En het waterpistooltje begon niet te smelten? Ik zou aan het uiteinde van de loop een uitsteeksel van metaal maken en daaraan iets dat een tijdje blijft branden, denk ik.quote:
Wij praten er wel over,maar ik ga toch wel overstag en heb zelf niet veel nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met mijn ex nog nooit een discussie over geld gehad, en dat was goed, ik gaf aan wat er te besteden was.
Hou niet van gelul over geld.
Ik vind ook eigenlijk niets een lastig onderwerp, daarom zeg ik dus; zodra een onderwerp lastig wordt haak ik af, je moet overal over kunnen praten.
Ik heb eerlijk gezegd die problemen' nooit, met de kennissen/vrienden die ik heb en buiten de deur tref is alles relaxt in evenwicht, nooit een discussie over.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was vaak een bewuste strategie om niet mee te betalen.
Ja en het is best zwaar werk, wel aardige jongens altijd. Ik vind het wel fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de vertraging. Uiteindelijk is het dan toch nog nauwkeurig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk weer wel met verkeer en weer te maken...en oudjes die het allemaal niet zo goed snappen
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel direct een goede relatietest. Als je daar al niet uitkomt, kun je het vergeten.
Ik heb ook veel dingen met vuur gedaan en heb me daarbij nooit gebrand. Gewoon goed nadenken en afstand houden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben heel héél voorzichtig. No worries.
rondjes bestellen en halen ben ik nooit zo goed in omdat ik niet zo veel drink, ik ben dan ook altijd voor om de rekening gewoon te delen, ongeacht wie wat of hoeveel gezopen/gegeten heeft...dat gezeik altijdquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die renden al naar naar de wc wanneer het eerste rondje besteld moest worden?
Ben jij er ook zo eenquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook veel dingen met vuur gedaan en heb me daarbij nooit gebrand. Gewoon goed nadenken en afstand houden.
Alsof ik die nog niet had.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent aan een bong toe, geloof ik.
het komt echt steeds ter sprake, toch een heet hangijzer of zo.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit! Zo moeilijk is dat toch niet.
Maar blijkbaar toch wel aan de verhalen in het raarste online date topic
Zou ik ook prima vinden hoor, als de ander er op staat om te betalenquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
In de Engelse First Dates staan vrijwel alle mannen erop te betalen. En vrijwel alle vrouwen vinden dat best.
Inderdaad, gewoon door het aantal personen delen en niet kijken naar wie hoeveel drankjes heeft gedronken of een duurder gerecht had, ik ben eigenlijk niet anders gewend.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
rondjes bestellen en halen ben ik nooit zo goed in omdat ik niet zo veel drink, ik ben dan ook altijd voor om de rekening gewoon te delen, ongeacht wie wat of hoeveel gezopen/gegeten heeft...dat gezeik altijd
Joh, zolang ik geld of munten in mijn zak heb maak ik mij niet druk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar het beantwoordt op geen manier mijn vragen
Ik ben daar ook nooit moeilijk over.Ik geef liever dan ik krijg.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
rondjes bestellen en halen ben ik nooit zo goed in omdat ik niet zo veel drink, ik ben dan ook altijd voor om de rekening gewoon te delen, ongeacht wie wat of hoeveel gezopen/gegeten heeft...dat gezeik altijd
is mooi manquote:
Was bij mij net zo.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij praten er wel over,maar ik ga toch wel overstag en heb zelf niet veel nodig.
Daarom vind ik het wel een interessante discussie, verbazingwekkend hoeveel vrouwen eigenlijk nog willen dat de man betaald en wat voor redenen ze daarvoor hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
het komt echt steeds ter sprake, toch een heet hangijzer of zo.
Ik biedt zelf altijd aan om mee te betalen. Vind dat gewoon normaal. Maar dan zeggen ze dus in die dating topic: jaaaaaaa, vrouwen biedt het aan maar ze menen het niet en willen eigenlijk dat ie het aanbod afslaat. En als ie dat niet doet, dan worden ze boos.
Like...Wut?
Dat dus MO.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, zolang ik geld of munten in mijn zak heb maak ik mij niet druk.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, tegenwoordig niet meer zo. Ik heb geen tuin.
Het wordt toch aangeboden, dat sommige mannen daar dan iets anders achter zoeken is natuurlijk heel raar en komt misschien nog wel voort uit het oergevoel dat mannen alles moeten betalenquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
het komt echt steeds ter sprake, toch een heet hangijzer of zo.
Ik biedt zelf altijd aan om mee te betalen. Vind dat gewoon normaal. Maar dan zeggen ze dus in die dating topic: jaaaaaaa, vrouwen biedt het aan maar ze menen het niet en willen eigenlijk dat ie het aanbod afslaat. En als ie dat niet doet, dan worden ze boos.
Like...Wut?
Limburgers kan je sws niet vergelijken met Hollanders.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon door het aantal personen delen en niet kijken naar wie hoeveel drankjes heeft gedronken of een duurder gerecht had, ik ben eigenlijk niet anders gewend.
Snap er niks van.quote:
ja was ook nog eens een goedkoop ding van dun plastic. Ik verbeter me gewoon gaandewegquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
En het waterpistooltje begon niet te smelten? Ik zou aan het uiteinde van de loop een uitsteeksel van metaal maken en daaraan iets dat een tijdje blijft branden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |