Mannetjes daar zijn machos en de vrouwen zijn bitches ...quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft geloof ik bb 16 gewonnen, maar waarom was zij boos?
Ah, daar ben je, dacht even dat je naar bed of aan de wandel was.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sleutels verloren misschien.
quote:
Wat moet ze met sleutels op een boot?quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op dat eiland doet niemand de deur op slot.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ging volgens mij saus ofzo halenquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ze met sleutels op een boot?
Tuurlijk wel, er loopt daar een losgeslagen postbode los rond.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dat eiland doet niemand de deur op slot.
Nah, dat meld ik (bijna) altijd keurig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, daar ben je, dacht even dat je naar bed of aan de wandel was.
en heb je geluisterd waarom nu candela ruzie heeft met haar viend?quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannetjes daar zijn machos en de vrouwen zijn bitches ...
Die neemt gewoon de TV mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er loopt daar een losgeslagen postbode los rond.
Val zelf altijd spontaan om....quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat meld ik (bijna) altijd keurig.
Ik wist niet dat ze op een boot was. Ik dacht even dat ze misschien haar huissleutels kwijt was en zodoende nog buiten was.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ze met sleutels op een boot?
Een bong bong.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Val zelf altijd spontaan om....
Hele late bami maaltijd dus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ging volgens mij saus ofzo halen
Niet of nauwelijks te volgen ....quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
en heb je geluisterd waarom nu candela ruzie heeft met haar viend?
Ow ik had begrepen dat ze ging varen om vergeten boodschappenquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op een boot was. Ik dacht even dat ze misschien haar huissleutels kwijt was en zodoende nog buiten was.
ik geloof deze laute vent in witt vergeet soms wat hij zegt in Tv en dat ze alles opnehmenquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
Sas !!! Zeg ff dat alles OK is en dat je er warmpjes bijzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |