Ja, voor hem ging het beter.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het ging wel beter in Utopia 1 onder zijn leiding. Hij heeft het lang volgehouden op die positie.
Hij was er niet blij mee.. maar als er een geitje komt wil hij dat er 2 komen, anders is tie zo eenzaam!quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zal A3 wel weer blij mee zijn als er een beest komt
Vast een rare vogel.quote:
nou deze groep dus nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, voor hem ging het beter.
Maar dit soort dingen hebben geen lang leven. Mensen worden wakker.
Ze beginnen al wakker te worden.quote:
Vraag mij af wanneer en hoe Jessie dit gaat inzetten voor zijn persoonlijk doel. Dierenvoedingfabriek voor buiten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zal A3 wel weer blij mee zijn als er een beest komt
Dan heb jij niet goed geluisterdquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze noemt hem een jankerd omdat hij zegt dat ze trots op haar is omdat zij gestraat heeft
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:48 schreef Kannietmissen het volgende:
[..]
Die achterbakse op bed rokende zielepiet? Daar gaat mijn stem nóóit heen.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: Ik heb utopia 1 uitgespeeld
Juist, en dan zeggen dat hij Utopia uitgespeeld heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Werd hem te heet onder zijn voeten......
Wat een naar mannetje is dat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jens janken om overdracht van financiën, je voorganger moest ze van de straat oprapen dus zeik niet
niet alleen jessie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:09 schreef Mylene het volgende:
Ik stem helemaal niet op deze vieze lui en al helemaal niet op zo'n luie achterbakse hond als Jessie, veel geschreeuw en weinig wol![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:09 schreef Mylene het volgende:
Ik stem helemaal niet op deze vieze lui en al helemaal niet op zo'n luie achterbakse hond als Jessie, veel geschreeuw en weinig wol![]()
![]()
![]()
.
En lui is hij zeker niet. Voorlopig is Jessie de enige die ik nog nooit overdag in bed heb zien liggen.quote:
Die is de grootste en trekt anderen die uit hetzelfde hout gesneden zijn, met hem mee.quote:
Jij bent zijn grootste fanquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
Hoppaaaaaaa wie is er nummer 1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
O jawel. Maar, als je overal de vinger in de pap wil hebben, moet je wel iedereen in de gaten houden en opjutten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En lui is hij zeker niet. Voorlopig is Jessie de enige die ik nog nooit overdag in bed heb zien liggen.
Ja, daarom staat hij al weken op de eerste plaatsquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij bent zijn grootste fan
geen last van draag ze nog steedsquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die best ook een sopje kunnen gebruiken
(Ik gooide me nep uggs of de echte 1 x in de zoveel tijd in de wasmachine, want je krijgt ontiegelijke zweet poten in die dingen waardoor ze gaan meuren like hell)
In het land der blinden ......quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daarom staat hij al weken op de eerste plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |