2-4 Augustus ja. KK divisie een week later.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou ik echt viesmad zijn.
De competitie begint komend seizoen wel redelijk vroeg toch? Dat vind ik dan wel weer prima. Lekker in de zon naar het stadion.
Niet zo ver, rij stond tot aan Tilburg.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is hij nou onderweg naar Breda op z’n step?
wel met je eens hoor maar ze zullen wel weer wat verzinnen waarom het niet kan, ik snap zo'n winterstop ook niet zo en transfers in die periode nog minderquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Best zonde.
Als de normale mensen vrij zijn moet de entertainment-industrie eigenlijk overuren draaien.
Was een paar jaar geleden ook een groot succes.
Word dat ieder jaar vroeger ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Begint achterlijk vroeg ja.
Lekker weer halflege stadions genot.
Hopen op thuis en een klote tegenstander dan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2-4 Augustus ja. KK divisie een week later.
Eens maar dan moeten ze eerst beginnen met de scholen aanpakken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de zomer op vakantie. Zouden meer mensen moeten doen.
Minder midweekse speelrondes, voordeel voor ploegen die Europese voorrondes spelen en het EK is volgend jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Word dat ieder jaar vroeger ofzo
zo gaan ze straks in juli alweer beginnen man
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo ver, rij stond tot aan Tilburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke competitie?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op thuis en een klote tegenstander dan.
Is Nederland nou gekwalificeerd voor het EK?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minder midweekse speelrondes, voordeel voor ploegen die Europese voorrondes spelen en het EK is volgend jaar.
Wordquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Word dat ieder jaar vroeger ofzo
zo gaan ze straks in juli alweer beginnen man
Nee, ze zitten in een poule met o.a. Duitsland wederom. Maar ze moeten wel heel erg hun best doen om het te missen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Nederland nou gekwalificeerd voor het EK?
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij spelen volgend jaar gewoon Eredivisie.
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.
Als we Armenteros terug krijgen valt dat allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel een stuk minder zonder Sol.
oh niet echt de poule des doods deze keerquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Nederlands Elftal is tijdens de EK-kwalificatie ingedeeld met Duitsland, Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland. De nummers 1 en 2 uit deze groep kwalificeren zich voor het EK 2020.
Mocht Oranje niet bij de nummers 1 en 2 zitten, dan heeft het Nederlands Elftal alsnog een kans op kwalificatie middels de Nations League play-offs.
Ik zou voor dat geld eigenlijk geen betere spits weten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.
Echt zo'n Van Geel aankoop.
Daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Allang blij dat hij niet naar Feyenoord is gekomen.
Echt zo'n Van Geel aankoop.
Waar speelt die eigenlijk, België?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we Armenteros terug krijgen valt dat allemaal wel mee.
Als je met dit elftal degradeert, dan gaat er echt iets gruwelijk mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |