quote:Kijk, of je het met de inhoud eens bent is iets anders..
Op vrijdag 3 januari 2003 22:23 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Schwung wel, maar ik luister inhoudelijk.
Populistisch in een ander woord.
J.
quote:Het is altijd goed om meningen van anderen te horen. Het hoeft niet direct te betekenen dat mijn standpunten ook veranderen.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:23 schreef Sniper het volgende:
Leuk dat iedereen hier zijn eigen favoriet weer als "winnaar" (danwel minst zware verliezer) ziet (zoals gebruikelijk ook).Denk niet dat dit "debat" enige verschuiving van voorkeuren te weeg gaat brengen.
quote:Ik vind Zalm een beetje onzichtbaar, maar misschien heb ik eerdere goede statements gemist
Op vrijdag 3 januari 2003 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kijk, of je het met de inhoud eens bent is iets anders..
Het ging mij om de manier waarop ze deelnemen aan het debat..
Alleen Bakellende en Marijnissen doen "echt" mee.
quote:Ok, agree.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kijk, of je het met de inhoud eens bent is iets anders..
Het ging mij om de manier waarop ze deelnemen aan het debat..
Alleen Bakellende en Marijnissen doen "echt" mee.
J.
quote:Volgens mij hoorde ik Frits Wester net zeggen dat de uitzending wel op Internet komt te staan na afloop, weet niet of het klopt.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:26 schreef Aernout het volgende:
Is er niet ergens een videostream op internet?
Ik wil het ook zien!
Winnaar: Zalm
2e: Balkenende
3e: Marijnissen
4e: Bos
(dus 2 en 3 andersom vergeleken met 't 1e reclameblok, naar mijn mening)
quote:Ik probeer niet als partijpolitieke man te kijken en probeer objectief te kijken naar inhoud en presentatie.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:23 schreef Sniper het volgende:
Leuk dat iedereen hier zijn eigen favoriet weer als "winnaar" (danwel minst zware verliezer) ziet (zoals gebruikelijk ook).Denk niet dat dit "debat" enige verschuiving van voorkeuren te weeg gaat brengen.
Tussenstand tot nu toe:
Marijnisse: fel en inhoudelijk.
Bos:te netjes en te soft en te weinig concreet.
Balkenende:draaikont.
Zalm:probeert streng over te komen, maar scoort niet.
Frits Wester: bedroevend slecht.
quote:Sja..Ik probeerde alleen wat duidelijker voor je te zijn aangezien je mij niet echt begreep..Ik was toch echt duidelijk genoeg hoor.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:25 schreef djdano het volgende:[..]
Debatteren is niet jou sterkste punt he.......?
Schelden, onmacht......
Het gaat om de manier van debatteren, daarin is Marijnissen irritant.
quote:Zit jij naar hetzelfde debat te kijken??
Op vrijdag 3 januari 2003 22:28 schreef HeinsPim het volgende:
Tussenstand 2e reclameblok - Mijn mening:Winnaar: Zalm
2e: Balkenende
3e: Marijnissen
4e: Bos(dus 2 en 3 andersom vergeleken met 't 1e reclameblok, naar mijn mening)
quote:Zit jij naar hetzelfde debat te kijken???
Op vrijdag 3 januari 2003 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Jan M is duidelijk de dikke winnaar in dit debat!Hij lult ze allemaal redelijk onder de tafel!
Is het nog steeds een debat dan? Dit is een chaotisch zooitje dat loopt te schreeuwen over een onduidelijke stelling van frits wester.
Net zoals het vorige rtl4 lijsttrekkers debat is het weer een fiasco wat mij betreft
quote:Ik vind hem alleen niet realistisch genoeg.
Jan M is duidelijk de dikke winnaar in dit debat!Hij lult ze allemaal redelijk onder de tafel!
quote:Zit jij een debat van Jan M. met emile ratelband en winnie de jong te kijken ofzo?
quote:Ik heb idd net de televisie aangezet en vind dat ze nogal vaak door elkaar heen praten, bang dat hun standpunten niet aan bod komen. Het is alleen wel erg slecht te volgen zo, zeker met dat klapvee erbij
Op vrijdag 3 januari 2003 22:30 schreef erikh het volgende:
Frits Wester: ' het debat wordt even onderbroken'Is het nog steeds een debat dan? Dit is een chaotisch zooitje dat loopt te schreeuwen over een onduidelijke stelling van frits wester.
Net zoals het vorige rtl4 lijsttrekkers debat is het weer een fiasco wat mij betreft
Met het debat over normen en waarden vond ik Balkenende het sterkst en Bos het minst goed, die begon over redelijk futiele dingen als zwart rijden. Het VVD-standpunt is op dit punt te verwaarlozen. Marijnissen was redelijk.
Heel erg goed van Bos dat hij Balkenende pakte op zijn zgn. gezinspolitiek, waar inkomenseisen voor huwelijken niks mee te maken heeft. Marijnissen pakte Zalm dan weer goed op het Nederland is vol-gebeuren.
Bos, Balkenende en Marijnissen gaan alledrie redelijk gelijk op, Zalm doet het niet goed. (heeft niks te maken met mijn politieke voorkeur)
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 03-01-2003 22:32]
quote:Maar toch,
Op vrijdag 3 januari 2003 22:27 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Ok, agree.
J.
Het is zo makkelijk om te aggeren om tegen te zijn.
Ik wil meningen horen omtrent de onderwerpen die aan de orde zijn. Jantje M. & Bos antwoordden op vragen met het aan de orde stellen van een ander probleem en hun richtlijnen omtrent dat te geven. Zeer onoverzichtelijk en Frits. W. kan dat niet sturen.
Kop noch staart discussie tot dusver derhalve.
J.
quote:Dat mag hij toch vinden? Al gaat het om de partijprogramma's, ik vind Marijnissen ook zeer irritant overkomen. Hij speelt het kindje dat een lange tijd heeft staan kijken langs de zijlijn en nu zelf mag voetballen en dus wel eventjes weet hoe het allemaal werkt.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zit jij naar hetzelfde debat te kijken??
quote:Komt dat Jan M ook alle kansen krijgt van die kale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |