Solid State Disk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Solid Slate Drive
of hoe je het ook schrijft.
Het zou hier best eens kunnen gaan sneeuwen. Er komt neerslag aan en de temperatuur gaat richting het vriespunt. De grondtemperatuur is al onder nul, dus het zou dan moeten blijven liggen.quote:
Ik heb alle shit die ik nooit gebruik laten verwijderen, office en outlook b.v.quote:
Ja dat scheelt ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb alle shit die ik nooit gebruik laten verwijderen, office en outlook b.v.
Goede anti virus erop laten zetten, meer schijfruimte nu.
Nee breng dat ding hierheen meerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet wat er komt![]()
Acer enz. enz.
Is goed toch?quote:
is een schijf per definitie rond?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een SSD is geen disk.Er zit geen rond ding in.
Neuh, voorlopig zijn bijna alle SSD's wel snel genoeg. Bij heel veel toepassingen merk je het verschil niet eens tussen de langzaamste en snelste SSD.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar straks is die snelle schijf weer gewoon en weer te langzaam
Het was een chip als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een SSD is geen disk.Er zit geen rond ding in.
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het was een chip als ik het goed onthouden heb.
En daar gaat het om.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Maakt ook niks uit allemaal, ik kan weer wat en veel meer dan netflixen en fokken is het toch niet.
Hopen dat de lente op tijd begintquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Wel ingeschreven voor een fotografie cursus, ergens in Maart ben ik aan de beurt, en als dat ernstige vormen aanneemt komt er ooit wel een andere l.t.
Die draaien ook niet.. ook weer opgelostquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeft niet perse perfect te zijn. Zoals een aardappelschijfje dat niet is.
Wat een ellende allemaal weerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou hier best eens kunnen gaan sneeuwen. Er komt neerslag aan en de temperatuur gaat richting het vriespunt. De grondtemperatuur is al onder nul, dus het zou dan moeten blijven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |