quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:47 schreef Recce het volgende:
Na deze enerverende gebeurtenis ga ik maar eens koken en eten. Tot later.
Nee.quote:
Waar?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat komt alleen weer snel tevoorschijn als mijn vader aanbelt. De rest van de mensheid kan haar gestolen worden.
Ik wil ook een mannetjes ding voor mijn naam.quote:
Hoi,wat is jouw nieuws van de dag?quote:
Ik heb patat gegeten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,wat is jouw nieuws van de dag?
Met?quote:
Dat moet je zelf doenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook een mannetjes ding voor mijn naam.
Top album.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:03 schreef mario390 het volgende:
ze zijn al bij het 1987 Album Tango In The Night
En dat rode stipje dan?Die heb jij.quote:
Mooi album, heeft lang in de lijst gestaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:03 schreef mario390 het volgende:
ze zijn al bij het 1987 Album Tango In The Night
Hoe dan?quote:
ik zie geen ding want zit mobielquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook een mannetjes ding voor mijn naam.
yep heeft ook de besten Songs Everywhere,Seven Wondersquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi album, heeft lang in de lijst gestaan.
quote:
Dat is omdat wij ingesteld hebben dat onze online-status verborgen is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jullie hebben allemaal rode stipjes.
Ach volgens de verpleegster in het ziekenhuis ben ik toch echt een jongetje. Ze zij dat ze dat zelf gezien had.quote:
Goed he offline zijn en toch postenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:09 schreef Driepink het volgende:
Dat rode stipje, is een rood rondje met een zwart kruisje erin.
Geeft aan dat je offline bent. (of offline wordt weergeven)
graag gedaan
En bedankt,dus jij bent nu offline,of wordt zo weergegeven dus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:09 schreef Driepink het volgende:
Dat rode stipje, is een rood rondje met een zwart kruisje erin.
Geeft aan dat je offline bent. (of offline wordt weergeven)
graag gedaan
Bijna iedereen wordt als offline weergeven.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed he offline zijn en toch posten
Geniaal,valt ook helemaal niet op.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Correct, laatste activeit / online = verborgen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En bedankt,dus jij bent nu offline,of wordt zo weergegeven dus.
anna Gasser is gevallenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap het nu.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Correct, laatste activeit / online = verborgen.
Kijk maar op mijn profiel
Omdat het niet uitmaakt, en dan kan er ook niemand zeikenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar waarom houden jullie het verborgen? Ik kan toch teruglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |