Sunk cost fallacyquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stoppen terwijl je er bijna bent is sowieso verspilling, dus dan moet je helemaal niet beginnen.
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Stoppen is sowieso geen optie. Al kost het miljoenen. Je kan zo'n kind - dood of levend - niet in een put laten zitten.
Er is zeker wel een limiet aan hoeveel men bereid is te investeren in een reddingsactie. Nu zit de media erbovenop en speelt geld natuurlijk minder een rol, maar als ze nog een week lopen aan te klooien zonder resultaat is het ook einde oefening.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Stoppen is sowieso geen optie. Al kost het miljoenen. Je kan zo'n kind - dood of levend - niet in een put laten zitten.
Gatverdammequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Ze geven nu al aan dat het nog minimaal 2 dagen gaat duren...
Wat een wanhoop voor die ouders....
Dan is hij in ieder geval sowieso dood.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Vreselijk 😢quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Mammietje het volgende:
Alle hoop vervliegt zo wel ja.... Wat verdrietig dit.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan is hij in ieder geval sowieso dood.
Wat kan je gebeuren achter je toetsenbordjequote:Op donderdag 17 januari 2019 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Ga even bij jezelf te rade of je reactie wel zo passend is. Trieste reacties weer.
7 dagen zonder water? No way.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
volwassen mensen kunnen in theorie wel 6-7 dagen zonder water, maar of een kereltje van 2 dat ook kan? geen idee
het kan wel, het lichaam kan meer hebben dan je denkt. De max van 3 dagen zonder water is echt onzin.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
7 dagen zonder water? No way.
Ik denk eigenlijk dat het scheelt als je als slachtoffer hoop hebt.... En ik vraag me af hoeveel hoop je nog hebt als je in de situatie van die jongen zit. Waarschijnlijk heeft hij vanaf zondag al niets meer van de buitenwereld meegekregen... Hoelang hou je dat vol?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het kan wel, het lichaam kan meer hebben dan je denkt. De max van 3 dagen zonder water is echt onzin.
heb het meegemaakt (niet bij mezelf though)
Maar dat was wel een volwassen iemand.
Maar even heel simpel he: dit is dag 4. Is er dan water in de grot, waar het kind misschien van gedronken heeft? want een mens kan maar 3 a 4 dagen zonder water.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:05 schreef illusions het volgende:
Overigens gaan ze er nog wel vanuit dat het kind leeft. Een half uur geleden werd dit geschreven:
García Vidal ha insistido varias veces en que “todos los trabajos son enormemente complejos y se están realizando sin conocimiento del terreno”, lo que no solo dificulta la labor sino que obliga a cambiar casi constantemente las decisiones por la seguridad de Julen y la de los rescatadores.
Dat betekent in principe dat de werkzaamheden erg moeilijk zijn, ze deze uitvoeren zonder enige lokale kennis van het terrein en dat ze constant hun beslissingen veranderen in verband met de veiligheid van Julen en de reddingswerkers.
Nee, maar ik had wel verwacht dat er een manier zou zijn om zo'n kind te detecteren (en zien of het leeft/beweegt) met sonar of radar of infrarood of een nano-camera of weetikhetquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef miaeak het volgende:
[..]
Is rotsgrond toch?
Boor je niet zomaar even een tunnel in.
Dat denk ik niet. Want je zal ook iets met het levenloze lichaampje moeten. Tenzij de ouders aangeven het wel best te vinden, maar die kans acht ik niet heel groot.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er is zeker wel een limiet aan hoeveel men bereid is te investeren in een reddingsactie. Nu zit de media erbovenop en speelt geld natuurlijk minder een rol, maar als ze nog een week lopen aan te klooien zonder resultaat is het ook einde oefening.
Incorrect. Je kan hoogstens 4 dagen zonder drinken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
volwassen mensen kunnen in theorie wel 6-7 dagen zonder water, maar of een kereltje van 2 dat ook kan? geen idee
3.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Je kan hoogstens 4 dagen zonder drinken.
Als jij 3 minuten je adem kan inhouden, dan krijg je van mij een cadeautje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
3.
3 minuten zonder zuurstof
3 dagen zonder water
3 weken zonder voedsel.
3 weken zonder voedsel? Dat is lang.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
3.
3 minuten zonder zuurstof
3 dagen zonder water
3 weken zonder voedsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |