Nou we gaan de woensdag halen denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Over sterven gesproken, hoe gaat het met de horrorgriep des doods?
Nog 20 minuutjes dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou we gaan de woensdag halen denk ik
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog 20 minuutjes dat moet wel lukken
bzn shamingquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen goede smiley met een shotgun vinden.
#goalsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Anders sterf ik met de Banjo man op
"Oui mon amour! Ram-pan-pa-pajaa!"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sterf zowat als ik zo hoog moet zingen
Ik zit mobiel en ik zie eigenlijk nu pas dat als ik op de ‘ druk, er meerdere apostrof-achtigen verschijnenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe typ je die ‘ eigenlijk? Ik gebruik altijd een '.
ma petite fleur zegtie hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Oui mon amour! Ram-pan-pa-pajaa!"
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Dit singeltje had ik ooit. Volgens mij de eerste die ik ooit had. Toen ging het al mis vrees ik![]()
Ik vond 'm goed hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ik zie eigenlijk nu pas dat als ik op de ‘ druk, er meerdere apostrof-achtigen verschijnenDus heb altijd gewoon ‘ gebruikt. Jezus nu moet ik gaan naaaadenken over welke goed is in welke situatie.
FOK!en op een mobiel is echt ontzettend irritant of ik ben gewoon onhandig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ik zie eigenlijk nu pas dat als ik op de ‘ druk, er meerdere apostrof-achtigen verschijnenDus heb altijd gewoon ‘ gebruikt. Jezus nu moet ik gaan naaaadenken over welke goed is in welke situatie.
I took ma guitarquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Dit singeltje had ik ooit. Volgens mij de eerste die ik ooit had. Toen ging het al mis vrees ik![]()
Tja, ik kan dit enorm tegen je gebruiken. Je hebt je dat toch wel gerealiseerd, hč?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Mwah geen last van meestalquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
FOK!en op een mobiel is echt ontzettend irritant of ik ben gewoon onhandig.
Kut.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik kan dit enorm tegen je gebruiken. Je hebt je dat toch wel gerealiseerd, hč?
heel nobelquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben heel fluïde als het gaat om apostrofgebruik.
geen last vanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
fok op mobiel is kut allemaal veels te klein
Eerst zegt zij bla bla amour en daarna hij bla bla fleur.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jan toch? Want Anny is de fleuriste du marché
Ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst zegt zij bla bla amour en daarna hij bla bla fleur.
Man, man, man! Dan ben je nog relatief goed terechtgekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Dus eigenlijk wil je hele andere dingen typen dan wij hier van je lezen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik typ meestal de verkeerde letter
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weeeee alllllll know him as the oooooooooolddddd calahaaaaaaannnnnnnnnnn
Jouw interpunctie is wel heel magertjes. Misschien moeten we het daar eens over hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik doe echt geen catastrofe's of shit op een mobiel hoor sla ff door of zo
ik snap t niet meerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over hem en toen kwam jij met dit:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |