Ik zie het blok tekst nu wel. Ik had het weggeklikt met het kruisje rechtsboven. De namen erin worden automatisch gegenereerd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor het eerst dat ik dit zie:
[..]
quote:
Ze hebben hier af en toe een wat al te levendige fantasie, Prisha. Ik heb nog geprobeerd om het in goede banen te leiden, maar daar is haast geen beginnen aanquote:
ya surequote:Op donderdag 17 januari 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben hier af en toe een wat al te levendige fantasie, Prisha. Ik heb nog geprobeerd om het in goede banen te leiden, maar daar is haast geen beginnen aan
oh ha nou ja veel meer is niet te vertellenquote:
Dat "in goede banen leiden" van jou kent iedereen inmiddels wel. Dat is een beetje vergelijkbaar met meehelpen met blussen bij een brand die je zelf hebt aangestoken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben hier af en toe een wat al te levendige fantasie, Prisha. Ik heb nog geprobeerd om het in goede banen te leiden, maar daar is haast geen beginnen aan
TT zegt alles in a nutshell.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ha nou ja veel meer is niet te vertellen
quote:
Ik heb nog nooit van Retje pakketje gehoordquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
Het tijdsvak voor het pakketje is al verschoven naar 19:18 - 19:48.
Ik vond het zo mooi gezegd dat ik er niet omheen kon.quote:
Ik sta altijd klaar met m'n emmertje benzine.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat "in goede banen leiden" van jou kent iedereen inmiddels wel. Dat is een beetje vergelijkbaar met meehelpen met blussen bij een brand die je zelf hebt aangestoken.
W40 doet het ook goed.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaar met m'n emmertje benzine.
Ik had ooit een buurman die zich Edje Raketje noemde.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Retje pakketje gehoord
quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
Het tijdsvak voor het pakketje is al verschoven naar 19:18 - 19:48.
Iets voor het Dating topicquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, dit is echt heel slecht![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |