Doe mij maarquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg benieuwd wat ze gaan kosten. Allemaal zeer bruikbaar.
Naast deze komen er nog 6 in sbc's en objectives geloof ik
Die Vinicius Junior is beter dan het grootste gedeelte van de icons. Vind dat toch allemaal wat te overdreven. Maargoed, dit levert EA weer enorm veel geld op.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Doe mij maar
Vincinius junior, Alexander arnold
Ja, ben benieuwd hoe die gaat spelen, goedkopere versie van neymar? of duurder?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Vinicius Junior is beter dan het grootste gedeelte van de icons. Vind dat toch allemaal wat te overdreven. Maargoed, dit levert EA weer enorm veel geld op.
heeft nog veel betere stats dan de normale Neymar: https://www.futhead.com/compare/citp19080y19citp486y19/quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe die gaat spelen, goedkopere versie van neymar? of duurder?
Geen Lozanoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg benieuwd wat ze gaan kosten. Allemaal zeer bruikbaar.
Naast deze komen er nog 6 in sbc's en objectives geloof ik
Kan nog bij die 6 sbc's/objectives zitten. Denk een aardige kans, want Lozano is wel een populaire speler op FUT.quote:
Dit ja.quote:
'EA needs to be fucking stopped, they're out to ruin this game in any way possible. Before Fifa 16 the only non performance based special cards were Futties, now we get 90+ rated cards for players who are lactose intolerant. Everyone has a 88+ rated team right now killing the game's fun and sense of progress draining every bit of point and fun of this game year by year and we just keep letting them do it.'quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:21 schreef SoldMayor het volgende:
Man man wat een kaarten. Gewoon nieuwe icons zijn het.
Enige reden is papa K. Walgelijk.quote:
Deze kaarten slaan inderdaad echt helemaal nergens op. Het zou mij niets verbazen als EA het aantal coins wat de gemiddelde speler bij elkaar speelt verkeerd heeft ingeschat en dat het veel hoger ligt dan ze verwacht hadden. Daardoor heeft iedere gemiddelde speler nu een ziek team met icons/Ronaldo/Messi/Neymar/Pogba etc, waardoor ze met dit soort idiote oplossingen komen om mensen het idee te geven dat ze niet iedere WL wedstrijd tegen hetzelfde team spelen. Nu krijg je mensen die met De Ligt-Van Dijk gaan spelen ipv Varane-Ramos, of Vinicius ipv Neymar enz.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'EA needs to be fucking stopped, they're out to ruin this game in any way possible. Before Fifa 16 the only non performance based special cards were Futties, now we get 90+ rated cards for players who are lactose intolerant. Everyone has a 88+ rated team right now killing the game's fun and sense of progress draining every bit of point and fun of this game year by year and we just keep letting them do it.'
Kan me hier wel in vinden. Er is geen drol meer aan.
of we leveren gewoon kritiek op een spel dat zoveel beter kan dan dat momenteel het geval is, maar nee wij zijn allemaal klagers die hun mond moeten houden als we niks positiefs hebben te zeggen over dit spelquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of misschien een heel gek idee maar willen ze weer een leuke promo erin gooien. Altijd dat negatieve gezever.
Werk jij voor EA ofzo? Volgens mij ben jij de enige ter wereld die echt positief is over dit spel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of misschien een heel gek idee maar willen ze weer een leuke promo erin gooien. Altijd dat negatieve gezever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |