Balen, gefeliciteerd kloontje!quote:
Bedanktquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:23 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Balen, gefeliciteerd kloontje!
quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Hele onterekten klakt, gebruik ze zelf ook altijd.
We hebben geen Skype geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heel ongeorganiseerd en onnodig veel werk. Gewoon skype berichtje sturen is genoeg
Juist beter. Hoef je niet te lopen, maar gewoon meteen een skype berichtje sturen + is beter, want Skype wordt automatisch gelogt en opgeslagen in de mailquote:
Hoe communiceer je dan met iemand aan de andere kant van het kantoor als je aan de telefoon bent ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:31 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
We hebben geen Skype geloof ik.
Dit niet doen De meest waardeloze uitvinding sinds koffie met melkquote:
Je krijgt die krengen ook echt elke keer als je een klant op bezoek hebt die dan een paar pakken, notitieblokken en pennen gaat uitdelen. Heb volgens mij minimaal 15 ongeopende post-it pakken in mn kastjequote:
Leg ze op je bureau als signaal.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je krijgt die krengen ook echt elke keer als je een klant op bezoek hebt die dan een paar pakken, notitieblokken en pennen gaat uitdelen. Heb volgens mij minimaal 15 ongeopende post-it pakken in mn kastje
De uitvinding was nog een ongelukje ook waarbij per ongeluk verkeerd geproduceerde lijm is gebruikt en de man op dit idee kwam. Schatrijk hiermee geworden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit niet doen De meest waardeloze uitvinding sinds koffie met melk
Niet, zeggen dat je 't moet navragen en dan weer terugbelt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe communiceer je dan met iemand aan de andere kant van het kantoor als je aan de telefoon bent ofzo?
Bij ons staat dat gewoon op het scherm van de automaatquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Post-it's zijn perfect om op de koffieautomaat te plakken als dat ding weer eens kapot is, of als de melk/suiker ervan op.
"Geen melk meer. Call is aangemeld bij Facilitaire Dienst, 09:40 uur"
Oh, zo'n bedrijfquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:15 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Niet, zeggen dat je 't moet navragen en dan weer terugbelt.
Hoe vaak heb je zoiets nou? Ik heb het in een half jaar 1(!) keer gehadquote:
Dit. Skypeje heb je binnen een paar seconden weggewerkt. Plus no trouble qua loggenquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik haat die dingen want het lijkt eindeloos. Eentje weggewerkt zie je overal nog die dingen hangen... krijg je er weer een paar bij....
Kankerop.
Meerdere keren op een dagquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zoiets nou? Ik heb het in een half jaar 1(!) keer gehad
Klantensurvuuuuuuuusquote:
Presentquote:
Boven modaalquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Present
Klantenservice/supply chain/sales
Boven modaal verdienen door 2 uurtjes per dag ff aan de telefoon te zitten waarvan je 90% van de telefoontjes de standaardzin "Daar kunnen we je helaas telefonisch niet mee helpen. Je moet daat even een mail voor sturen. Ik zal de mail dan priority status geven"
Alsof wij priority status geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |