofwel $0,40 per jaar.
Daar gaat niemand een registratie voor doen...
Idd.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:36 schreef fathank het volgende:
Lol
En er is verder ook bijna niemand met 68 zonnepanelen op z'n dak
Henk&Ingrid hebben er doorgaans een stuk minder. 1x een dubbeltje van de grond rapen is minder moeite
Bij deze koers is het niet veel soeps nee.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Om een idee te geven: ik heb 68 zonnepanelen op m'n dak, die produceren ~16MWh per jaar.
Hier mag je niet eens zonnepanelen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:36 schreef fathank het volgende:
Lol
En er is verder ook bijna niemand met 68 zonnepanelen op z'n dak
Henk&Ingrid hebben er doorgaans een stuk minder. 1x een dubbeltje van de grond rapen is minder moeite
Lever je alles terug of sla je op?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opslaan heeft geen nut, vanwege de salderingsregeling is het netwerk mijn accuquote:
Waarom zo veel panelen? Of woon je in Duitsland?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik saldeer (heb geen aardgas meer, wel warmtepomp) en de rest lever ik terug aan GreenChoice tegen ¤0,11 per kWhquote:Op zondag 20 januari 2019 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zo veel panelen? Of woon je in Duitsland?
11 ct. Niet slecht. Ik heb destijds 4100 piekvermogen gekozen omdat terugleveren niets op zou leveren. Krijg nu 4 ct denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik saldeer (heb geen aardgas meer, wel warmtepomp) en de rest lever ik terug aan GreenChoice tegen ¤0,11 per kWh
Salderen gaat er sowieso af over een paar jaar.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
11 ct. Niet slecht. Ik heb destijds 4100 piekvermogen gekozen omdat terugleveren niets op zou leveren. Krijg nu 4 ct denk ik.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
Laten we rekenen met een thuisaccu na 2021:
Thuisaccu kan overdag 14kWh opslaan en 's nachts afgeven.
14kWh x 0,23 *365,25 * 10 = ¤ 11.761,05
Terugleveren zou ¤0,11 opleveren, dus ¤5.624,85
Verschil is dan ¤6.136,20 over de levensduur van 10 jaar.
Maar... zo'n 100 dagen per jaar haal ik die 14kWh opwek niet, in december heb ik er dagen bij dat ik minder dan 1kWh heb opgewekt en dat is dan ook nog eens direct opgebruikt door m'n apparatuur.
Dus eigenlijk verdien je dan maar ¤8.541,05 - ¤5.624,85 = ¤2916,20 over de levensduur van 10 jaar.
En dan moet je ook nog eens iedere nacht die 14kWh helemaal op zien te krijgen en mag de capaciteit van de accu niet afnemen in die 10 jaar.
Maar goed, in het meest gunstige geval levert 1kWh aan accu je ¤208,30 in 10 jaar op dus zal de thuisaccu sowieso goedkoper dan dat bedrag moeten zijn om quitte te spelen.
Tesla Powerwall zit op ¤7.740 (excl. installatiekosten) dus dan zit je op minimaal ¤552 per kWh, veel te duur nog...
Met het idee dat je er wat aan over moet houden, de installatiekosten moet terug verdienen, afnemen van capaciteit compenseren, laadverliezen, etc lijkt ¤100 per kWh voor mij de prijs om zoiets ooit interessant te laten worden). Anders is het de moeite niet waard, zo'n financieel risico.
quote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dan zit je hier verkeerd.
Dit topic gaat over lease auto's en groene stroom.
Je hebt wel een hoog verbruik.Ben je nog aan het minen of zo?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Salderen gaat er sowieso af over een paar jaar.
Dan is het 7.000kWh afnemen voor ¤0,23 en 16.000kWh terugleveren voor ¤0,11 of iets dergelijks (minus direct eigen gebruik, zal ook nog zo'n 1500kWh per jaar zijn, dat wil je dan zo hoog mogelijk hebben).
Bedoeling is dat ik altijd onder de ¤0 blijf met de kosten voor m'n energie.
OKquote:Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dan zit je hier verkeerd.
Dit topic gaat over lease auto's en groene stroom.
Neuh, geen minen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog verbruik.Ben je nog aan het minen of zo?
Zelf heb ik er (jarne terug) eens aangedacht om een installatie met zonnepanelen te bouwen die dan een miner zou aandrijven. Niet zozeer om rijk te worden, maar vooral om op alchemistische wijze 'goud' te maken. Uit zonlicht.
Daar heb ik ook alvast een voorschot op genomen (electrische auto).quote:Op zondag 20 januari 2019 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh, geen minen.
Wel een warmtepomp.
Gasverbruik vorige bewoners was zo'n 1400m3 aardgas. Met warmtepomp zit je dan op zo'n 2800kWh per jaar. Daarnaast 2 nassen, extra vriezer, etc.
Die 7.000kWh is een schatting, het zou ook 6.000 kunnen worden
In de toekomst nog een elektrische auto, dat zal ook nog zo'n 2500 tot 3000kWh per jaar kosten.
Heb zelf geen panelen, maar 16 MWh is best wel wat daar een gemiddeld gezin 3 MWh verbruikt en salderen volgens mij straks niet meer kan of minder voordelig wordt. Dus waarom zoveel panelenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opslaan heeft geen nut, vanwege de salderingsregeling is het netwerk mijn accu
Sowieso verdien je een thuisaccu niet terug, ook na het salderingstijdperk zal een thuisaccu onder de ¤100 per kWh opslagcapaciteit moeten zakken om interessant te worden.
Eigen verbruik heb ik wel overdag.
Volgens m'n slimme meter heb ik 3,698kWh teruggeleverd vandaag en volgens PVOutput heb ik 14,274kWh opgewekt. Dus er is ruim 10kWh direct door m'n apparaten in huis opgemaakt. Warmtepomp zal daar een flink aandeel in hebben, maar ook koelkast, afwasmachine, etc.
150m2 uit 2003, vrijstaand. Valt wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alvast een voorschot op genomen (electrische auto).
Moet wel een groot huis zijn toch. Mijn huis heeft een grondoppervlakte van 175 meter (ook fors) en toch kom ik met 3000KWH per jaar wel uit.
Ik stook op gas (of eigenlijk voornamelijk op hout). Ik heb alles wel geïsoleerd nu, stook redelijk zuinig (niet overal 20 graden), zonnepanelen voor eigen verbruik en ik stook ook nu lekker mijn houtkacheltje. Energiekosten per maand 75 euro. Vorige eigenaar 300!quote:Op zondag 20 januari 2019 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
150m2 uit 2003, vrijstaand. Valt wel mee.
Zonder warmtepomp zou ik op 3500kWh per jaar zitten.
M'n schatting is dat ik straks met woning, warmtepomp en elektrische auto (ooit) op zo'n 9.000kWh per jaar zit, ofwel zo'n ¤2070 Euro per jaar bij ¤0,23 per kWh.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb zelf geen panelen, maar 16 MWh is best wel wat daar een gemiddeld gezin 3 MWh verbruikt en salderen volgens mij straks niet meer kan of minder voordelig wordt. Dus waarom zoveel panelenmet de helft had je ook op ¤ 0 gebleven denk ik?
Straks met de auto levert zo'n accu wel op. Die laadt dan op als jij met de auto weg bent (overdag). 's Nachts pomp je dan van je huis-accu naar je auto-accu en verbruik je de stroom.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n schatting is dat ik straks met woning, warmtepomp en elektrische auto (ooit) op zo'n 9.000kWh per jaar zit, ofwel zo'n ¤2070 Euro per jaar bij ¤0,23 per kWh.
De panelen leveren zo'n 16.000kWh per jaar, ofwel ¤1760 per jaar (bij ¤0,11 per kWh).
Maar een deel van het elektrisch kan ik direct opgebruiken (zo'n 2000kWh) en mogelijk zit de terugleververgoeding straks nog iets hoger dan 11 cent (aangezien Wiebes belooft dat je een marktconforme PV set in 7 jaar kan terugverdienen).
Dus dan zou ik ongeveer op ¤0 per maand moeten zitten, ook met elektrische auto.
Ik kan sowieso meestal overdag m'n auto laden, ik werk 90% thuis / vanuit huis.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Straks met de auto levert zo'n accu wel op. Die laadt dan op als jij met de auto weg bent (overdag). 's Nachts pomp je dan van je huis-accu naar je auto-accu en verbruik je de stroom.
Het grote probleem is niet het verschil in opbrengst/verbruik tussen dag en nacht. Dat is simpel te overbruggen met een accu. Het probleem is het verschil in opbrengst/verbruik tussen zomer en winter.
Dan is dat eigenlijk meteen al je accu voor overcapaciteit!quote:Op zondag 20 januari 2019 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan sowieso meestal overdag m'n auto laden, ik werk thuis / vanuit huis.
Naja, deels wel, maar ik laat hem niet terugleveren aangezien dat van m'n laadcycles afgaat en de levensduur verkort.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan is dat eigenlijk meteen al je accu voor overcapaciteit!
Misschien is dit over 5 jaar wel anders.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, deels wel, maar ik laat hem niet terugleveren aangezien dat van m'n laadcycles afgaat en de levensduur verkort.
5 jaar is nog wat te kort.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is dit over 5 jaar wel anders.
Waarom doe je het precies, kostenbesparing of heb je het milieu in gedachten?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
5 jaar is nog wat te kort.
Er zijn wel accu's in ontwikkeling die amper slijten maar die zie niet voor 2030 uit het lab en in productie komen. Maar je weet maar nooit.
Voorlopig zit ik in de prijsklasse eNiro / Kona, dus normale 64kWh Li-Ion accu
Kostenbesparing is het niet echt, als ik al m'n investeringen reken.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom doe je het precies, kostenbesparing of heb je het milieu in gedachten?
Geen grasmaairobot hebbenquote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kostenbesparing is het niet echt, als ik al m'n investeringen reken.
Ik moet hier nog wel minimaal 18 jaar wonen voor ik de kosten eruit heb, al hangt dat vooral af van de ontwikkeling van de gasprijs, het kan iets sneller gaan.
Maar ik bespaar op VRH, het heeft rendement, het verlaagt m'n vaste lasten enorm en toch ook wel voor het milieu, al is het effect maar klein.
Daarnaast vind ik de techniek interessant en dan is het niet zo erg om wat te pionieren.
Heb al aardig wat buren die een kijkje zijn komen nemen, ook al 2 buren (naast me en overkant) die panelen hebben laten leggen en naast me willen ze nu ook een warmtepomp. Het werkt wel aanstekelijk.
Afgelopen na-zomer al aardig vaak dat ik gras stond te maaien, in gesprek kwam en even een rondje langs de installatie heb gemaakt![]()
Leuke gedachte gang, op alchemistische wijze 'goud' te maken.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoog verbruik.Ben je nog aan het minen of zo?
Zelf heb ik er (jarne terug) eens aangedacht om een installatie met zonnepanelen te bouwen die dan een miner zou aandrijven. Niet zozeer om rijk te worden, maar vooral om op alchemistische wijze 'goud' te maken. Uit zonlicht.
Je moet wel bezig blijven als je gepensioneerd bent. Vanachter je geraniums naar de grasmaaierrobot kijken is ook zoiets.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen grasmaairobot hebben![]()
Goed bezig ouwe![]()
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 21 januari 2019 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet wel bezig blijven als je gepensioneerd bent. Vanachter je geraniums naar de grasmaaierrobot kijken is ook zoiets.
quote:Op maandag 21 januari 2019 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet wel bezig blijven als je gepensioneerd bent. Vanachter je geraniums naar de grasmaaierrobot kijken is ook zoiets.
Hoeveel heb je van die onzin, en heb je dit serieus?quote:Op maandag 21 januari 2019 13:20 schreef leolinedance het volgende:
Wie opent het SNTR topic? Als we nu beginnen kunnen we in deeltje 3 onze Lambo's posten.
McAffee is fan, dus dat kan alleen maar fout gaan.twitter:officialmcafee twitterde op zondag 20-01-2019 om 18:45:25Apollo is solidly in 68th place in coin rankings.(I am obviously biased). Most privacy coins aren't private because your IP address is still available for all to see. Apollo has the best IP masking solution on the market, offering true privacy which equals true freedom reageer retweet
Toch x4 deze week. Pump en dumps lijken dus zelfs nu nog te werken.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:25 schreef dimmak het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/apollo-currency/
https://www.reddit.com/r/(...)cam_and_you_are_all/
Dat Apollo gaat ook nog 1 grote shitshow worden.McAffee is fan, dus dat kan alleen maar fout gaan.twitter:officialmcafee twitterde op zondag 20-01-2019 om 18:45:25Apollo is solidly in 68th place in coin rankings.(I am obviously biased). Most privacy coins aren't private because your IP address is still available for all to see. Apollo has the best IP masking solution on the market, offering true privacy which equals true freedom reageer retweet
ja en iets van 60 miljoen ofzoquote:Op maandag 21 januari 2019 13:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van die onzin, en heb je dit serieus?
Hmm, mss wel een idee.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
84 miljoen... je triggered m'n OCD. Ik zou er nog 16 miljoen bijkopen.
Dat moet je niet uit willen sprekenquote:Op maandag 21 januari 2019 20:02 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die Ethereum als iethiriedjum uitsprekenZo
zeg gewoon eeterejum
Of shitcoinquote:Op maandag 21 januari 2019 20:02 schreef leolinedance het volgende:
zeg gewoon eeterejum
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:02 schreef leolinedance het volgende:
zeg gewoon eeterejum
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:34 schreef metallicelmo het volgende:
En waarom zijn we zo'n fan van SNTR? behalve dat het tof klinkt
Wat maakt dit zoveel beter dan andere blockchains dan? Wat doen ze?, ik kan het wel ongeveer aflezen aan de naam natuurlijk.. maarja, waarom dit, en niet iets andersquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorlopig zou ¤0.0012 al heel aardig zijn
SNoTteRen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat maakt dit zoveel beter dan andere blockchains dan? Wat doen ze?, ik kan het wel ongeveer aflezen aan de naam natuurlijk.. maarja, waarom dit, en niet iets anders
Geen idee. Je denkt toch niet dat ik me in ga lezen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat maakt dit zoveel beter dan andere blockchains dan? Wat doen ze?, ik kan het wel ongeveer aflezen aan de naam natuurlijk.. maarja, waarom dit, en niet iets anders
Ja, ook zo langzamerhand een shitshow aant worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef leolinedance het volgende:
Godencoin VeChainBijna die kuthond voorbij
Zoek terug, al besproken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi, ok het is dus gewoon de next randomcoin 001..
Tuurlijk. Net als Universa, Seal, FUN en wel meer fokshitcoins. Ze kunnen niet allemaal als VeChain zijn hèquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi, ok het is dus gewoon de next randomcoin 001..
Sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:04 schreef roislecxe het volgende:
Dat systematische gedump van 2000BTC per keer begint me toch wel enigszins te vervelen.
Je wil weer eens te veelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:33 schreef DaMart het volgende:
Anders vergeet VET even mijn buy op 107 sat aan te tikken voordat hij naar de maan gaat.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
Sneeuw
Das verdorie maar een heel klein beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Het sneeuwt nog, it ain't overquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das verdorie maar een heel klein beetje.
Zal ook eens paar fotos postenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het sneeuwt nog, it ain't overUpdate volgt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef roislecxe het volgende:
Sneeuw!Dat is het betere spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heerlijk dat ik kan thuiswerken met deze dagen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Maar het is nu ver voorbij. Denk dat er wel een cm of 5 ligt.
Kan ze beter in WKN posten eigenlijk.
Het uitzicht en de rust. dat is de reden dat we van de stad naar een minidorpje zijn gegaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:10 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik kan thuiswerken met deze dagen.
Lekker warm, eigen koffie, en op dit moment een mooi uitzicht.
Same here, nooit meer anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het uitzicht en de rust. dat is de reden dat we van de stad naar een minidorpje zijn gegaan
Wij ook niet.quote:
Dat doe ik altijd op mijn zitmaaierquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij ook niet.
8 jaar op een appartement gezeten op 6 hoog.
En nu eigen kippen en moestuin en alle fruitbomen die je kunt bedenken. Overkapping van 8 bij 4 meter komt eraan![]()
En het onderhoud is geen straf. tenzij het 31 graden is en je tóch echt een keer het gras weer moet maaien en dat duurt dan weer 2 uur.
Heerlijk manquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij ook niet.
En nu eigen kippen en moestuin en alle fruitbomen die je kunt bedenken. Overkapping van 8 bij 4 meter komt eraan![]()
En het onderhoud is geen straf. tenzij het 31 graden is en je tóch echt een keer het gras weer moet maaien en dat duurt dan weer 2 uur.
Ik vind het wel mooi. Maar er is al stiekem 80m2 gras weggetoverd in 2 terrasjes en uitbreiding moestuin.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Heerlijk man
En mja onderhoud.... ik heb geen gras meer
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:16 schreef blackmore het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op mijn zitmaaierverder sluit ik me volledig bij jullie aan, heerlijk wonen in zo'n klein dorpje
Meld!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:27 schreef roislecxe het volgende:
Iemand ervaring met kippen in de tuin en het bevriezen van het water?
Nu lukt het met 2 of 3 keer wisselen per dag wel maar als het 10 graden vriest wordt het lastiger.
Even stom vraagje, dat eten, is dat serieus? spek met rijst?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meld!
Ik zet mijn kippen in het vet bij -10 (geen grap). Kam en lellen
Normaal slapen ze in de appelbomen. Dat doen ze nu nog steeds als ze de kans krijgen, maar nu dwing ik ze in hun hok.
Wel goed eten geven (bijv spek met rijst bakken) en natuurlijk water.
Zonnepaneel erop en BAM weer 1ct per jaar extra solarinkomsten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik wil ook kippen in de toekomst, misschien toch maar een warmtepomp in het hok?
Ja. Bij mij mogen ze vrij op het erf lopen (3000m2), dus normaal vangen ze wel wormen, slakken etc. Nu de grond hard is voer ik ze bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Even stom vraagje, dat eten, is dat serieus? spek met rijst?
Ik heb 0 verstand van kippen verder -,- Behalve dat ze tokken, en goed smaken.
We hadden ze vroeger ook, waren geen moeilijke eters iddquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Bij mij mogen ze vrij op het erf lopen (3000m2), dus normaal vangen ze wel wormen, slakken etc. Nu de grond hard is voer ik ze bij.
Mijn kippen krijgen 's ochtends graan (kippenvoer)
mogen overdag scharrelen
Krijgen 's avonds wat over is van het avondeten .
Hier moeten ze nu ook in hun hok. Met de sneeuw willen ze toch al niet eens naar buitenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meld!
Ik zet mijn kippen in het vet bij -10 (geen grap). Kam en lellen
Normaal slapen ze in de appelbomen. Dat doen ze nu nog steeds als ze de kans krijgen, maar nu dwing ik ze in hun hok.
Wel goed eten geven (bijv spek met rijst bakken) en natuurlijk water.
Robotgrasmaaier kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij ook niet.
Dan mag BTC wel heel rap door het dak gaan. Die krengen zijn goed prijzigquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef roislecxe het volgende:
Sneeuw!Heerlijk. Hier gaat het binnenkort ook sneeuwen denk ik, kan niet wachten om de bergen in te gaan en van een berg af te rodelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou kippen lekker sadistisch gewoon gekookte kip geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Bij mij mogen ze vrij op het erf lopen (3000m2), dus normaal vangen ze wel wormen, slakken etc. Nu de grond hard is voer ik ze bij.
Mijn kippen krijgen 's ochtends graan (kippenvoer)
mogen overdag scharrelen
Krijgen 's avonds wat over is van het avondeten .
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan mag BTC wel heel rap door het dak gaan. Die krengen zijn goed prijzig
Ik heb nu gewoon een elektrische handmaaier. Je moet wel tig keer op en neer maar ik kost mezelf in het weekend niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee.
Neem bijvoorbeeld Robomow, top machines.
Ding bij me ouders thuis kan rond 2600 m2 en kostte vorig jaar iets van 1750 euro.
Vind dat nog best wel meevallen als je de total cost of ownership van een zitmaaier met een robot vergelijkt. Tijd die je bespaar niet eens meegerekend.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
Sneeuw
Je hebt een trampoline voor je fretten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Is voor hem zelf natuurlijk, wanneer dingen moon gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt een trampoline voor je fretten?
"Gekregen" van de vorige bewoners, die zijn allang blij dat ze het gat niet hoefde dicht te gooien.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt een trampoline voor je fretten?
Snap ik, zou ik ook doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Gekregen" van de vorige bewoners, die zijn allang blij dat ze het gat niet hoefde dicht te gooien.
Zo'n beetje iedereen die op bezoek komt staat binnen 30 seconden te springen op dat ding
Als het ding versleten is zet je er een tafeltennistafel overheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Gekregen" van de vorige bewoners, die zijn allang blij dat ze het gat niet hoefde dicht te gooien.
Zo'n beetje iedereen die op bezoek komt staat binnen 30 seconden te springen op dat ding
Mocht het ding ooit versleten zijn, dan maak ik er wel een vijver van ofzo
Cool je werkt bij de botsauto's?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:02 schreef fathank het volgende:
Net thuis van een lekker dagje buiten werken. Met doorwerkoverall nog goed te doen. Alleen het dek werd een beetje glad en strooien met pekel op staal is ook niet zo best voor het staal.
Nee ik run een drijvend bordeel en verhuur je moeder aan eenzame matrozen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cool je werkt bij de botsauto's?
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht het ding ooit versleten zijn, dan maak ik er wel een vijver van ofzo
Mijn moeder doet dit echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik run een drijvend bordeel en verhuur je moeder aan eenzame matrozen.
Je vergeet de katers in de Spaanse zonquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over grasmaaiers, sneeuw en trampolines.
Ik denk dat je verkeerd zit.
een kip eet zo goed als allesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Even stom vraagje, dat eten, is dat serieus? spek met rijst?
Ik heb 0 verstand van kippen verder -,- Behalve dat ze tokken, en goed smaken.
Wist ik echt nietquote:
Ok ik zoek het crypto topic.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over grasmaaiers, sneeuw en trampolines.
Ik denk dat je verkeerd zit.
Dat krijg je met saaie herhalende users.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik zo'n 8 miljard kunnen cashen, best aardig.
Niet echt veel nieuws, mss een pumpje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is daar aan de hand.
Ook nog Grin?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:54 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb een beetje Beam gekocht
BEAM!
Dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:21 schreef metallicelmo het volgende:
Beam is wel interessant, goede wallet ook dat helpt ook mee. Me like
Beam niet 260 miljoen ofzoiets?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:25 schreef ChickenMan het volgende:
Grin heeft unlimited supply toch? Goeie investering
Die pump gaat langer door dan ik had verwacht. Ik had mijn sellorder nog wel kunnen verhogenquote:
Hij stijgt wel hard. Wat is het?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:45 schreef metallicelmo het volgende:
Beam is cool maar ik heb nu al gekutff kijken of het morgen opgelost is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |