Dat hoofd van Hiskequote:Op woensdag 16 januari 2019 11:36 schreef Dotteke het volgende:
His heeft iets geregeld, of gaat iets regelen, maar Jens is het er niet mee eens. Heeft nu geen prioriteit al is het maar 100 euro,
Dan komt binnen en die noteert dat Chris , His en Jens hand in hand zitten achter de pc
[ afbeelding ]
die best ook een sopje kunnen gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat zullen we over Merel zeggen?
Nijlpaard heeft zwarte sjaal om der nek zodat je haar dubbele onderkin niet ziet.
Ze heeft der smetliezen in een legging weten te vrotten en loopt rond op afgetrapte nep ugs.
Dat is ook niet slim om t voor een evenement te doenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wil Hiske dus voor een evenement een workshop regelen. En jens houdt dat tegen.
Ja, ze was hevig verontwaardigd dat zag je aan haar gezicht.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hoofd van HiskeEen workshop op de dag van een evenement. 10.00 ochtends en dan ook nog met kosten. Ik geef Jens gelijk dat dat niet kan.
Niet zo streng punk, het was maar een voorbeeld en geen 3 topics lang. Dankquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar goed, laten we de vergelijkingen maar een beetje achterwege.
Lol, we praten naast elkaar heen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in leuke kleding kunnen betrappen.
beschamen was dat.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zielige Tranny nog steeds onderaan.
Ik heb gisteren haar 'spreekbeurt' over haar depressie gekeken. Man man.
En zo niet Frannysquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beschamen was dat.....
wel heel netjes opgelezen
Snap ik, zie DM.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet zo streng punk, het was maar een voorbeeld en geen 3 topics lang. Dank
Die achterbakse op bed rokende zielepiet? Daar gaat mijn stem nóóit heen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik snel op MIke gestemd, dus cossers die Jes niet moeten stem om Mike
is er nog plek voor een schuurtje/stal met wei dan op het terreinquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou snap ik het neukshowtje dat Lotus en Mike vannacht weggaven, cadeautje diertjes
Wat zijn die aan het doen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Echte mannen aan het werk.
[ afbeelding ]
Stelt mij triest, maar that's the way of the world.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:32 schreef Angelique61 het volgende:
Ongelooflijk dat Jessy nog steeds op 1 staat
Ga ik doen. Hij volgt in ieder geval niet slaafs.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik snel op MIke gestemd, dus cossers die Jes niet moeten stem om Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |