weet niet of ik in Kopenhagen kom..quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil een foto van de kleine zeemeermin
Huehuequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ze zelf aanleveren
[..]
ik geloof niet dat ik ooit carnaval in brabant gevierd heb, maar ik kan me bij stijve carnaval niks voorstellen
Klopt, conform het R&P SC Fresh Meat protocol.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef Mss het volgende:
Moet ik mijn SC CV schriftelijk in drievoud aanleveren ja?
Als jij het als Limbo al niet eens snapt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef TaMieke het volgende:
Wat ik laatst gelezen heb zijn er op plaatsten in Brabant ook allerlei regels en dingetjes wat betreft carnaval.
Ik snapte er de ballen van![]()
Zal wel aan mij liggen
En daarna ontgroening neem ik aan?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, conform het R&P SC Fresh Meat protocol.
Ze hadden een prins en iemand die de vrouwen bij de prins weghoudt en dan weer iemand die de vrouwen bij die ander weghoudtquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij het als Limbo al niet eens snapt.
Wat voor regels? Qua kleding enzo?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef TaMieke het volgende:
Wat ik laatst gelezen heb zijn er op plaatsten in Brabant ook allerlei regels en dingetjes wat betreft carnaval.
Zal wel aan mij liggen
Jezelf een kruikenzeiker noemen huehue.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef TaMieke het volgende:
Zal wel aan mij liggen
Vraag me nogsteeds af hoe mensen uit Eindhoven zich noemen tijdens carnaval.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jezelf een kruikenzeiker noemen huehue.
Lampegatters tochquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vraag me nogsteeds af hoe mensen uit Eindhoven zich noemen tijdens carnaval.
Lampegattersquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vraag me nogsteeds af hoe mensen uit Eindhoven zich noemen tijdens carnaval.
Ja ook. Hele dag in een boerenkiel lopen lijkt me ook niets.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze hadden een prins en iemand die de vrouwen bij de prins weghoudt en dan weer iemand die de vrouwen bij die ander weghoudt![]()
En de prins doet niets anders dan op de foto gaan met mensen....
ofzo iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |