Ah, blijkbaar heeft Verstappen zijn afkorting laten veranderen van VES naar VER vorig jaar.quote:
2017 alquote:Op maandag 18 februari 2019 09:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar heeft Verstappen zijn afkorting laten veranderen van VES naar VER vorig jaar.
https://autoweek.com/arti(...)river-max-verstappen
Thanks!quote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
baekel1234
op twitch
schijnt interessant te zijn
Ah, mooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:08 schreef Sunri5e het volgende:
Verstappen doet nu de installatie ronde
Red Bull is aan het sAnDbAgGeNquote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Misschien klaag ik weer te vroeg, maar ik vind het maar onbegrijpelijk dat je niet maximaal gebruikt maakt van de test tijd.Helemaal in het begin. Elk jaar zelfde verhaal bij Red Bull.
Je weet toch niet wat er aan de hand is? Voor het zelfde geld hadden ze een (klein) probleem gezien na de eerste installatieronde en hebben ze dat even opgelost.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Misschien klaag ik weer te vroeg, maar ik vind het maar onbegrijpelijk dat je niet maximaal gebruikt maakt van de test tijd.Helemaal in het begin. Elk jaar zelfde verhaal bij Red Bull.
Ik zeg toch, misschien klaag ik te vroeg. Maar het valt gewoon op, elke keer bij de wintertesten rijd RB stukken minder rondes dan Ferrari en Mercedes.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er aan de hand is? Voor het zelfde geld hadden ze een (klein) probleem gezien na de eerste installatieronde en hebben ze dat even opgelost.
en offline gehaald.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
baekel1234
op twitch
schijnt interessant te zijn
en die is ook alweer offline.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
en offline gehaald.![]()
nu f1testingtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |