SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verderGroot fan van User Wotte
ALS JE UIT GRONINGEN KOMT BEN JE VOOR FC GRONINGENquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
Je hoeft toch niet van Groningen naar Amsterdam te verhuizen? Het is anderhalf uur rijden
Zoals een wijs iemand (weet niet meer wie) in het vorige topic zei: in Nederland is dat geen excuus.
In ieder geval proberenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Vollenhoven het volgende:
En jongens gaan we de CL winnen?
Alleen de KNVB bekerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Vollenhoven het volgende:
En jongens gaan we de CL winnen?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Vollenhoven het volgende:
Qua teamprestige zie ik ons echt niet minder zijn dan de rest.
Alleen Porto is gelijkwaardigquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Jij vindt van niet neem ik aan?
3-0quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft meer prestige, maar die liggen er al uit.
Toch makkelijkere ploeg a la gelijkwaardig aan EL. Ajax werd op een haar na 1ste in een poule met Bayern en Benfica.quote:
Wie is die van ons dan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooi dat op dit forum iedere topclub een dorpsidioot/troll voortbrengt
quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wie is die van ons dan?
Klaasweetalles en PSVCL zijn overduidelijk
Als je de dorpsidioot niet ziet, ben je de dorpsidioot.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wie is die van ons dan?
Klaasweetalles en PSVCL zijn overduidelijk
Dat is opzich nog geen ramp. Wat veel treuriger is, is dat mensen daar daadwerkelijk een kaartje voor kopen en het ergste is dat sommigen daarvan nog langer dan een uur moeten reizen om daar te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:39 schreef Tjacka het volgende:
20 euro voor een kaartje in de fucking ziggo dome.dat is toch wel het treurigste nieuws van de dag.
Is het wel waard om de analyse van Rafael van der Vaart te horen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is opzich nog geen ramp. Wat veel treuriger is, is dat mensen daar daadwerkelijk een kaartje voor kopen en het ergste is dat sommigen daarvan nog langer dan een uur moeten reizen om daar te komen.
Ja ze kunnen natuurlijk wel voetballuh! Ook al zijn ze in een wat mindere vorm. Die modric is een hele goede speler nog mee samen gespeeld en daarna gaat het over hem lol.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het wel waard om de analyse van Rafael van der Vaart te horen hoor.
"Ja ik vind die Isco wel een goede speler, kan ik echt van genieten. Ajax moet gewoon durven te voetballen vanavond". Ok bedankt Raf.
Hahahahaha ja, gekke gozer toch. Gek man, wist je nog toen bij Milan? Soooooow, bijna halve finale. Hahahahahaha. Ja ik liep met x-benen over dat veld die avond, hahaahaha. Ja, maar zou wel te gek zijn geweest, man. Misschien hadden we wel de finale gehaald. Als je had meegespeeld was het misschien wel gelukt. Hey maar wat doe je tegenwoordig? Je zit bij de NOS toch? En geef je nog ergens anders analyses dan? In Duitsland ofzo? Bij Sabia in Hamburg, hahahahahaha. Soooow. Nee, geintje, weet je toch, zou je nooit in de maling nemen om die dingen. Heb zelf ook 7 kinderen die ik nooit zie toch. Hahahahahaha, ja, toch iets minder moeten zuipen. Soow, hahaha. Ja. Hey, maar Denemarken, hoe ging dat daar? Is mooi voetballen daar, toch? Hoe heet de coach die je daar had? Hahahahaha, ja, ik onthou die namen ook nooit, man.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ze kunnen natuurlijk wel voetballuh! Ook al zijn ze in een wat mindere vorm. Die modric is een hele goede speler nog mee samen gespeeld en daarna gaat het over hem lol.
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, gekke gozer toch. Gek man, wist je nog toen bij Milan? Soooooow, bijna halve finale. Hahahahahaha. Ja ik liep met x-benen over dat veld die avond, hahaahaha. Ja, maar zou wel te gek zijn geweest, man. Misschien hadden we wel de finale gehaald. Als je had meegespeeld was het misschien wel gelukt. Hey maar wat doe je tegenwoordig? Je zit bij de NOS toch? En geef je nog ergens anders analyses dan? In Duitsland ofzo? Bij Sabia in Hamburg, hahahahahaha. Soooow. Nee, geintje, weet je toch, zou je nooit in de maling nemen om die dingen. Heb zelf ook 7 kinderen die ik nooit zie toch. Hahahahahaha, ja, toch iets minder moeten zuipen. Soow, hahaha. Ja. Hey, maar Denemarken, hoe ging dat daar? Is mooi voetballen daar, toch? Hoe heet de coach die je daar had? Hahahahaha, ja, ik onthou die namen ook nooit, man.
AndyGOD echt een icoon op zijn manier. Raffie is ook geen slechte jongen trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, gekke gozer toch. Gek man, wist je nog toen bij Milan? Soooooow, bijna halve finale. Hahahahahaha. Ja ik liep met x-benen over dat veld die avond, hahaahaha. Ja, maar zou wel te gek zijn geweest, man. Misschien hadden we wel de finale gehaald. Als je had meegespeeld was het misschien wel gelukt. Hey maar wat doe je tegenwoordig? Je zit bij de NOS toch? En geef je nog ergens anders analyses dan? In Duitsland ofzo? Bij Sabia in Hamburg, hahahahahaha. Soooow. Nee, geintje, weet je toch, zou je nooit in de maling nemen om die dingen. Heb zelf ook 7 kinderen die ik nooit zie toch. Hahahahahaha, ja, toch iets minder moeten zuipen. Soow, hahaha. Ja. Hey, maar Denemarken, hoe ging dat daar? Is mooi voetballen daar, toch? Hoe heet de coach die je daar had? Hahahahaha, ja, ik onthou die namen ook nooit, man.
Andygodquote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar wijd jij het succes van Ajax in de Champions League dan aan?quote:
En aan het eind van het seizoen weer met lege handen staan. Het is allemaal wat daar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 01:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waar wijd jij het succes van Ajax in de Champions League dan aan?
Gelijkspelen uit tegen een kwalitatief Bayern en recht hebben op meer en thuis gelijkspelen tegen een Bayern in vorm dat druk zette en 100% gaf terwijl je op papier minder bent en jonger en onervaren.
Bayern geeft al een paar jaar geen 100 % meer laat staan dat ze echt in vorm zijn . Dit jaar heeft Ajax gewoon een geweldige selectie (wat niet blijvend is ) . Real pakken ze heel misschien ook als alles meezit en het daar blijft rommelen maar verder gaat het niet denk ik .quote:Op vrijdag 18 januari 2019 01:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waar wijd jij het succes van Ajax in de Champions League dan aan?
Gelijkspelen uit tegen een kwalitatief Bayern en recht hebben op meer en thuis gelijkspelen tegen een Bayern in vorm dat druk zette en 100% gaf terwijl je op papier minder bent en jonger en onervaren.
Weet niet precies wat je met teamprestige bedoelt, maar als we realistisch zijn dan zijn we met Schalke en wellicht Porto en Lyon toch wel behoorlijk de underdog om nog veel verder te komen. Dat neemt niet weg dat een stunt mogelijk is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Vollenhoven het volgende:
Qua teamprestige zie ik ons echt niet minder zijn dan de rest.
en terecht, opflikkeren, zeker in de winterquote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:54 schreef TheJanitor het volgende:
Bod van 25 miljoen op Tadic afgewezen.
ik heb vooral het idee dat Tadic erg van zichzelf geniet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:01 schreef J3PP4 het volgende:
Alsof hij dat zelf ook wil. Is niet voor niets naar Ajax gekomen. Wil Champions League spelen en geniet zichtbaar van de club. Gaat echt niet voor wat meer centen in dat neppe China spelen.
Zou goed kunnen, denk inderdaad dat er veel gespeeld is aan die man. Maar alsnog denk ik dat naar China gaan niet bij hem past.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb vooral het idee dat Tadic erg van zichzelf geniet.
liefde voor de club, zou heel goed gewoon gespeeld kunnen zijn.
Gaan we ook in de wielrenbusiness?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:35 schreef -XOR- het volgende:
Ajax schijnt trouwens al vergevorderd te zijn met het binnenhalen van Mathieu van der Poel dus dat wordt superprestige.
Veldrijden h. Femke Vandendriessche als linksbuiten want die is op de brommer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gaan we ook in de wielrenbusiness?
Tess Milner op doel?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veldrijden h. Femke Vandendriessche als linksbuiten want die is op de brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
is het laatste relevante bericht dat ik kan vinden.quote:Vincent Janssen komt terug van een vervelende blessure, maar heeft bij Tottenham Hotspur geen uitzicht op speeltijd. De verwachting is dan ook dat hij in de aankomende wintertransferperiode zal vertrekken uit de Engelse hoofdstad Londen.
De Spurs betaalden liefst 22 miljoen euro aan AZ voor de diensten van de centrumspits, maar zullen dat aankoopbedrag nooit en te nimmer terugverdienen. Naar verluidt heeft directeur Daniel Levy hier echter vrede mee genomen en staat Janssen nu in de vitrine voor een zacht prijsje. Volgens de Engelse roddelmedia is de aanvaller voor 9 miljoen euro op te halen.
En dat zorgt ervoor dat een terugkeer in de Eredivisie opeens mogelijk is geworden. De genoemde transferprijs is in ieder geval te betalen voor Ajax en PSV, alhoewel de Amsterdammers en de Eindhovenaren al beschikken over Kasper Dolberg, Klaas-Jan Huntelaar, Luuk de Jong en Maximiliano Romero. Feyenoord kan misschien wel een doelpuntenmaker gebruiken, maar 9 miljoen euro uitgeven lijkt een brug te ver te zijn voor technisch directeur Martin van Geel.
Ja precies, ik zie ook niet wat Ajax nu met 'm zou moeten als je Dolberg en Huntelaar nog hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is het laatste relevante bericht dat ik kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |