SPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 2 maart: Irish Pub in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar de arcade en stairway lijkt me leuk, mag ik meeis er al gereserveerd?
SPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover ik weet hoeft er niet gereserveerd te worden.SPOILER: Za. 2 maart: Irish Pub in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
Gamen en Stairway lijkt me ook leuk, maar ligt enorm aan de datum. Heb veel weekenddiensten de komende tijd helaas..
En heb de Irish Pub er maar uit gegooid aangezien het al 2 maart is geweestSPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
SPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Ik heb mijn status ook maar even geupdate! @Pinkdwarf gamen is de 17e!![]()
SPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Gamen en Stairway lijkt me ook leuk, maar ligt enorm aan de datum. Heb veel weekenddiensten de komende tijd helaas..
En heb de Irish Pub er maar uit gegooid aangezien het al 2 maart is geweestSPOILER: Gamen en StairwayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je diensten misschien nu al ruilen?SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Definitief aangemeld!SPOILER: Gamen en Stairway - 17 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
SPOILER: Gamen en Stairway - 17 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:52 schreef Faxie het volgende:
Hoe laat spreken we af eigenlijk zondag?Dit was het voorstel. Zeg maar wat je ervan vindt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uur of 14? Niet iedereen woont naast de deur van Gamestate...
Die Stairway is overigens niet meer zoals vroeger: het is meer restaurant en minder feestcafe. Ze houden nog wel salsafeesten soms.![]()
Ow die had ik even gemist. Joh, vind het primaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Dit was het voorstel. Zeg maar wat je ervan vindt.
Kom jij ook?![]()
![]()
Wie gaat er nog meer met de auto? Ik denk dat ik 'm gewoon op een p+r neerzet, ipv helemaal met de trein te moeten (is namelijk een beetje om, of ik moet naar een station waar het vies duur is om te parkeren)![]()
Wil je niet gezellig samen met het OV?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga sowieso met de auto. Zet 'm gewoon dicht in de buurt neer.![]()
![]()
Ik vind dat zo'n gedoe....quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wil je niet gezellig samen met het OV?![]()
![]()
Ja en met die kaarten tegenwoordig enzo #bejaardquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker in de kou wachten op een verlaten p+r terrein op de volgende bus![]()
Pinpassen zijn wel heel ingewikkeld ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en met die kaarten tegenwoordig enzo #bejaard![]()
Ben die dag bij famquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die had ik even gemist. Joh, vind het prima
Kom jij ook?![]()
Nee bedoel die OV kaartenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Pinpassen zijn wel heel ingewikkeld ja.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: