Zelf vind ik hem eerder een mix tussen Blanche en Michael Schulte...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:24 schreef Wuwwa het volgende:
Als ik de juiste persoon op youtube heb gezien, is het vergelijkbaar met Loic Nottet, maar dan met een nog hoger stemmetje en minder uitstraling. Met een goed lied is dat bijzonder, maar ben er zelf geen fan van.
Is Elliott met twee ellen en twee tees z'n artiestennaam? Want op Insta heet ie gewoon Eliot Vassamillet en op Twitter ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef iBenny het volgende:
Hij komt uit 2000... Ik begin me oud te voelen
Is dat wel echt dezelfde?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef iBenny het volgende:
Hij komt uit 2000... Ik begin me oud te voelen
Nu ga ik twijfelen. Dit is wel wat op Youtube nar boven kwam. Ik ken m verder ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Elliott met twee ellen en twee tees z'n artiestennaam? Want op Insta heet ie gewoon Eliot Vassamillet en op Twitter ook.
Verwarrend
Oh echt heel verwarrendquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Dit is wel wat op Youtube nar boven kwam. Ik ken m verder ook niet
Ja, dat is 'm
Ik heb een video gezien van z'n live show in The Voice en dat was vrij slecht (hij lag er ook na één ronde uit) maar als ze hem kiezen heb ik er wel vertrouwen in dat ie dus beter kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is te hopen dat hij beter zingt dan dat ik net gehoord heb. Vind het niet om aan te horen.
Ik zag net een fragment van hem uit the Voice tijdens de battles en daar vind ik hem dan wel weer best ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een video gezien van z'n live show in The Voice en dat was vrij slecht (hij lag er ook na één ronde uit) maar als ze hem kiezen heb ik er wel vertrouwen in dat ie dus beter kan.
Wat weten die Belgen dat toch altijd mooi te vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:28 schreef Greys het volgende:
https://songfestival.be/l(...)stival-2019-wake-up/
Wake Up lijkt dus idd de titel te zijn. Vonden ze ook in de broncode oid van de officiële website van Eliot.
Niet dat hij er iets van snaptquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
Zo. Wel zo sociaal van ons, toch?
[ afbeelding ]
Je kunt bij elke tweet op 'vertaal tweet' klikken direct onder de tekst, dus zelfs als ie buurman niet snapt komt dat goed. (Succes snapt ie wel, gok ikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet dat hij er iets van snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |