Sowieso kijken er steeds minder mensen tv. En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet dat ik er ooit naar keek maar zij is/was natuurlijk wel het kijkcijfer kanon
dat hele tv land is al een tijd toe aan een grote schoonmaak, publieke omroep helemaalquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die nog op tv? Dacht dat die tegenwoordig alleen tijdschriften enzo maakte
Beter gewoon tv helemaal opzeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hele tv land is al een tijd toe aan een grote schoonmaak, publieke omroep helemaal
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het niet meer rendabel is of er iig iets gaat veranderenquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hele tv land is al een tijd toe aan een grote schoonmaak, publieke omroep helemaal
ze hebben ook weinig te bieden, ik ben alleen geïnteresseerd in goeie series/films en (top)sport, dat eerste kijk je natuurlijk veel makkelijker wanneer het je zelf uitkomt, sport moet ik wel live zien, voor voetbal wil ik nog wel betalen maar voor de rest nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het niet meer rendabel is of er iig iets gaat veranderen
Zou zelf echt nooit betalen voor tv abonnement
Zit bij Ziggy die hebben niet eens een internet only. Dus veel mensen hebben het min of meer noodgedwongen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het niet meer rendabel is of er iig iets gaat veranderen
Zou zelf echt nooit betalen voor tv abonnement
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bij Ziggy die hebben niet eens een internet only. Dus veel mensen hebben het min of meer noodgedwongen.
JE VERWACHT HET NIET.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groot nieuws uit showland: Linda de Mol stapt over van RTL naar SBS
wat een eikelsquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bij Ziggy die hebben niet eens een internet only. Dus veel mensen hebben het min of meer noodgedwongen.
Weet niet of je het uit kan zetten maar je betaalt volgens mij toch altijd een vaste prijs voor een pakket.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
wat een eikels
maar weet je het zeker? Op de site kan ik het wel uitzetten bij kiezen welk abonnement je wil
dacht het ook, al wordt het voor mij wel weer tijd om te klagen, dan krijg je weer een betere aanbieding oftewel kom je erachter dat je al een maand of 6 meer betaalt dan een anderquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of je het uit kan zetten maar je betaalt volgens mij toch altijd een vaste prijs voor een pakket.
Kloptquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dacht het ook, al wordt het voor mij wel weer tijd om te klagen, dan krijg je weer een betere aanbieding oftewel kom je erachter dat je al een maand of 6 meer betaalt dan een ander
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of je het uit kan zetten maar je betaalt volgens mij toch altijd een vaste prijs voor een pakket.
Wie?quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:45 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje (rip) geloofde mij niet dat het zo werkt
Chill.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
tientje per maand
Hoezo hadquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat![]()
Ik had je tweet geliket en geretweet!
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat![]()
Ik had je tweet geliket en geretweet!
Een bijzondere uitglijder maak je weer ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
In het Feyenoord-topic heb ik een gebruiker geholpen
Mensen zitten verbeteren en dan zelf ook keihard de fout in gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bijzondere uitglijder maak je weer ja.
Seth MacFarlanequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/film/56(...)ppen-meer-maken.html
Stinkhomo's.
Ik stond, ik zat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen zitten verbeteren en dan zelf ook keihard de fout in gaan.
Pijnlijk
Ja eens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Seth MacFarlaneWat een flikker
?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
Lenny gaat er met gestrekt been in in het Feyenoord topic.
hij was ook gewoon te laatquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn opmerking in het nieuwe topic is weggemoffeld door een blauwe.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Nee, Onlo blijkbaar
Mijn reactie was ook opeens weg. (lol)
was gister nog op het nieuws.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net de eerste mug van het jaar gespot. Wat is dit dan? Het is januari.
Ik kijk geen nieuws. Wat is er aan de hand? Het vriest toch 's nachts? Wat doen die beesten hier?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was gister nog op het nieuws.
Er is een soort die tijdens de winter gewoon vrolijk doorvliegt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk geen nieuws. Wat is er aan de hand? Het vriest toch 's nachts? Wat doen die beesten hier?
Moet hij wetenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een soort die tijdens de winter gewoon vrolijk doorvliegt.
Juist ja, hier. Laten we de clubtopics niet vervuilen met onze bagger.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
Zelf bijdehand iemand verbeteren en dat hier trots verkondigen, maar als jouw fout dan verbeterd wordt mod je het weg.
Moet kunnen.
https://www.nu.nl/overig/(...)last-van-muggen.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk geen nieuws. Wat is er aan de hand? Het vriest toch 's nachts? Wat doen die beesten hier?
Klote winter.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een soort die tijdens de winter gewoon vrolijk doorvliegt.
Mod kunnenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
Zelf bijdehand iemand verbeteren en dat hier trots verkondigen, maar als jouw fout dan verbeterd wordt mod je het weg.
Moet kunnen.
Ja, al heb ik dat nog liever dan regen en grijs gedoe.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens
Vanaf vrijdag mogelijk sneeuw en langere periode koud.
Dat zeg ik, daar begon je zelf mee met je schijtlollige verbeteringen en het feit dat je dat hier in de sc trots als een hond met zeven staarten kwam vertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist ja, hier. Laten we de clubtopics niet vervuilen met onze bagger.
Nou.. liever lentequote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, al heb ik dat nog liever dan regen en grijs gedoe.
Zal je zien dat de helft straks wordt afgelast vanwege sneeuwvalquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oprotten met die winter, voetbal begint weer.
Wij beginnen zelf ook weer, en ik haat het altijd als de competitie scheef loopt qua gespeelde wedstrijden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal je zien dat de helft straks wordt afgelast vanwege sneeuwval
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
Hopelijk dit jaar eredivisievoetbal met kerst en nieuwjaarsdag.
Lekker man.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
zal niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
'met name rond Den Haag, Breda, en Amsterdam en op de grens tussen Gelderland en Overijssel'quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/overig/(...)last-van-muggen.html
Dan zou ik echt viesmad zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
'met name rond Den Haag, Breda, en Amsterdam en op de grens tussen Gelderland en Overijssel'
Wel godverdomme, ze zijn buiten dit gebied getreden.
Ellende vanuit Breda, je verwacht het niet.
Best zonde.quote:
sowquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je met kermit de hele tijd?
[ afbeelding ]
Begint achterlijk vroeg ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou ik echt viesmad zijn.
De competitie begint komend seizoen wel redelijk vroeg toch? Dat vind ik dan wel weer prima. Lekker in de zon naar het stadion.
Is hij nou onderweg naar Breda op z’n step?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je met kermit de hele tijd?
[ afbeelding ]
Ik ga toch niet in de zomer op vakantie. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Begint achterlijk vroeg ja.
Lekker weer halflege stadions genot.
2-4 Augustus ja. KK divisie een week later.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou ik echt viesmad zijn.
De competitie begint komend seizoen wel redelijk vroeg toch? Dat vind ik dan wel weer prima. Lekker in de zon naar het stadion.
Niet zo ver, rij stond tot aan Tilburg.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is hij nou onderweg naar Breda op z’n step?
wel met je eens hoor maar ze zullen wel weer wat verzinnen waarom het niet kan, ik snap zo'n winterstop ook niet zo en transfers in die periode nog minderquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Best zonde.
Als de normale mensen vrij zijn moet de entertainment-industrie eigenlijk overuren draaien.
Was een paar jaar geleden ook een groot succes.
Word dat ieder jaar vroeger ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Begint achterlijk vroeg ja.
Lekker weer halflege stadions genot.
Hopen op thuis en een klote tegenstander dan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2-4 Augustus ja. KK divisie een week later.
Eens maar dan moeten ze eerst beginnen met de scholen aanpakken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de zomer op vakantie. Zouden meer mensen moeten doen.
Minder midweekse speelrondes, voordeel voor ploegen die Europese voorrondes spelen en het EK is volgend jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Word dat ieder jaar vroeger ofzo
zo gaan ze straks in juli alweer beginnen man
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo ver, rij stond tot aan Tilburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke competitie?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op thuis en een klote tegenstander dan.
Is Nederland nou gekwalificeerd voor het EK?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minder midweekse speelrondes, voordeel voor ploegen die Europese voorrondes spelen en het EK is volgend jaar.
Wordquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Word dat ieder jaar vroeger ofzo
zo gaan ze straks in juli alweer beginnen man
Nee, ze zitten in een poule met o.a. Duitsland wederom. Maar ze moeten wel heel erg hun best doen om het te missen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Nederland nou gekwalificeerd voor het EK?
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij spelen volgend jaar gewoon Eredivisie.
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.
Als we Armenteros terug krijgen valt dat allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.
oh niet echt de poule des doods deze keerquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Nederlands Elftal is tijdens de EK-kwalificatie ingedeeld met Duitsland, Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland. De nummers 1 en 2 uit deze groep kwalificeren zich voor het EK 2020.
Mocht Oranje niet bij de nummers 1 en 2 zitten, dan heeft het Nederlands Elftal alsnog een kans op kwalificatie middels de Nations League play-offs.
Ik zou voor dat geld eigenlijk geen betere spits weten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.
Echt zo'n Van Geel aankoop.
Daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.
Echt zo'n Van Geel aankoop.
Waar speelt die eigenlijk, België?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we Armenteros terug krijgen valt dat allemaal wel mee.
Als je met dit elftal degradeert, dan gaat er echt iets gruwelijk mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |