abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184408367
Ondanks dat ik druk aan het daten ben, laat ik honden in mijn vrije tijd
voor een zakcentje uit.

Gister deed een super leuke chick de deur open om de hond mij te overhandigen
Nu wil ik voorstellen om samen haar hond de volgende keer uit te laten.
Is dit ongepast om te vragen?
  Forum Admin maandag 14 januari 2019 @ 23:48:36 #2
35723 crew  GGMM
pi_184408398
Dat je ondanks dat daten toch nog tijd hebt om honden uit te laten zeg.

Hoe kan het.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184408646
Zij huurt iemand in om de hond uit te laten, die haar vervolgens vraagt of ze mee gaat de hond uitlaten.

Ik denk dat je beter kan proberen een praatje aan te knopen als je de hond haalt op terug brengt. Als dat klikt vragen of ze zin heeft in een drankje of om een keer af te spreken
pi_184408819
Als ze tijd zou hebben om de hond uit te laten zou ze jou niet inhuren om de hond uit te laten hè.. 8)7
pi_184408852
Je verhaal klinkt nu als:

Ik moest voor een leuke dame haar computer repareren. Ik wil de volgende keer voorstellen om samen haar computer te repareren. Bovenstaande adviezen lijken me beter :).
pi_184409030
Probeert u eens een wat langer gesprekje aan te knopen met de schone deerne, bij gelach ende geflirt trekt u daaropvolgend de zogenaamde stoute schoenen aan waarbij u vraagt om het 10 cijferige nummercode van het mobiele telefoonapparaat van de desbetreffende schone deerne. Geeft zij u dit nummer dan spreekt u van een kleine succes. Gebruik dit nummer vervolgens om elkaar beter te leren kennen via het digitale brievencentrum genaamd Whatsapp, als dat alles soepel verloopt spreekt u met elkaar af in de fysieke wereld. Als u dit alles goed doorloopt is de kans hoog dat u samen de hond zult gaan uitlaten.

Laat even weten hoe het gegaan is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184409244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:
als dat alles soepel verloopt spreekt u met elkaar af in de fysieke wereld. Als u dit alles goed doorloopt is de kans hoog dat u sa
Ik moest lachen.
pi_184409271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef ludovico het volgende:
Probeert u eens een wat langer gesprekje aan te knopen met de schone deerne, bij gelach ende geflirt trekt u daaropvolgend de zogenaamde stoute schoenen aan waarbij u vraagt om het 10 cijferige nummercode van het mobiele telefoonapparaat van de desbetreffende schone deerne. Geeft zij u dit nummer dan spreekt u van een kleine succes. Gebruik dit nummer vervolgens om elkaar beter te leren kennen via het digitale brievencentrum genaamd Whatsapp, als dat alles soepel verloopt spreekt u met elkaar af in de fysieke wereld. Als u dit alles goed doorloopt is de kans hoog dat u samen de hond zult gaan uitlaten.

Laat even weten hoe het gegaan is.
of hij probeert m gwn erin te prammen he..
Lachen joh.
pi_184409278
maar beter gesprek aanknopen TS.
Lachen joh.
pi_184410278
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Is dit ongepast om te vragen?
Ja

Verder wat weet je uberhaupt over dat meisje? Over het algemeen is het wel handig dat er iets bind voor een relatie, een hond is daarvoor een beetje matig.

Aan de andere kant is niet geschoten natuurlijk altijd mis, maar ik zou me toch maar iets beter voorbereiden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184411580
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ondanks dat ik druk aan het daten ben, laat ik honden in mijn vrije tijd
voor een zakcentje uit.

Gister deed een super leuke chick de deur open om de hond mij te overhandigen
Nu wil ik voorstellen om samen haar hond de volgende keer uit te laten.
Is dit ongepast om te vragen?
Behoorlijk onprofessioneel, ik neem aan dat je prijzen er ook naar zijn.
pi_184411628
Niet doen. Enorm onprofessioneel.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:17:15 #13
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184411739
Kun je de hond niet daten? Weer eens wat anders
"Hoka Hey!"
pi_184411924
Ik zou vragen of je de volgende keer ook haar poes uit mag laten ;)
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:34:55 #15
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184411976
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik zou vragen of je de volgende keer ook haar poes uit mag laten ;)
_O-
"Hoka Hey!"
pi_184414273
Vraag of zij jouw hond een keer uit wil laten.
pi_184472188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:13 schreef Jardis het volgende:
Je verhaal klinkt nu als:

Ik moest voor een leuke dame haar computer repareren. Ik wil de volgende keer voorstellen om samen haar computer te repareren. Bovenstaande adviezen lijken me beter :).
Nee, zo klinkt het niet. Dat is iets heel anders.
Het verschil tussen tijd hebben en iets kunnen.
pi_184484139
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:43 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Nee, zo klinkt het niet. Dat is iets heel anders.
Het verschil tussen tijd hebben en iets kunnen.
Lol, moest lachen, dank je :P
pi_184484458
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:00 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Behoorlijk onprofessioneel, ik neem aan dat je prijzen er ook naar zijn.
Heb jij een relatie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 19 januari 2019 @ 00:19:34 #20
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184484838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:06 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet doen. Enorm onprofessioneel.
Hij laat honden uit in z'n vrije tijd voor een zakcentje.

Ik denk niet dat de hondenbezitters echt hele hoge verwachtingen hebben verder, naast dat hij de hond op een normale manier uitlaat.
pi_184486083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:19 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij laat honden uit in z'n vrije tijd voor een zakcentje.

Ik denk niet dat de hondenbezitters echt hele hoge verwachtingen hebben verder, naast dat hij de hond op een normale manier uitlaat.
Maar hij doet het wel voor mensen die hij dus helemaal niet kent. Dan is het nog steeds even onprofessioneel/ongepast om iemand zomaar uit te vragen.

Ik denk dat het handiger is om gewoon een praatje met haar aan te knopen bij het ophalen dan wel terugbrengen en als dat een aantal keer soepel gaat, dat als aanleiding nemen om verdere stappen te ondernemen.
pi_184495088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 05:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ja

Verder wat weet je uberhaupt over dat meisje? Over het algemeen is het wel handig dat er iets bind voor een relatie, een hond is daarvoor een beetje matig.

Aan de andere kant is niet geschoten natuurlijk altijd mis, maar ik zou me toch maar iets beter voorbereiden.
Hij heeft haar telefoonnummer en naam. De naam van haar hond. Weet waar ze woont. Wat moet je nog meer weten ;)
pi_184495512
Ontvoer de hond:

Laat iemand anders (voor een kratje bier ofzo) de hond kidnappen als ie bijvoorbeeld in de tuin is. Houd de hond dan bij je thuis en verzorg hem goed.

Bel haar/hen dan (niet te snel, na 1.5 dag ofzo) op om effe te vragen of je het tijdstip van ophalen kan wijzigen ivm andere klanten. Ze zal dan in huilen uitbarsten omdat haar hond kwijt is. Toon begrip. Spreek troostende woorden. Zeg dat je de hond goed kent om te weten waar ie zich schuil zou houden en/of bied je hulp aan. Beetje rondrijden enz.

Vanaf dan heb je 2 opties:

1: je begint anoniem met losgeld vragen enz. (Je kan het doen, maar ik adviseer het niet) Dit kun je een paar dagen rekken. Vervolgens:
2: je belt op en zegt dat je in de auto zit omdat je de hond gevonden hebt langs de snelweg ofzo. Vraag of ze thuis is, ga naar haar toe en pap het aan.

Vantevoren via FB ofzo natuurlijk wel checken of ze single is.

Succes.
%%%
pi_184500069
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ondanks dat ik druk aan het daten ben, laat ik honden in mijn vrije tijd
voor een zakcentje uit.

Gister deed een super leuke chick de deur open om de hond mij te overhandigen
Nu wil ik voorstellen om samen haar hond de volgende keer uit te laten.
Is dit ongepast om te vragen?
En TS, ben je al de dagoe/hond van die meid geworden?
pi_184504876
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:48 schreef GGMM het volgende:
Dat je ondanks dat daten toch nog tijd hebt om honden uit te laten zeg.

Hoe kan het.
_O-

Ontopic: Dus je wordt betaald om der hond uit te laten en vervolgens vraag je of ze mee wilt? :')

Das het zelfde alsof de schoonmaakster vraagt of je wilt meehelpen de wc schrobben. Lekker romantisch wel.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 20 januari 2019 @ 02:24:36 #26
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_184505722
Honden O+

Welkom in je nieuwe relatie!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184505750
beetje meer praatje maken denk ik ook ;)
Mss als het ochtend is, zeg ik heb nog geen koffie op bladiebla. Als ze je leuk gaat vinden dan krijg je een bakje koffie en kun je eens verder kletsen?
Do what you love, love what you do!
pi_184505768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:56 schreef DeltaFlame het volgende:
Ontvoer de hond:

Laat iemand anders (voor een kratje bier ofzo) de hond kidnappen als ie bijvoorbeeld in de tuin is. Houd de hond dan bij je thuis en verzorg hem goed.

Bel haar/hen dan (niet te snel, na 1.5 dag ofzo) op om effe te vragen of je het tijdstip van ophalen kan wijzigen ivm andere klanten. Ze zal dan in huilen uitbarsten omdat haar hond kwijt is. Toon begrip. Spreek troostende woorden. Zeg dat je de hond goed kent om te weten waar ie zich schuil zou houden en/of bied je hulp aan. Beetje rondrijden enz.

Vanaf dan heb je 2 opties:

1: je begint anoniem met losgeld vragen enz. (Je kan het doen, maar ik adviseer het niet) Dit kun je een paar dagen rekken. Vervolgens:
2: je belt op en zegt dat je in de auto zit omdat je de hond gevonden hebt langs de snelweg ofzo. Vraag of ze thuis is, ga naar haar toe en pap het aan.

Vantevoren via FB ofzo natuurlijk wel checken of ze single is.

Succes.
:')

Nee doe maar niet dit :)
Do what you love, love what you do!
pi_184566574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef stokj het volgende:

[..]

En TS, ben je al de dagoe/hond van die meid geworden?
pi_186120940
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 02:30 schreef kree het volgende:
beetje meer praatje maken denk ik ook ;)
Mss als het ochtend is, zeg ik heb nog geen koffie op bladiebla. Als ze je leuk gaat vinden dan krijg je een bakje koffie en kun je eens verder kletsen?
Mensen die zelf om drinken gaan bedelen -> afknapper.

O damn, kutkick dit :@

Hoe is het afgelopen TS *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 april 2019 @ 16:38:39 #31
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_186121618
Nodig haar uit voor een etentje. Hond smaakt beter dan kat volgens de Chineze vriendin van een vriend van me.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 9 april 2019 @ 16:54:08 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186121839
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Nu wil ik voorstellen om samen haar hond de volgende keer uit te laten.
Ze heeft je juist in dienst om haar hond uit te laten, zodat zij het niet hoeft te doen :')
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:37:59 #33
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186564428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mensen die zelf om drinken gaan bedelen -> afknapper.

O damn, kutkick dit :@

Hoe is het afgelopen TS *O*
Gewoon altijd bedanken voor de koffie, dan krijg je het vaak alsnog wel aangeboden.

En de gezichten die je krijgt zijn hilarisch.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:45:44 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186568254
TS heeft toegegeven dat dit een troll topic was, dus dan kan hij op slot.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')