abonnement Unibet Coolblue
pi_184483576
Alsof Skoften of Dumpert leuk zijn :')
Interessant he ?
pi_184483650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:43 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Telegraaf is meer een sensatie krant.
SBS en RTL zijn voornamelijk op winst uit en SBS 6 noem ik nou niet echt kwaliteitsprogramma's maar er zitten enkele pareltjes tussen. Of Fok! links of rechts is? goede vraag, de gebruikers zijn gemengd. Schat zelf links midden (ze laten rechtse stemmen toe maar voornamelijk gemengd) Zodat de linkse mensen op dit forum zich ook gehoord voelen. (maar dit is hoe ik het vanuit de forum kant zie en ik kan het mis hebben.) aangezien ik het van de kant van het forum zie, de frontpage van Fok! ken ik wat minder en kan ik niks over zeggen.
Lastig hier een links of rechts gemiddelde uit te krijgen.
Vaak zijn het extreem linkse of extreem rechtse mensen die lopen te bleren/klagen zeiken.
Zie vaak zat van die filmpjes op FB voorbij komen door extreem links van IK BEN RUTTE HELEMAAL ZAT HIJ IS BEDRIEGER #@^&$*@#(@ dit ^&*#@#($ dat IK BEN BOOS OP DIE HOMO van VVD IS POEP _O-

En omgekeerd ook :')
Interessant he ?
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:26:15 #78
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184483877
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:11 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Lastig hier een links of rechts gemiddelde uit te krijgen.
Vaak zijn het extreem linkse of extreem rechtse mensen die lopen te bleren/klagen zeiken.
Zie vaak zat van die filmpjes op FB voorbij komen door extreem links van IK BEN RUTTE HELEMAAL ZAT HIJ IS BEDRIEGER #@^&$*@#(@ dit ^&*#@#($ dat IK BEN BOOS OP DIE HOMO van VVD IS POEP _O-

En omgekeerd ook :')
Hoe kom je erbij dat die lui op FB 'extreem' zijn? Vaak gewoon normale lui die op de redelijke anonimiteit van FB even losgaan. Die staan echt niet iedere dinsdagmiddag steevast op het appel van de nvu of afa.
And so is the past
pi_184483946
Ik vind alles ruk. Geenstijl. De Frontpage hier ken ik eigenlijk niet zo goed, ik heb er denk ik 3 keer gekeken.

Joop, Viva, nu.nl, etcetc.

Dus ik mix alles. En op elke site vind je wel iets wat wél okay is.
Of.. ik lees niks. Dat kan ook.
Dan is het ook goed :)
pi_184512095
Haha als je op Geenstijl niks negatiefs mag zeggen over allochtonen, vluchtelingen, immigratie etc., dan is het einde verhaal voor die site :D

Alhoewel het volk dat daarop zit net zo kansloos is als de redactie. Die zullen gewoon blijven posten daar, omdat ze toch geen dagbesteding hebben.

Ik kijk er nog zelden op. Rutger is tegenwoordig 180 graden gedraaid qua visie, omdat hij vier kids heeft en dus niet de rechtse tokkie (wat hij in werkelijkheid gewoon is) kan uithangen.
  zondag 20 januari 2019 @ 17:04:26 #81
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184514535
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:00 schreef itchycoo het volgende:
Het is al jaren een kutsite waar veelal rechtse tokkies komen.
Dit. Samen met Fok! en Facebook de 3 kutste websites ooit.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 21 januari 2019 @ 23:07:01 #82
80382 manny
30 is best veel
pi_184543369
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:36 schreef Sander166 het volgende:
Haha als je op Geenstijl niks negatiefs mag zeggen over allochtonen, vluchtelingen, immigratie etc., dan is het einde verhaal voor die site :D

Alhoewel het volk dat daarop zit net zo kansloos is als de redactie. Die zullen gewoon blijven posten daar, omdat ze toch geen dagbesteding hebben.

Ik kijk er nog zelden op. Rutger is tegenwoordig 180 graden gedraaid qua visie, omdat hij vier kids heeft en dus niet de rechtse tokkie (wat hij in werkelijkheid gewoon is) kan uithangen.
meeste mensen zijn na een tijdje wel klaar met dom provoceren en gaan een beetje nadenken enzo. Dat betekent dan vaak een beweging naar het midden politiek gezien.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')