abonnement Unibet Coolblue
pi_184415852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:47 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Jij benadrukt dat meneer racistisch is wanneer deze criminele vluchtelingen wilt vermijden, wat is dat voor slappe redenering, heeft niks met de afkomst te maken maar puur het gedrag wat ze vertonen...
jij zet er ook maar even crimineel voor.
het gaat erom dat je gewoon niet komt aan de echte vluchtelingen. dat moet vorop staan, lijkt me. dat er dan uitwassen meekomen, okee, en dan pak je dat aan.
maar dan ga je niet roepen; kijk, als nog iemand beweerd dat er geen problemen zijn met vrluchtelineng, ga ik over mn nek. belachelijke haatuitspraak is het. zo'n man is toch niet geschikt voor zn baan.

dit zei hij:
"Sorry maar als ik nog één keer van een politicus hoor dat alles goed gaat en asielzoekers een verrijking zijn, kots ik. Bescherm onze kinderen!”
pi_184415871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

jij zet er ook maar even crimineel voor.
het gaat erom dat je gewoon niet komt aan de echte vluchtelingen. dat moet vorop staan, lijkt me. dat er dan uitwassen meekomen, okee, en dan pak je dat aan.
maar dan ga je niet roepen; kijk, als nog iemand beweerd dat er geen problemen zijn met vrluchtelineng, ga ik over mn nek. belachelijke haatuitspraak is het. zo'n man is toch niet geschikt voor zn baan.
Meh, slaat de spijker gewoon op z'n kop.
pi_184415887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:14 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Meh, slaat de spijker gewoon op z'n kop.
het is achterlijke stemmingmakerij.
de echte vluchtelingen worden erdoor benadeeld. die moet je dan juist beschermen.
pi_184415899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

het is achterlijke stemmingmakerij.
de echte vluchtelingen worden erdoor benadeeld. die moet je dan juist beschermen.
Of in de regio opvangen.
pi_184415927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:17 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Of in de regio opvangen.
iedereen zn steentje biijdragen, lijkt me.
pi_184415947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

het is achterlijke stemmingmakerij.
de echte vluchtelingen worden erdoor benadeeld. die moet je dan juist beschermen.
Je kan veel beter je eigen mensen beschermen door geen risico's te nemen als je al vantevoren weet dat het procentueel fout kan gaan met dit soort mensen. De reden waarom je je verantwoordelijk voelt is mij even ontgaan. Zijn landen met een streng immigratiebeleid zoals australie dan ook racistisch omdat ze baseren op het land waar dat je vandaan komt?
pi_184416008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:21 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Je kan veel beter je eigen mensen beschermen door geen risico's te nemen als je al vantevoren weet dat het procentueel fout kan gaan met dit soort mensen. De reden waarom je je verantwoordelijk voelt is mij even ontgaan. Zijn landen met een streng immigratiebeleid zoals australie dan ook racistisch omdat ze baseren op het land waar dat je vandaan komt?
waarom moet je kiezen.
betere vraag is, waarom jij je niet verantwoordelijk voelt. is toch normaal, dat je mensen helpt.
en ja, australie blijkt behoorlijk racistisch te zijn, inderdaad. en met deze kwesties, op zn minst bepaalde mensen (moslims) buiten wil houden.

het triestste van dit alles is dat diegene die die oorlogen voeren, de extremisten, zo en ons, en die vluchtelingen, en de mensen in het land allemaal weten te naaien. angst zaaien en haat aanwakkeren. en kennelijk vinden mensen hier dat okee, om daar in mee te gaan en je erdoor te laten beinvloeden.
pi_184416106
Groenlinks vindt dit leuk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:37:02 #59
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184416153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

jij zet er ook maar even crimineel voor.
het gaat erom dat je gewoon niet komt aan de echte vluchtelingen. dat moet vorop staan, lijkt me. dat er dan uitwassen meekomen, okee, en dan pak je dat aan.
maar dan ga je niet roepen; kijk, als nog iemand beweerd dat er geen problemen zijn met vrluchtelineng, ga ik over mn nek. belachelijke haatuitspraak is het. zo'n man is toch niet geschikt voor zn baan.

dit zei hij:
"Sorry maar als ik nog één keer van een politicus hoor dat alles goed gaat en asielzoekers een verrijking zijn, kots ik. Bescherm onze kinderen!”
Dus volgens jou zijn er geen problemen met vluchtelingen? Die passen zich allemaal netjes aan, spreken goed de landstaal, integreren goed in de samenleving, het mannelijke gedeelte is niet vrouwonvriendelijk, ze werken allemaal, etc. etc. etc.?
"Hoka Hey!"
pi_184416158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

waarom moet je kiezen.
betere vraag is, waarom jij je niet verantwoordelijk voelt. is toch normaal, dat je mensen helpt.
en ja, australie blijkt behoorlijk racistisch te zijn, inderdaad. en met deze kwesties, op zn minst bepaalde mensen (moslims) buiten wil houden.

het triestste van dit alles is dat diegene die die oorlogen voeren, de extremisten, zo en ons, en die vluchtelingen, en de mensen in het land allemaal weten te naaien. angst zaaien en haat aanwakkeren. en kennelijk vinden mensen hier dat okee, om daar in mee te gaan en je erdoor te laten beinvloeden.
Het lijkt mij veel normaler om de bevolking in eigen kring, waar je meer affiniteit mee hebt te onderhouden. Net zoals ik mijn eigen oma eerder zou helpen dan een willekeurig ouder iemand.
Jammer dat je Australië racistisch vindt terwijl hun echt inzien dat buitenstaanders op lange termijn altijd gaan botsen, dat is vragen om problemen die voorkomen kunnen worden.

Maargoed misschien dat je gedachtegang nog veranderd naarmate de tijd vordert.
pi_184416347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:37 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus volgens jou zijn er geen problemen met vluchtelingen? Die passen zich allemaal netjes aan, spreken goed de landstaal, integreren goed in de samenleving, het mannelijke gedeelte is niet vrouwonvriendelijk, ze werken allemaal, etc. etc. etc.?
omdat een individu een moord pleegt? de man is toch opgepakt. zo gaat dat. rechtssysteem werkt prima.
of denk je nu dat elke asielzoeker een potentiele meisjes moordenaar is?
pi_184416387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:37 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Het lijkt mij veel normaler om de bevolking in eigen kring, waar je meer affiniteit mee hebt te onderhouden. Net zoals ik mijn eigen oma eerder zou helpen dan een willekeurig ouder iemand.
Jammer dat je Australië racistisch vindt terwijl hun echt inzien dat buitenstaanders op lange termijn altijd gaan botsen, dat is vragen om problemen die voorkomen kunnen worden.

Maargoed misschien dat je gedachtegang nog veranderd naarmate de tijd vordert.
hoe zie je dat, eigen kring? een kamp in turkije is eigen kring?

australie is een imigratieland, kom op zeg. iedereen die daar woont, komt ergens anders vandaan, qua afkomst, behalve de aboriginals. en dan moet je maar eens gaan lezen wat voor verschrikkelijke dingen ze daarmee hebben gedaan.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:56:49 #63
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184416396
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:53 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

omdat een individu een moord pleegt? de man is toch opgepakt. zo gaat dat. rechtssysteem werkt prima.
of denk je nu dat elke asielzoeker een potentiele meisjes moordenaar is?
Aha, het gaat maar om 1 individu. Blijkbaar leven wij in verschillende werelddelen want ik heb daar een andere visie op.

Geef ook eens antwoord op de vraag die ik je stel
"Hoka Hey!"
pi_184416425
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:56 schreef matspontius het volgende:

[..]

Aha, het gaat maar om 1 individu. Blijkbaar leven wij in verschillende werelddelen want ik heb daar een andere visie op
misschien dat jouw visie is, dat als mensen crimineel gedrag vertonen, en ze horen bij een bepaalde groep, dat je dan die hele groep gaat aanpakken? echt?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:00:51 #65
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184416455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:59 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

misschien dat jouw visie is, dat als mensen crimineel gedrag vertonen, en ze horen bij een bepaalde groep, dat je dan die hele groep gaat aanpakken? echt?
Het gaat er om dat ze potentieel vaker dit gedrag vertonen, dus zeker niet allemaal. Verder gaat het niet alleen om geweldsdelicten maar ook om het niet willen integreren in de samenleving, de taal niet willen leren, het ontbreken van respect voor vrouwen etc. etc.
"Hoka Hey!"
pi_184416561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:56 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hoe zie je dat, eigen kring? een kamp in turkije is eigen kring?

australie is een imigratieland, kom op zeg. iedereen die daar woont, komt ergens anders vandaan, qua afkomst, behalve de aboriginals. en dan moet je maar eens gaan lezen wat voor verschrikkelijke dingen ze daarmee hebben gedaan.
Juist en daarom heeft Australië nu dit beleid, om de kans te beperken dat het weer fout gaat.

En dit nog bestempelen als een incident van een individu is complete waanzin, je moet kijken naar de kansenverhouding en wat voor effect het heeft wil je hier goed uitkomen.
pi_184416649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:00 schreef matspontius het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ze potentieel vaker dit gedrag vertonen, dus zeker niet allemaal. Verder gaat het niet alleen om geweldsdelicten maar ook om het niet willen integreren in de samenleving, de taal niet willen leren, het ontbreken van respect voor vrouwen etc. etc.
ik zal alsnog even je vraag beantwoorden, trouwens; ja, er zijn problemen, zat. er zijn ook incidenten.
even afgezien van de echte extremen, zoals deze moord (die man is gewoon gevaarlijk, waar hij ook leeft), zijn er heel vaak problemen als nieuwe groepen een samenleving binnenkomen. en dat lost zich dan wel weer op, kost misschien een, twee generaties. moet aan gewerkt worden.

staat tegenover dat zoveel gewoon hard werken, geen problemen maken, proberent te integreren (wat vaak niet eens lukt omdat ze niet geaccepteerd worden), belasting betalen, onze cultuur verrijken...

misschien hebben we in het verleden zelfs te veel moslims hiernaartoe laten komen. problemen beginnen zich dan op te stapelen.

zie ik nog steeds geen enkele reden om vluichtelingen als groep te verketteren of te weren.
pi_184416701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:08 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Juist en daarom heeft Australië nu dit beleid, om de kans te beperken dat het weer fout gaat.

En dit nog bestempelen als een incident van een individu is complete waanzin, je moet kijken naar de kansenverhouding en wat voor effect het heeft wil je hier goed uitkomen.
wat ging er dan fout? dat de blanken racistisch waren, dat was ook de schuld van de niet blanken? t wordt steeds gekker..

en ja, het is een incident. net als wanneer volgende week een nederlander een moord pleegt, we dat ook een incident noemen.
en je mag van mij best wel onderzoeken waar zoiets vandaan komt, en misschien je beleid daar op af stemmen. bijsturen. dat is heel wat anders dan het aangrijpen om ze allemaal te weigeren.
pi_184416730
In elk land op aarde zijn het de moslims die de problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal al die mensen met een kort lontje maar binnen.

Links is verantwoordelijk voor een genocide op westerse burgers.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:23:43 #70
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184416757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik zal alsnog even je vraag beantwoorden, trouwens; ja, er zijn problemen, zat. er zijn ook incidenten.
even afgezien van de echte extremen, zoals deze moord (die man is gewoon gevaarlijk, waar hij ook leeft), zijn er heel vaak problemen als nieuwe groepen een samenleving binnenkomen. en dat lost zich dan wel weer op, kost misschien een, twee generaties. moet aan gewerkt worden.

staat tegenover dat zoveel gewoon hard werken, geen problemen maken, proberent te integreren (wat vaak niet eens lukt omdat ze niet geaccepteerd worden), belasting betalen, onze cultuur verrijken...

misschien hebben we in het verleden zelfs te veel moslims hiernaartoe laten komen. problemen beginnen zich dan op te stapelen.

zie ik nog steeds geen enkele reden om vluichtelingen als groep te verketteren of te weren.
Dat doen de meesten ook niet, de meeste mensen zijn niet gek of racistisch. Zijn alleen dit gedrag meer dan beu. Als wij naar die landen zouden gaan ontstaan dezelfde problemen.

Integratie van dit soort verschillende bevolkingsgroepen gaat gewoon niet werken vanwege te grote culturele en geloofsverschillen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Er zijn er ook die zich wel degelijk goed aanpassen. In mijn optiek is dat slechts een kleine minderheid.

Vluchtelingen uit gebieden waar ze hun leven echt niet veilig zijn moet je altijd asiel verlenen. Probleem is dat er tussen dit soort vluchtelingen genoeg ander volk zit, wat geen vluchteling is, zich crimineel en achterlijk gedraagt en zich nooit zullen aanpassen. En dan heb ik het nog niets eens over de potentiele aanslagplegers die met deze vluchtelingen het land in komen. Die verpesten het inderdaad voor de echte vluchtelingen!
"Hoka Hey!"
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:27:38 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184416804
Dan moet je ook niet met een fucking syrier gaan afspreken :')

Ohh hij is zo zielig! Ik neem hem wel als vriendje en ga voor hem zorgen :')

Zo zie ik er wel meer lopen waarvan ik denk meid wtf doe je met zo'n gast

Maarja veel vrouwen willen graag iets exotisch, die zijn uitgekeken op nederlandse gasten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184416811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
op zn minst bepaalde mensen (moslims) buiten wil houden.
Great succes _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:28:41 #73
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184416819
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:21 schreef Cattivo het volgende:
In elk land op aarde zijn het de moslims die de problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal al die mensen met een kort lontje maar binnen.

Links is verantwoordelijk voor een genocide op westerse burgers.
In elk land op aarde zijn het de arme mensen die de problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal die arme mensen maar binnen. :')

In elk land op aarde zijn het de mannen die problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal die mannen maar binnen. :')

:O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184416834
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

In elk land op aarde zijn het de arme mensen die de problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal die arme mensen maar binnen. :')

In elk land op aarde zijn het de mannen die problemen veroorzaken. Hoe is 1 en 1 geen 2? Nee haal die mannen maar binnen. :')

:O
Los eerst je eigen problemen maar op voordat je nog meer problemen gaat binnenhalen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:30:50 #75
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184416845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

waarom moet je kiezen.
betere vraag is, waarom jij je niet verantwoordelijk voelt. is toch normaal, dat je mensen helpt.
en ja, australie blijkt behoorlijk racistisch te zijn, inderdaad. en met deze kwesties, op zn minst bepaalde mensen (moslims) buiten wil houden.

het triestste van dit alles is dat diegene die die oorlogen voeren, de extremisten, zo en ons, en die vluchtelingen, en de mensen in het land allemaal weten te naaien. angst zaaien en haat aanwakkeren. en kennelijk vinden mensen hier dat okee, om daar in mee te gaan en je erdoor te laten beinvloeden.
Moslims zijn geen ras. Wat is er mis met een bepaalde geloofsovertuiging/idiologie niet willen opnemen in je land? Is dat racistisch? Nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')