abonnement Unibet Coolblue
pi_184437173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Yes wel mee eens. Vaak zie je dat mannen bij wie het niet lukt gaan klagen over vrouwen. Dat ze oppervlakkig zijn en 'de tijd zouden moeten nemen' om hem te leren kennen.

Maar zo werkt het gewoon niet, omdat precies zoals je zegt, vrouwen veel meer opties hebben. Je moet dus als man vooral niet gemiddeld zijn maar juist een beetje bijzonder. Hoe je dat doet bepaal je zelf.

Wat betreft enorme verwachtingen van vrouwen: dit valt volgens mij wel mee. Vraag maar eens aan een willekeurige chick wat voor gekke dates ze al heeft gehad. Er zitten blijkbaar heel wat creeps tussen.
Ja eens, vrouwen kunnen dingen heel snel aanvoelen. Dus je moet iets authentieks hebben, iets wat jou kenmerkt, en niet zoals de typische man waar ze al tig keren mee heeft gedate.

Qua verwachtingen bedoel ik meer voordat ze op date komen. Ze willen (niet allemaal natuurlijk) dan een prins op het witte paard. Deze verwachting bedoel ik.
pi_184437244
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja eens, vrouwen kunnen dingen heel snel aanvoelen. Dus je moet iets authentieks hebben, iets wat jou kenmerkt, en niet zoals de typische man waar ze al tig keren mee heeft gedate.

Qua verwachtingen bedoel ik meer voordat ze op date komen. Ze willen (niet allemaal natuurlijk) dan een prins op het witte paard. Deze verwachting bedoel ik.
Klopt wel, maar dat is in het echt ook zo. Vaak als je met haar op date gaat ben je op basis van je foto's al goedgekeurd. Het gaat met name om je karakter en je persoonlijkheid. Kun je haar een beetje plagen en aan het lachen maken, in plaats van de standaard man die geen risico neemt en geen fouten wil maken. Dat is eigenlijk alles wat je moet weten.
pi_184437416
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klopt wel, maar dat is in het echt ook zo. Vaak als je met haar op date gaat ben je op basis van je foto's al goedgekeurd. Het gaat met name om je karakter en je persoonlijkheid. Kun je haar een beetje plagen en aan het lachen maken, in plaats van de standaard man die geen risico neemt en geen fouten wil maken. Dat is eigenlijk alles wat je moet weten.
Ja true, alleen vind ik het persoonlijk nog wel erg moeilijk om te zien waar de grens een beetje ligt. Zeker tijdens de eerste date. Tijdens de eerste date wil je niet te hard van stapel lopen en haar het idee geven dat het alleen om seks gaat (maar als ze hetzelfde wil, dan prima). Want dan kan uiteindelijk een afknapper zijn. Maar aan de andere kant wil je ook niet te lang wachten om fysieke toenadering te zoeken, want dan knapt ze ook af. Beide situaties heb ik meegemaakt.

Zeker tijdens de eerste date probeer ik een middenweg te vinden. Ik probeer haar het idee te geven dat hij echt om mij geeft. Dit gaat niet altijd goed, want elke vrouw is anders. Maar ik denk als je tijdens de eerste date gewoon gezellig bent en haar op haar gemak kan laten zijn, dat je een heel eind bent.
pi_184437687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja true, alleen vind ik het persoonlijk nog wel erg moeilijk om te zien waar de grens een beetje ligt. Zeker tijdens de eerste date. Tijdens de eerste date wil je niet te hard van stapel lopen en haar het idee geven dat het alleen om seks gaat (maar als ze hetzelfde wil, dan prima). Want dan kan uiteindelijk een afknapper zijn. Maar aan de andere kant wil je ook niet te lang wachten om fysieke toenadering te zoeken, want dan knapt ze ook af. Beide situaties heb ik meegemaakt.

Zeker tijdens de eerste date probeer ik een middenweg te vinden. Ik probeer haar het idee te geven dat hij echt om mij geeft. Dit gaat niet altijd goed, want elke vrouw is anders. Maar ik denk als je tijdens de eerste date gewoon gezellig bent en haar op haar gemak kan laten zijn, dat je een heel eind bent.
Ja alleen het fysieke contact hoort er wel bij op de eerste date. Zonder dat is het vriendschappelijk, en zo voelt het voor een chick ook. Toen ik dit nog niet snapte ben ik vaak zat afgewezen omdat ik haar niet had aangeraakt, ondanks dat we goed klikten en het gezellig was. Dan krijg je dingen te horen als 'ik voelde geen vonk' of 'er was geen klik'. Nu doe ik het altijd als ik haar leuk vind, geen uitzondering.

Als ze afknapt op de fysieke toenadering van jouw kant dan heb je haar nog niet 'warm' genoeg laten voelen door middel van woorden, of is het gewoon een verkeerd moment (bijv. op het eind proberen te zoenen terwijl je haar nog met geen vinger hebt aangeraakt).

Als je gewoon op de juiste manier fysiek contact zoekt zullen vrouwen echt niet zomaar denken dat je het voor de seks doet. Het hoort er namelijk gewoon bij, en zij verwachten dit ook juist op een date.
pi_184438194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja alleen het fysieke contact hoort er wel bij op de eerste date. Zonder dat is het vriendschappelijk, en zo voelt het voor een chick ook. Toen ik dit nog niet snapte ben ik vaak zat afgewezen omdat ik haar niet had aangeraakt, ondanks dat we goed klikten en het gezellig was. Dan krijg je dingen te horen als 'ik voelde geen vonk' of 'er was geen klik'. Nu doe ik het altijd als ik haar leuk vind, geen uitzondering.

Als ze afknapt op de fysieke toenadering van jouw kant dan heb je haar nog niet 'warm' genoeg laten voelen door middel van woorden, of is het gewoon een verkeerd moment (bijv. op het eind proberen te zoenen terwijl je haar nog met geen vinger hebt aangeraakt).

Als je gewoon op de juiste manier fysiek contact zoekt zullen vrouwen echt niet zomaar denken dat je het voor de seks doet. Het hoort er namelijk gewoon bij, en zij verwachten dit ook juist op een date.
ja, helemaal mee eens. Als je normaal fysiek contact probeert te zoeken straalt dat ook zelfvertrouwen uit. Vinden vrouwen ook wel prettig.
pi_184453004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:52 schreef black-soldier het volgende:

[..]

ja, helemaal mee eens. Als je normaal fysiek contact probeert te zoeken straalt dat ook zelfvertrouwen uit. Vinden vrouwen ook wel prettig.
Wat een onzin, ik heb vrouwen gehad waarvan ik ze de eerste date niet aanraakte. Als vrouwen denken dat je het helemaal bent gaan ze jou wel aanraken op date 2 of 3. Daarbij geld, hoe aantrekkelijker je voor hen bent, hoe meer ze zich kunnen opdringen.

Al vaak gehoord van die paar vrienden die blijkbaar voor knap doorgaan dat vrouwen hun hand op haar borst leggen of gewoon hem gaan omarmen en een zoenpoging doen, Of gewoon opmerkingen krijgt van "Ga je niet mee bij mij thuis iets spannends doen?" terwijl mijn vrienden niets ondernemen. Simpelweg omdat de aantrekkingskracht alleen bij haar zit en niet bij mijn vrienden. Anders hoeven de dames zich niet zo op te dringen. Met alcohol gaat dat gedrag nog sneller in gang.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184453524
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik heb vrouwen gehad waarvan ik ze de eerste date niet aanraakte. Als vrouwen denken dat je het helemaal bent gaan ze jou wel aanraken op date 2 of 3. Daarbij geld, hoe aantrekkelijker je voor hen bent, hoe meer ze zich kunnen opdringen.

Al vaak gehoord van die paar vrienden die blijkbaar voor knap doorgaan dat vrouwen hun hand op haar borst leggen of gewoon hem gaan omarmen en een zoenpoging doen, Of gewoon opmerkingen krijgt van "Ga je niet mee bij mij thuis iets spannends doen?" terwijl mijn vrienden niets ondernemen. Simpelweg omdat de aantrekkingskracht alleen bij haar zit en niet bij mijn vrienden. Anders hoeven de dames zich niet zo op te dringen. Met alcohol gaat dat gedrag nog sneller in gang.
Vrouwen zijn over het algemeen niet zo opdringerig en kijken eerst de kat uit de boom, tenzij ze je helemaal fantastisch vindt, ja dat kan ook. Ik zeg toch ook niet dat dat nooit kan?

Hoe weet jij dat jouw vrienden 'niets ondernemen'? Ben jij erbij als ze een date hebben? Een man die niets onderneemt tijdens een date is een enorme afknapper, hoe leuk je ook bent. Vrouwen willen vaak initiatief van de man (ook hier zijn er uitzonderingen). Dat vrouwen zomaar even je armen invliegen tijdens de eerste of daarna, is flauwekul (tenzij ze je echt leuk vindt en je een goede indruk hebt achtergelaten).
pi_184454000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ben jij erbij als ze een date hebben?
Bij hun dates niet, maar wel tijdens het uitgaan bij hen gezien. Een van mijn vrienden negeerde een vrouw in de kroeg maar ze bleef hem aantikken, vragen stellen tot we ergens anders gingen zitten. En bij een eigen date ook, de eerste date was beschaafd dineren, ik heb haar niet aangeraakt, pas de 2e date raakte ik haar aan met dansen wat zoenen werd. Die 2e date kwam ook op haar initiatief tot stand, was toen niet echt ondersteboven na die eerste date.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184454245
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij hun dates niet, maar wel tijdens het uitgaan bij hen gezien. Een van mijn vrienden negeerde een vrouw in de kroeg maar ze bleef hem aantikken, vragen stellen tot we ergens anders gingen zitten. En bij een eigen date ook, de eerste date was beschaafd dineren, ik heb haar niet aangeraakt, pas de 2e date raakte ik haar aan met dansen wat zoenen werd. Die 2e date kwam ook op haar initiatief tot stand, was toen niet echt ondersteboven na die eerste date.
Uitgaan... Ja, dan zie ik ook dat vrouwen dan opdringerig zijn en aandacht willen en dat ook doen door middel van aanraken en zelf het initiatief nemen etc. Dat kan ik niet eens een date noemen. Bij een 'normale' date zou een vrouw dus nooit zo gedragen als ze in de kroeg zou gedragen. Die context is te verschillend.

Dat je haar tijdens de eerste date niet hebt aangeraakt, of fysiek contact hebt gezocht, maar zij dat daarna wel heeft gedaan, is meer uitzondering dan regel. Vrouwen willen vaak niet al meteen alles geven, omdat ze dan makkelijk is. Je hoeft dan geen moeite meer te doen. Vrouwen willen juist dat je moeite voor haar doet. Tenzij ze alleen seks wil).
pi_184454980
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Uitgaan... Ja, dan zie ik ook dat vrouwen dan opdringerig zijn en aandacht willen en dat ook doen door middel van aanraken en zelf het initiatief nemen etc. Dat kan ik niet eens een date noemen. Bij een 'normale' date zou een vrouw dus nooit zo gedragen als ze in de kroeg zou gedragen. Die context is te verschillend.

Dat je haar tijdens de eerste date niet hebt aangeraakt, of fysiek contact hebt gezocht, maar zij dat daarna wel heeft gedaan, is meer uitzondering dan regel. Vrouwen willen vaak niet al meteen alles geven, omdat ze dan makkelijk is. Je hoeft dan geen moeite meer te doen. Vrouwen willen juist dat je moeite voor haar doet. Tenzij ze alleen seks wil).
Overigens voor de context: wat is normaal aanraken?
Schouderklopje, aai over de bol, ...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_184461547
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij hun dates niet, maar wel tijdens het uitgaan bij hen gezien. Een van mijn vrienden negeerde een vrouw in de kroeg maar ze bleef hem aantikken, vragen stellen tot we ergens anders gingen zitten. En bij een eigen date ook, de eerste date was beschaafd dineren, ik heb haar niet aangeraakt, pas de 2e date raakte ik haar aan met dansen wat zoenen werd. Die 2e date kwam ook op haar initiatief tot stand, was toen niet echt ondersteboven na die eerste date.
Dit heeft er ook mee te maken hoeveel waarde je voor elkaar hebt.

Stel, je bent als man een 8 (even ter vergelijking) en je gaat met een 5 op date, dan zal zij denken 'ik moet deze man echt versieren want normaal ga ik uit met mannen die zelf een 5 zijn'.

Maar als die maten van je met een chick gaan die normaal gesproken genoeg aandacht krijgt van gasten zoals hen, zal ze echt niet dat gedrag vertonen. Dan moeten zij veel meer hun best doen.

Ik heb zelf ook weleens een date gehad waarbij ik de chick niet aanraakte. Maar dat kwam dan ook omdat ik me niet zo enorm aangetrokken tot haar voelde. Dan doet zij automatisch meer haar best, omdat ze weet dat ik nog niet overtuigd ben. En zo is het andersom ook.
pi_184462918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Overigens voor de context: wat is normaal aanraken?
Schouderklopje, aai over de bol, ...
Bij 'normaal aanraken' kan je denken aan een knuffel als je afscheid neemt of je elkaar ontmoet. Maar ook bijvoorbeeld drie kussen geven of een grote kus op haar wang als je haar ontmoet en afscheid neemt. Wat je ook doet qua 'normaal' fysiek contact, doe het met vertrouwen en overtuiging. Als je ingaat om haar een knuffel te geven, doe dat dan zonder twijfel. Geldt ook voor als je haar drie zoenen wil geven. Op zich maakt het niet zoveel uit wat je doet, als je het maar zonder twijfel doet. Vrouwen voelen zulke dingen heel snel aan (heb ik het idee).

Als je haar echt op haar mond wil zoenen, dan kan dat ook natuurlijk. Ik denk dat je dan al iets verder bent dan 'normaal' contact. Maar ik denk dat je (bij sommige) vrouwen het een en ander moet opbouwen. Eerste date een dikke knuffel, tweede date drie zoenen, derde date een dikke kus op der wang of al gewoon vol voor de zoen gaan. Er zit niet echt een stappenplan. Voel aan wat je prettig vindt.
pi_184464046
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:11 schreef Handleiding het volgende:
Badoo :D Dat is dikke fake man.
Via badoo altijd veel vrouwen geneukt anders.
pi_184464192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Via badoo altijd veel vrouwen geneukt anders.
jaja
pi_184464218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:28 schreef Handleiding het volgende:

[..]

jaja
ja
pi_184464225
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:29 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

ja
Wij willen bewijs!
pi_184464734
oke toen was het stil, bedankt Badoo bot.
pi_184468313
:') omdat jij daar nooit hebt kunnen scoren?
pi_184468707
(Online) Daten gaat voornamelijk om uiterlijk, omdat vrouwen enorm kieskeurig zijn op dat gebied. Dat kun je als teleurstellend zien, maar eigenlijk ook als iets goeds: Zolang je uiterlijk goed genoeg kunt krijgen, kun je qua persoonlijkheid gewoon jezelf blijven, omdat dat niet zo belangrijk is.

Het beste dat je kunt doen als man is naar de sportschool gaan, goed kapsel dat bij je past krijgen, enige huidproblemen oplossen. Leren hoe je goede foto's maakt met een statief en camera werkt ook goed voor datingssites, maar goede kans dat je op een gegeven moment ook genoeg aandacht in het echte leven krijgt hiermee ;)
pi_184468967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:22 schreef Verfresten het volgende:
Zolang je uiterlijk goed genoeg kunt krijgen, kun je qua persoonlijkheid gewoon jezelf blijven, omdat dat niet zo belangrijk is.
Want jij denkt dat je een show moet opvoeren om een vrouw op date te krijgen?
pi_184469065
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:41 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Want jij denkt dat je een show moet opvoeren om een vrouw op date te krijgen?
Als je onaantrekkelijk bent wel ja. Vrouwen maken het dan vrij duidelijk met hun lichaamstaal en spraak dat ze niet willen dat je ze op date vraagt en als je het wel doet, vinden ze wel een excuus.

Tegenovergesteld als je er beter uit ziet en vrouwen je altijd met een lach begroeten, aardig tegen je zijn en je dus eigenlijk uitnodigen om ze uit te vragen.
pi_184469863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:49 schreef Verfresten het volgende:

[..]

Als je onaantrekkelijk bent wel ja. Vrouwen maken het dan vrij duidelijk met hun lichaamstaal en spraak dat ze niet willen dat je ze op date vraagt en als je het wel doet, vinden ze wel een excuus.
Wat een bullshit. Waarom zou jij met een vrouw op date willen die er van te voren al geen zin in heeft?

Jij gaat dus jezelf fake voordoen om haar te overtuigen ofzo? :')
pi_184470293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Waarom zou jij met een vrouw op date willen die er van te voren al geen zin in heeft?

Jij gaat dus jezelf fake voordoen om haar te overtuigen ofzo? :')
Nee, je gaat zulke vrouwen niet uitvragen. En dan vraag je dus uiteindelijk geen vrouw uit, omdat er bijna geen een is die enthousiast is om met een onaantrekkelijk iemand als jij op date te gaan.

Dan vraag je dus nooit vrouwen uit en klaag je daarover en krijg je klapjosti's zoals jij: 'jah als je nooit vrouwen uitvraagt, logisch dat je niet op dates gaat' 'watje dat je bent'.

:') :') :') x1000 jij
pi_184470507
Badoo, Lovoo en Paiq.... (Lovoo zitten veel Duitsers, maar ook leuke Nederlandse dames!)
Zijn prima sites volgens mij, uiteraard zitten er nep profielen tussen maar dat zul je overal hebben.

Maar als je het niet voor elkaar krijgt om een normaal profiel met redelijke leuke foto's te maken ben je denk ik op geen enkele site erg succesvol.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat je dat niet kunt, maar de één moet er iets beter zijn best voor doen als de ander.
pi_184470932
Helaas nooit veel success gehad op Tinder. Maar ik had dan vaak ook maar 1 of 2 foto's die niet heel bijzonder waren.

In het echte leven wil het soms nog wel eens lukken, maar alleen als ik gezopen heb. Anders ben ik namelijk beetje een bange poeperd 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')