Dat was de snelste in week 2quote:Op maandag 18 februari 2019 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede dag is misschien een betere benchmark met 1.17 van Vettel
19 lees ik op Sky.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:35 schreef Kerplunk het volgende:
Hoeveel rondes heeft VER nu afgelegd? Op GPupdate staat 15, maar lijkt me dat het er meer zijn?
Ze zeiden dat de nieuwe regels 1.5s kosten. Welke ze uiteraard weer goed hebben gemaakt. Maar nogmaals, tijden zeggen niets.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef Lionheaad het volgende:
Ferrari had gezegd at ze zo'n 1.5 sec langzamer zouden zijn dan vorig jaar.
Als we nu al beginnen met deze tijden geloof ik daar helemaal niks van.
Tov het einde van afgelopen jaar ja. Ze zijn nu al beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:40 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze zeiden dat de nieuwe regels 1.5s kosten. Welke ze uiteraard weer goed hebben gemaakt. Maar nogmaals, tijden zeggen niets.
Dat zei Ferrari niet. Ferrari zei dat de nieuwe regels ze op 1.5 seconden achterstand zetten tov vorig seizoen. Maar ze ontwikkelen zich ook. Dus als ze zich 2 seconden ontwikkelen zijn ze slechts 0.5 seconde sneller.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef Lionheaad het volgende:
Ferrari had gezegd at ze zo'n 1.5 sec langzamer zouden zijn dan vorig jaar.
Als we nu al beginnen met deze tijden geloof ik daar helemaal niks van.
Absoluut, heel gaafquote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef Kerplunk het volgende:
Ik vind die nieuwe achterlichtjes veel gruwelijker dan ik van tevoren had gedacht
Het zegt natuurlijk allemaal nog niks, maar het is wel de meest cleane auto wat erop zou kunnen duiden dat ze de aerodynamica goed door hebben. Waar bijvoorbeeld Mercedes heel veel lucht aan het bijsturen is. Bottas rijdt er meer dan 3 seconden achteraan tot nu toe. Het is bijna aanleiding voor wishful thinking.quote:
Die Honda gaat als de brandweer... Max WDC confirmed.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:48 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Verstappen 320km/h
Perez 319km/h
Sainz 318km/h
Raikkonen 318km/h
Vettel 314km/h
Grosjean 307km/h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |